تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815764115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش روز جمعه/ شاهزاده كاسپين كمتر از حد انتظار ظاهر شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فروش روز جمعه/"شاهزاده كاسپين" كمتر از حد انتظار ظاهر شد
فيلم دنباله‌اي "وقايع‌نگاري نارنيا: شاهزاده كاسپين" در اولين روز اكران در بازار آمريكاي شمالي با 3/19 ميليون دلار فروش در 3929 سينما به راحتي پرفروشترين فيلم شد، هر چند عملكردي كمتر حد از انتظار داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد فروش افتتاحيه دنباله فيلم موفق "وقايع‌نگاري نارنيا: شير، جادوگر و كمد" كمي كمتر از حد انتظار و پائين‌تر از فروش روز اول فيلم قبلي بود كه دسامبر سال 2005 با حدود 23 ميليون دلار كار خود را آغاز كرد و در سه روز اول اكران به فروشي در حد 6/65 ميليون دلار دست يافت.

سرجيو كاستليتو در صحنه‌اي از فيلم "وقايع‌نگاري نارنيا: شاهزاده كاسپين"

"شاهزاده كاسپين" تنها فيلمي است كه اين هفته به طور گسترده اكران شده و بدون ترديد در هفته اول اكران مقام نخست جدول فروش را از آن خود خواهد كرد. اندرو آدامسن بار ديگر روي صندلي كارگرداني نشسته و بازيگران فيلم اول شامل جرجي هنلي، اسكندر كينز، ويليام موزلي و آنا پاپلول نقش‌هاي خود را تكرار كرده‌اند.

بن بارنز در اين فيلم به نقش شاهزاده كاسپين ظاهر شده و نقش منفي را نيز سرجيو كاستليتو بازي مي‌كند كه يكي از داوران بخش مسابقه جشنواره كن امسال است. داستان "شاهزاده كاسپين" يكسال پس از وقايع فيلم "شير، جادوگر و كمد" روي مي‌دهد.

بچه‌هاي خانواده پونسي به سرزمين جادويي بازمي‌گردند و متوجه مي‌شوند آنجا 1000 سال گذشته و پس از به قدرت رسيدن يك پادشاه اهريمني همه چيز به هم ريخته است. بچه ها و متحدانشان بار ديگر كنار هم قرار مي‌گيرند تا سلطنت را به شاهزاده كاسپين وارث واقعي آن بازگردانند.

رده دوم جدول فروش روز جمعه از آن فيلم ابرقهرماني "آيرون من" با بازي رابرت داوني جونير شد كه در سومين جمعه اكران مجموع فروش داخلي خود را به مرز 200 ميليون دلار رساند. اين فيلم با از دست دادن 42 درصد تماشاگران در 4154 سينما 6/8 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 9/199 ميليون دلار رساند.

كمدي رومانتيك "آنچه در وگاس اتفاق افتاد" با بازي كامرون دياز و اشتن كوچر كه هفته پيش رده دوم جدول را از آن خود كرد، روز جمعه تنها با كاهش 37 درصدي تماشاگران روبرو شد و با 6/4 ميليون دلار به رده سوم رفت. مجموع فروش اين فيلم در هشت روز 31 ميليون دلار شده است.

"اسپيد ريسر" برادران واچووسكي نيز كه هفته پيش برخلاف انتظار در گيشه سخت شكست خورد، روز جمعه 68 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با 98/1 ميليون دلار فروش در 3600 سينما فيلم چهارم شد. فروش اين فيلم پرهزينه در هشت روز تنها 1/24 ميليون دلار شده است.

كمدي رمانتيك "نديمه" به كارگرداني پل وايلند نيز در 2816 سينما 5/1 ميليون دلار فروخت كه 37 درصد كمتر از هفته پيش بود و به رده پنجم رفت. مجموع فروش اين فيلم در حدود سه هفته 7/30 ميليون دلار شده است.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن