تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813475981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۱۶‬هزار واحد مسكوني روستايي در آذربايجان غربي احداث مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۱۶‬هزار واحد مسكوني روستايي در آذربايجان غربي احداث مي‌شود
داخلي. اقتصادي. مسكن. بنياد مسكن. مسكن روستايي.

معاون بازسازي بنياد مسكن انقلاب اسلامي آذربايجان غربي گفت: امسال ‪۱۶‬ هزار واحد مسكوني در مناطق روستايي اين استان احداث مي‌شود.

محمود بدلي روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين تعداد واحد مسكوني در قالب طرح ويژه مسكن روستايي و به منظور خانه‌دار شدن اقشار كم درآمد و بهسازي مسكن روستاييان احداث مي‌شود.

وي گفت: در قالب اجراي اين طرح كه از سال ‪ ۸۴‬در اين استان آغاز شده تاكنون ‪ ۹‬هزار واحد مسكوني در روستاها ساخته شده است.

بدلي اضافه كرد: از ابتداي امسال تاكنون نيز حدود ‪ ۱۱‬هزار خانوار واجد شرايط دريافت تسهيلات اين طرح به بانكهاي عامل معرفي شده‌اند.

وي سقف تسهيلات اعطايي به واجدين شرايط را ‪ ۷۰‬ميليون ريال اعلام كرد و گفت: در همين راستا عمليات احداث ‪ ۱۴‬هزار واحد مسكوني در مناطق روستايي آذربايجان غربي آغاز شده كه از اين تعداد پيش‌بيني مي‌شود تا پايان امسال هفت هزار واحد مسكوني به بهره‌بردراي برسد.

بدلي افزود: در شهرستان تكاب نيز عمليات احداث ‪ ۲۴۰‬واحد مسكوني آغاز شده كه از اين تعداد تاكنون ‪ ۱۴۱‬واحد به بهره‌برداري رسيده است.

وي خاطرنشان كرد: با اجراي موفق اين طرح پيش بيني مي‌شود ظرف پنج سال آينده واحدهاي مسكوني تمامي روستاهاي استان به واحدهاي مسكوني امن و مقاوم تبديل شود.

در استان آذربايجان غربي ‪ ۲۳۰‬هزار واحد مسكوني وجود دارد. ك/‪۳‬ ‪۵۸۷/۵۸۴/۷۵۰۸‬
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن