تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805350388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلفن همراه؛ ابزاری برای غافلگیرکردن سارقین خودروها


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: تلفن همراه؛ ابزاری برای غافلگیرکردن سارقین خودروها11/08/1388گروه خبری GSM : فرض کنید در یک جلسه کاری ایمیلی را در گوشی آیفون خود دریافت می‌کنید، با عنوان "هشدار سرقت  خودرو". محتوای این ایمل شما به شما اطلاع می‌دهد که در نتیجه اقدام سارقی برای ورود به تویوتا لندکروز شما، آژیر خطر وسیله نقلیه شما فعال شده است. سپس چند ثانیه بعد ایمیل دیگری به دستتان می‌رسد که ماشینتان روشن شده است. در این شرایط با زدن یک ضربه روی آیکونی در صفحه نمایش آیفون‌تان می‌توانید ویدئوی زنده فضای داخلی ماشین را که البته غریبه‌ای پشت فرمان آن نشسته است را مشاهده کنید. با زدن آیکونی دیگر، نقشه‌ای برایتان ظاهر می‌شود که مراحل خروج وسیله نقلیه‌تان از محوطه پارکینگ شرکت و حرکت آن در طول جاده را برایتان به تصویر می‌کشد. به هر بهانه‌ای شده از جلسه بیرون می‌آیید، با مرکز پلیس تماس گرفته و اپراتور را از محل سرقت اتومبیل خود آگاه می‌کنید. با زدن دکمه Immobilized Vehicle پیغامی از سوی شما به مرکز کنترل تویوتا ارسال می‌شود مبنی بر اینکه موتور لندکروزتان را کار بیاندازد. در این صورت اگر مجددا به تماشای تصویر ویدئویی زنده داخل ماشین بنشینید، سارق بداقبال را می‌بینید که به دنبال کم شدن سرعت و توقف ناگهانی خودرو، ابتدا سردرگم و دستپاچه شده و سپس به حالت تسلیم در ماشین حبس می‌شود تا دستگیر شود.  "هیتومی لارسون"، از تحلیلگران صنعت الکترونیک خودرو در شرکت تحقیقاتی و خدمات مشاوره‌ای iSuppli، می‌گوید: "هر چند این حکایت ممکن است برای تویوتا حکم نوعی داستان علمی تخیلی را داشته باشد، اما رویای این قبیل قابلیت‌ها در ژاپن با وجود سیستم G-Security خود این کمپانی‌، مدتی است به واقعیت پیوسته است. این نوع سیستم که بخشی از سیستم‌های Telematics این کمپانی با نام‌های G-Link،mX Pro  G-Book و G-Book Alpha Pro به شمار می‌آید، از طریق کنترل از راه دور بوسیله یک گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی، مجموعه‌ای از سرویس‌ها و خدمات نظارتی و ایمنی خودرو را در اختیار کاربر قرار می‌‌دهد.                       

علاوه بر این برخی کمپانی‌های تولید کننده تجهیزات اصلی، نیز وارد بازی شده و محصولاتی قابل رقابت را به بازار ارائه داده‌اند. به عنوان مثال نیسان سرویسی را برای گوشی‌های تلفن همراه به بازار ژاپن معرفی کرده است که طی سال 2010 آغاز به کار خواهد کرد. در عین حال قرار است طی سال‌های 2010 و 2011 چندین راهکار ارتباطاتی گوشی‌های هوشمند کار خود را در بازارهای جهان آغاز  کنند." تویوتا اولین کمپانی تولیدکننده تجهیزاتی بود که راهکاری ارتباطی و امنیتی از طریق موبایل را برای وسایل نقلیه در ژاپن ارائه داد. و گفته می‌شود، رقبای دیگر همچون سوبارو و مزدا از سیستم G-Book Alpha Pro تویوتا که از نرم‌افزار G-Security بهره می‌گیرد، اقتباس کرده‌اند. G-Security‌ علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده، این امکان را به کاربر می‌دهد تا بوسیله تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی، مواردی همچون قفل درها، بازو بسته کردن پنجره‌ها و چراغ‌های خطر را کنترل کند.  به گفته لارسون، چندین کمپانی تولیدکننده تجهیزات اصلی مربوط به خودرو، این روزها می‌کوشند تا کاربرد تلفن‌های همراه را به گونه‌ای توسعه دهند که بتوان از آنها به عنوان کانال مستقیم ارتباطی جهت ارسال و دریافت اطلاعات خودرو و برنامه‌های کاربردی موبایل بهره گرفت.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن