تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813134500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اچ‌تی‌سی و گوشی ویندوز موبایل‌دار Touch2


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: اچ‌تی‌سی و گوشی ویندوز موبایل‌دار Touch212/06/1388گروه خبری GSM : گوشی جدید اچ‌تی‌سی با نام HTC Touch2، گوشی است هوشمند که به آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز موبایل 6.5 مجهز خواهد بود. این گوشی در کنار ظاهر فشرده و شیک خود، از مجموعه قابلیت‌هایی برخوردار است که نیازهای هر کاربری را مرتفع می‌سازد.‌ HTC Touch2 درست مانند Touch Diamond2دارای نوار زوم لمسی است و می‌توان به راحتی بزرگنمایی تصویر را کم و زیاد کرد. بعلاوه از رابط کاربری سه بعدی TouchFlo 3D، صفحه نمایش لمسی و 2.8 اینچی با رزولوشن QVGA و پردازنده 528 مگاهرتزی Qualcomm از کمپانی  MSM7225Aبهره‌مند است.                       

   از دیگر امکانات Touch2 می‌توان به این موارد اشاره کرد: RAM 256 مگابایتی گیرنده GPS WiFi آن بورد دوربین 3 مگاپیکسلی دارای تمرکز ثابت پشتیبانی از HSPA با سرعت 7.2 مگابیت بر ثانیه بلوتوث 2.1 همراه با A2DP سیستم عامل ویندوز موبایل 6.5 همراه با جدیدترین نسخه مرورگر Internet Explorer پشتیبانی از برنامه کاربردی Flash Lite که امکان پخش تصاویر ویدئویی Youtube را حتی به طور مستقیم از نسخه بر روی دسکتاپ این وب سایت فراهم می‌کند. ویندوز موبایل 6.5 در این گوشی، دو سرویس بسیار پیشرفته و قدرتمند را با نام‌های‌My Phone  و Windows Market Place را به کاربران ارائه می‌دهد. HTC Touch 2 ششم اکتبر (دقیقا همزمان با عرضه ویندوز موبایل6.5) عرضه خواهد شد. اما عرضه آن در اروپا و آسیا به اوایل سه ماهه چهارم 2009 موکول خواهد شد.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن