تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نتايج غير رسمي انتخابات كويت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نتايج غير رسمي انتخابات كويت
كويت - نتايج غير رسمي انتخابات كويت نشان مي‌دهد كه نمايندگان تمامي گروه‌ها اعم از سياسي - اجتماعي و اسلامي و ليبرال در مجلس جديد اين كشور حضور دارند.

به گزارش ايرانا، بر اساس آخرين نتايج اعلام شده ، در بين اسامي حايزين اكثريت آراء براي ورود به مجلس نام چند نماينده شيعه نيز ديده مي‌شود.

بر اساس اين نتايج ، صالح عاشور، حسن جوهر، عدنان عبدالصمد، احمد لاري و حسن علي القلاف البحراني (روحاني) نمايندگان سابق مجلس كويت در اين دوره از انتخابات نيز راي آورده اند.

در بين گرايش‌هاي سلفي نيز نام افرادي همچون وليد الطبطبايي نماينده سابق و خالد سلطان بن عيسي ديده مي‌شود.

از ميان افراد سرشناس نيز افرادي همچون جاسم الخرافي رييس مجلس سابق و احمد عبدالعزير جاسم السعدون نماينده سابق و رييس اسبق مجلس راي آورده اند.

علاوه بر اين ازميان ليبرال‌ها نيز مي‌توان به نام افرادي همچون محمد جاسم الصقر نماينده قبلي مجلس و رييس پارلمان‌هاي عربي اشاره كرد.

با اين حال برغم تلاش گسترده زنان در اين دوره از انتخابات مجلس و داشتن ‪ ۲۷‬نامزد انتخاباتي به نظر مي‌رسد زنان باز هم مانند دوره گذشته از راهيابي به مجلس كويت بازمانده اند.

شهروندان كويت روز شنبه با حضور پاي صندوق‌هاي راي ‪ ۵۰‬نماينده مجلس اين كشور را برگزيدند.

برگزاري انتخابات مجلس كويت در حالي است كه اواخر اسفند سال گذشته در پي بالاگرفتن اختلافات ميان دولت و مجلس ، امير اين كشور با استفاده از اختيارات قانوني، مجلس را منحل و انتخابات زودرس اعلام كرد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن