تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار تالش:10 ميليارد ريال اعتبار براي طرحهاي اقتصادي و گردشگري تالش هزينه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار تالش:10 ميليارد ريال اعتبار براي طرحهاي اقتصادي و گردشگري تالش هزينه مي شود
رشت - خبرگزاري مهر: هوشنگ عباسقلي زاده گفت: امسال افزون بر 10‬ ميليارد ريال اعتبار براي اجراي چهار طرح اقتصادي و گردشگري اين شهر هزينه خواهد شد.

شهردار تالش، عصر شنبه در بازديد از پروژه هاي اين شهر به خبرنگار مهر بيان داشت: اين طرح‌ها شامل ديواره حفاظتي ‪ ۲۰۰‬ متري رودخانه كرگانرود، بازار روز تالش، ساماندهي پارك "هره‌ دشت" و مركز تفريحات دريايي روستاي قروق به مساحت ‪ ۲۴‬هكتار است.

وي همچنين افزود: طرح بازار روز تالش با امكانات پيشرفته در چهار طبقه و هزار و ‪ ۷۵۰‬متر مربع زير بنا ساخته خواهد شد.

عباسقلي زاده با اعلام اينكه بودجه اين طرحها از محل اعتبارات محلي شهرداري تالش تامين مي‌شود، اظهار داشت: همه اين طرحها به جز طرح بازار روز در سال جاري به پايان خواهند رسيد.

شهردار تالش در ادامه با اشاره به كارخانه كمپوست در دست ساخت تالش عنوان كرد: اين پروژه در زميني به وسعت 10هكتار به ظرفيت 200 تن زباله در روز در حال ساخت است.

اين مسئول يادآور شد: براي تجهيز كارخانه كمپوست تالش از مدرن ترين تكنولوژيها استفاده خواهد شد.

عباسقلي زاده همچنين ادامه داد: در صورت اجراي پروژه احداث كارخانه كمپوست زباله، مشكل شهرهايي چون لوندويل، آستارا، حويق، چوبر، تالش، اسالم، پره سر، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن و ديگر شهرهاي همجوار برطرف خواهد شد.

شهردار تالش اظهار داشت: احداث كارخانه هاي كمپوست براي تبديل زباله به كود آلي قسمتي از عمليات مديريت پسماند است و اقدام مهم بعدي، طرح تفكيك زباله از مبدا است به نحوي كه زباله در محل توليد به زباله هاي تر و خشك تفكيك شود.

عباسقلي زاده بيان داشت: تفكيك زباله از مبدا باعث بازيافت مطلوبتر خواهد بود و در كنار رعايت بهداشت و سلامت جامعه، چرخه اقتصادي را نيز به دنبال خواهد داشت.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن