تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات كسب سهميه المپيك و قهرماني آسيا- تايلند اسلالومي ها از راهيابي به المپيك بازماندند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مسابقات كسب سهميه المپيك و قهرماني آسيا- تايلند اسلالومي ها از راهيابي به المپيك بازماندند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:تيم ملي اسلالوم زنان و مردان كشورمان عليرغم دست يابي به 2 مدال برنز از مسابقات قهرماني آسيايي تايلند شده از راه يابي به المپيك بازماند .

به گزارش روز يكشنبه گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز"، 15 قايقران كشورمان در اين رقابتها در 4 ماده به مصاف حريفان خود رفتند كه در نهايت در K1 زنان منيره نصر، ليدا خليلي و سلماز عباسي در رده تيمي به مقام سوم آسيا نائل گرديدند و مدال برنز اين رقابتها را بر گردن آويختند.در فينال اين رشته تيم هاي چين ، قزاقستان ، ازبكستان ، چين تايپه و ايران حضور داشتند وتيمهاي چين و قزاقستان نيز مقام هاي اول و دوم را از آن خود كردند.
در C2 مردان نيز در رده تيمي متشكل از نيما مي مي و محسن قريشي در قايق اول ، مسعود خداياري و محمد بابايي در قايق دوم و برديا مهرجو و محمد كربلايي در قايق سوم به مدال برنز اين رقابتها رسيد. در مرحله نهايي اين ماده تيم كشورمان با تيم هاي چين ، قزاقستان ، ازبكستان و ژاپن همگروه بود و در نهايت تيم هاي چين و ازبكستان نيز اول و دوم شدند.
در C1 مردان مهدي نظري ، شهريار قلي پور و همايون محمد پور نفرات تيم ايران بودند كه در مرحله نهايي با حريفاني از چين ، ژاپن ، ازبكستان ، تايلند ، مالزي و چين تايپه به مبارزه پرداختند و در مجموع به مقام پنجم تيمي رضايت دادند و در اين گروه تيم هاي چين ، ژاپن و ازبكستان به مقام هاي اول تا سوم رسيدند.
در K1 مردان نيز تيم ايران متشكل از آريا جعفري ، عليرضا آصفي و حسين بيگي به مصاف در رقابت با تيم هاي ژاپن ، چين ، ازبكستان ، چين تايپه ، مالزي ، كره جنوبي و هند مجموعا به مقام پنجم تيمي رسيد . در اين ماده تيم هاي ژاپن ، چين و ازبكستان اول تا سوم شدند.
با توجه به صعود تيم هاي اول هر ماده از اين مسابقات به رقابتهاي المپيك 2008 پكن قايقرانان كشورمان از راهيابي به المپيك بازماندند.
گزارش ايسكانيوز حاكيست، تيم كشورمان ساعت 30/2 بامداد سه شنبه 31 ارديبهشت ماه از طريق فرودگاه امام خميني (ره) به ايران بازميگردند. /135/120
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن