تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804723388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پارس کامتل F305 را عرضه می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: پارس کامتل F305 را عرضه می‌کند15/05/1388 گروه خبری GSM : شرکت سونی اریکسون بعدازظهر دوشنبه دوازدهم مرداد ماه برای گوشی‌های جدیدF305‌ و Yari در سالن بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب، کفرانس خبری برگزار کرد.  شروین فریگام، مدیر بازاریابی سونی اریکسون در ایران درمورد سری جدید گوشی‌های EU( Entertainment Unlimited) سونی اریکسون و گوشی‌F305  و Yari توضیحاتی ارائه داد.  همچنین مسابقه گوشی F305 در چهار مرکز خرید تندیس، میلادنور، گلستان و پارسیان برگزار می‌شود؛ که برنده این مسابقه به مسابقات جام‌جهانی در آفریقای جنوبی خواهد رفت. سونی اریکسون مدل جدید F305 با بازی‌های‌Motion Gaming  را تولید کرده است. این مدل جدید تفریح و سرگرمی را در قالب تلفن همراه ایجاد می‌کند. علاوه بر داشتن امکان بازی در حالت عادی و دکمه‌های مخصوص که به شما امکان کنترل بازی را به همان شکل قبلی می‌دهد، بامدل F305 کاربر می‌تواند برای کنترل بازی گوشی را چرخانده و با آن به سمت هدف نشانه گیری کند.

توسط Motion Gaming در گوشی F305 که اختصاصا برای جوانان در نظر گرفته شده است، کاربر می‌تواند با چرخاندن مچ دست و یا حرکت بازو نتیجه بازی را بر روی صفحه نمایش ببیند. با استفاده از تکنولوژی حسگرهای حرکتی پیشرفته، تلفن همراه می‌تواند برای مثال با پیروی از حرکت دست شما بازی بولینگ و یا پرتاب قلاب ماهیگیری را تقلید کند.  با گوشی F305 برای بازی کردن بازی موردعلاقه‌تان تنها یک کلیک کافیست تا از تجربه یک بازی کامل با بلندگوهای استریویی که برای به اشتراک گذاشتن تازه‌ترین قطعه‌های موسیقی در media player و در دستگاهی کارآمد تعبیه شده‌اند، لذت ببرید. این گوشی کشویی دارای یک صفحه نمایش 2.0 اینچی می‌باشد که بازی کردن را وارد مرحله جدیدی می‌کند. گوشی F305 امکان 8 ساعت بازی مداوم را به شما می‌دهد و همچنین دارای یک باتری Power Pack CCP 100 نیز می‌باشد. شما می‌توانید این باتری را به جاسوئیچی خود متصل کرده و هنگامیکه به آن احتیاج پیدا کردید به آسانی آن را به گوشی وصل کرده تا با آن باتری موردنیاز خود را تامین کنید. با دوربین 2 مگاپیکسلی این گوشی هیچ یک از لحظات خوش و غیر منتظره را از دست ندهید. عکس‌ها و موسیقی خود را نیز ازطریق Bluetooth TM و یا کارت حافظه Micro TM با دوستانتان سهیم شوید.

همچنین می‌توانید با استفاده از قاب‌های Style- Up TM  شکل ظاهری تلفن خود را تغییر دهید. گوشی F305  در یک نگاه: ·         بازی‌های حرکتی موجود در گوشی F305  مشتمل بر بیش از 50 بازی دو بعدی و سه بعدی می‌باشد. همچنین مدل قرمز رنگ این گوشی دارای بازی FIFA09 می‌باشد که حق پخش آن در سراسر دنیا انحصارا از طرف کمپانی EA Sports در اختیار سونی اریکسون قرار گرفته است. ·         بلندگوهای استریو با صدایی رسا، تجربه بازی یا به اشتراک گذاردن تازه‌ترین موسیقی‌ها را با دوستانتان فراهم می‌کنند. ·         بازی در سطح دید افقی و دکمه‌های مختص بازی ·         دوربین 2 مگاپیکسلی و Bluetooth TM ·         حافظه قابل افزایش – محفظه کارت حافظه گوشی F305 انحصارا توسط شرکت پارس کامتل به بازار عرضه می‌شود. سونی اریکسون از رهبران بازار گوشی دنیا بوده و امید دارد با معرفی گوشی‌های جدید تا پایان سال، جایگاه خود را در بازار ایران به عنوان مهمترین بازار خاورمیانه ارتقاء بخشد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن