تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820532685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عرض‌اندام مربيان جوان‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: عرض‌اندام مربيان جوان‌
جام جم آنلاين: حساس‌ترين روزهاي ليگ كه مي‌شود آن را به روزهاي حنابندان عروسي قهرماني هم تبديل كرد، براي فوتبال‌ ما راضي‌كننده‌ است، بويژه در اين هفته كه مربيان جوان و تازه از راه رسيده فوتبال ما به نتايج خوبي رسيدند. صباباتري با رهبري مربي جوان، محجوب و دوست‌داشتني‌اش، يحيي گل‌محمدي دست به كار بزرگي مي‌زند و با 3 گل تيم سختكوش نفت را مغلوب مي‌كند.


پيكان با رهبري علي‌اصغر مديرروستا به پيروزي چشمگيري در خانه ملوان مي‌رسد و اين در حالي است كه مديرروستا اين تيم‌ را نبسته و درواقع تيم نيمه‌كاره‌اي را تحويل گرفته است.

همين اتفاق در راه‌آهن رخ داده و حالا مهابادي جوان، كم‌ادعا و سربه‌زير با پيروزي در شهر اهواز و در برابر تيمي كه حتي سوداي قهرماني در سر دارد، دست به كار خارق‌‌العاده‌اي مي‌زند و طبيعي است كه در اين رابطه براي فوتبال اين پيام خوب و قابل فهم صادر مي‌شود كه مردان جواني در راهند كه مي‌توانند به مثابه يك پوست‌اندازي در فوتبال ما تلقي شوند.

امروزه مديراني كه از هزينه كردن‌هاي بي‌مورد خسته شده‌اند، از سر ناچاري تيم‌هاي خود را به اين مربيان جوان سپرده‌اند و حالا كه اينها نتيجه مي‌گيرند، قبل از هر چيزي دست اين مديران را در حنا مي‌گذارند تا ديگر نتوانند با مربيان درجه 2 يا 3 خارجي قراردادهاي بحث‌برانگيز منعقد كنند.

در اين ميان، نان واسطه‌هاي محترم هم آجر مي‌شود و فوتبال باشگاه‌ها خواسته يا ناخواسته وارد فاز تازه‌اي مي‌شود و آمدن مربيان جوان و جوياي نام در اين حيطه مي‌تواند آينده خوبي را براي فوتبال ما رقم بزند.

منوط به اين كه مديران باشگاهي كه حالا به يك فرصت طلايي بادآورده رسيده‌اند و علي‌القاعده نبايد به مرغ همسايه دل ببندند، حداقل بخشي از آن هزينه‌هاي قبلي را صرف بالا بردن سطح آگاهي اين مربيان جوان كنند و از اين اتفاق خوب درس بگيرند و در پايان فصل براي يافتن آبي كه در كوزه است، گرد جهان نروند.

فدراسيون و دستگاه تصميم‌گيرنده فوتبال ما بايد در اين قضيه مداخله كند و با بالا بردن تسهيلات، ارتباط اين جوان‌ها را با منابع اطلاعاتي فراهم آورد و طبيعي است كه در اين ميان شايد باشگاه ها بايد صبورانه‌تر به اين اتفاق نگاه كنند.

علي رئيسي‌
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن