تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815565129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امين زاده در گفتگو با مهر:جنگ افروزي و نا امني سوغات بوش براي منطقه است / مسلمانان منطقه هوشيار باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امين زاده در گفتگو با مهر:جنگ افروزي و نا امني سوغات بوش براي منطقه است / مسلمانان منطقه هوشيار باشند
يك عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس پي‌آمد هميشگي سفر رئيس جمهور آمريكا به منطقه را جنگ و خونريزي توصيف كرد و ياد آور شد: نبايد فراموش كرد آخرين حضور بوش در منطقه باعث بوجود آمدن فاجعه انساني غزه شد.

دكتر الهام امين زاده عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي كه با خبرنگار مهر درباره سفر اخير بوش به خاورميانه سخن مي گفت، اظهار داشت: رئيس جمهور آمريكا در سفر پيشين خود به خاورميانه جنگ، نا امني و خونريزي را براي منطقه به ارمغان آورد كه نا امني درنوار غزه و فاجعه انساني آخرين سوغات وي براي منطقه است.

وي افزود: بوش با آن سفر به منطقه در اصل چراغ سبزي به اسرائيل نشان داد تا اين رژيم جعلي بي محابا به كشتار مردم مظلوم فلسطين بپردازد و از سوي ديگر محروميت را براي ملت مظلوم فلسطين ايجاد كند.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس يادآور شد: متاسفانه ما امروز در افغانستان، عراق، لبنان و فلسطين با بحران هايي روبرو هستيم كه بوجود آورنده همه آنها سردمداران كاخ سفيد هستند.

امين زاده گفت: در افغانستان مي بينيم كه كرزاي سعي دارد تا بحران هاي كشورش را حل كند اما حضور نيروهاي خارجي با سردمداري آمريكا باعث شده تا وي با دوگانگي روبرو شود كه همين امر باعث عدم ثبات در افغانستان شده است.

وي مجروح شدن ديپلمات هاي ايراني در عراق و نا امني در سه منطقه اشغالي ( عراق ، فلسطين و افغانستان ) را يكي ديگر از دستاوردهاي سفر بوش به منطقه خواند و گفت : سفر رئيس جمهور آمريكا به منطقه تنها به بهانه آن است كه منافعشان را در منطقه تثبيت كنند.

اين استاد دانشگاه گفت : آنها به دنبال آرامش، برقراري دموكراسي كه دم از آن مي زنند نيستند چرا كه كشتار مردم بي دفاع، مظلوم در مناطق اشغالي هيچ ارتباطي با دموكراسي ندارد.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس بر اين اعتقاد است كه كشورهاي منطقه در شرايط موجود بايد آماده باشند تا از بحران زايي هاي جديد پرهيز شود و با همكاري يكديگر نگذراند اتفاقي خاص و خطرناك ديگري همچون بحران غزه با سفر اخير بوش رئيس جمهور آمريكا به خاورميانه رخ دهد.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 404]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن