تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگيان كردستان، براي ارايه راهكار در سرمايه‌گذاري بومي دعوت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرهنگيان كردستان، براي ارايه راهكار در سرمايه‌گذاري بومي دعوت شدند
داخلي. اقتصادي. سهام. عدالت.

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان كردستان از فرهنگيان سهامدار در شركت سرمايه‌گذاري سهام عدالت استان خواست براي سرمايه‌گذاري بومي در استان سياست و راهكار ارايه كنند.

كيومرث اميري روز شنبه در آيين واگذاري سهام عدالت به فرهنگيان استان كردستان در سنندج افزود: ‪ ۵۰‬درصد جمعيت سهامدار استان در شركت سرمايه گذاري سهام عدالت، فرهنگيان هستند.

وي از همه فرهنگيان استان خواست با توجه به حق راي بالا در اين شركت و همچنين شناختي كه از شرايط اقتصادي استان دارند براي سرمايه‌گذاري بومي و دسترسي در استان سياست ارايه دهند.

وي افزود: فرهنگيان استان مي‌توانند با سياست‌گذاري درست و نظارت بر عملكرد اين شركت به شكوفايي اقتصادي استان و سوددهي اين شركت كمك كنند.

وي در مورد سهام واگذار شده به فرهنگيان استان گفت: به ‪ ۷۴‬هزار و ‪۲۲۶‬ تن از فرهنگيان استان سهام عدالت تعلق مي‌گيرد.

وي ارزش سهام عدالت هر يك از فرهنگيان استان را ‪ ۱۰‬ميليون ريال اعلام كرد.

وي سود واگذار شده به فرهنگيان استان از محل اين سهام را سه هزار و ‪۷۰۰‬ ميليارد ريال ريال ذكر كرد.

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي كردستان در ادامه با اشاره به اينكه سهام واگذار شده از بهترين كارخانه‌هاي كشور است گفت: اين كارخانه‌ها تا الان خارج از بورس نبوده‌اند و درصد ريسك پذيري آنها كم است.

وي از سهام داران استان خواست با توجه به اين ويژگي‌ها سهام خود را حفظ كرده و نفروشند.

اميري در ادامه سهام عدالت را يكي از بزرگترين طرح‌هاي اقتصادي دولت نهم دانست كه كمتر به آن پرداخته شده است و گفت:بايد در اين زمينه اطلاع رساني كامل و جامع صورت گيرد.

وي به اطلاع رساني در اين مورد تاكيد كرد و گفت:بايد اطلاع رساني در مورد ابعاد مهم اين طرح و فرهنگ‌سازي در مورد اهداف آن كه تقويت مشاركت پذيري مردم در اقتصاد كشور و تقويت بخش خصوصي است يار و ياور دولت باشيم.

وي در ادامه با اشاره به اين كه امكان صدور فرم المثني وجود ندارد از همه فرهنگيان خواست پس از تحويل فرم‌هاي مربوطه از ادارات محل خدمت با نگهداري مناسب آن به همراه مدارك لازم به تعاوني‌هاي سهام عدالت شهرستان محل خدمت براي ثبت نام مراجعه كنند.

وي گفت: براي تسهيل در ثبت نام مراجعين و جلوگيري از ازدحام در شركتهاي تعاوني سهام عدالت شهرستانها، ترتيبي اتخاذ شده كه مشمولان سهام عدالت بر اساس شناسه كد ملي و به ترتيب به شركت‌هاي تعاوني سهام عدالت شهرستانها مراجعه كنند.

در پايان اين مراسم به صورت نمادين به دو تن از فرهنگيان استان برگه‌هاي سهام عدالت واگذار شد. ك/‪۲‬
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن