تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815290326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي خوزستان: براي كاهش اثرات خشكسالي به بيش از 176 ميليارد ريال اعتبار نياز داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي خوزستان: براي كاهش اثرات خشكسالي به بيش از 176 ميليارد ريال اعتبار نياز داريم


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: انرژي و صنعت

مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي خوزستان گفت: شركت به اعتباري معادل 176 ميليارد و 700 ميليون ريال براي كاهش دادن اثرات ناشي از خشكسالي نياز دارد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان - غلامعلي خليف‌پور توضيح داد: شركت در سال جاري به دليل كاهش نزولات آسماني در سطح استان دچار مشكلاتي براي تامين آب شرب روستاها خواهد شد.

وي افزود: مي توان با همكاري مردم و صرفه جويي در مصرف آب اثرات خشكسالي را به صورت قابل ملاحظه كاهش داد.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي خوزستان خاطرنشان كرد: هم اكنون اقدام به حفر چندين چاه در شهرستانهاي مختلف كرده‌ايم. اميدواريم بتوانيم با حفر 39 حلقه چاه در شهرستانهاي ايذه، باغملك، مسجدسليمان، شوش، ‌رامهرمز، انديمشك، ‌شوشتر، گتوند، لالي، دزفول، هنديجان و هفتگل با استفاده از سفره‌هاي آب زير زميني، مشكل كمبود آب در روستاهاي مناطق ياد شده را به حداقل برسانيم.

وي تصريح كرد: شركت براي خريد، اجاره و تعمير يكصد دستگاه تانكر سيار براي آبرساني به روستاهاي استان در شهرستانهاي مختلف به اعتباري معادل 65 ميليارد و 700 ميليون ريال نياز دارد.

خليف‌پور عنوان كرد: بيشترين مشكل ما در شهرستانهاي اهواز، دشت آزادگان، شوشتر، آبادان، خرمشهر و شوش فاصله گرفتن منابع آب از اسكله هاي آبگير مي‌باشد كه به همين منظور اقداماتي همچون خريد و كارگذاري لوله پلي اتيلن، آزبست و فلزي به منظور تغيير محل آبگيرها و جابجايي خطوط انتقال و بازسازي شبكه‌هاي داخلي روستاها در نظر گرفته شده است.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي خوزستان عنوان كرد: به منظور تامين برق مورد نياز تاسيسات آبرساني، خريد و نصب 35 دستگاه ژنراتور با اعتباري معادل 17 ميليارد و 500 ميليون ريال را در اولويت برنامه‌هاي خود قرار داده‌ايم كه با اين اقدام در صورت وجود ناپايداري در شبكه برق، تاسيسات آبرساني روستايي دچار مشكل نشوند. همچنين براي شهرستانهايي كه تمام يا بخش عمده‌اي از منابع تامين آب آنها آبهاي جاري هستند 20 دستگاه موتور پمپ ديزل به منظور تامين آب مورد نياز تصفيه‌خانه‌ها در مواقع اضطراري مورد نياز است.

خليف‌پور بر ساخت و نصب 200 دستگاه مخزن فلزي ثابت جهت تسريع در امر آبرساني و توزيع عادلانه آب تاكيد و خاطرنشان كرد: لازم است به منظور جلوگيري از مصرف بي‌رويه آب و كنترل فشار در سطح شبكه 30 هزار دستگاه كنتور براي مشتركاني كه كنتورشان خراب و يا فاقد كنتور مي‌باشد تهيه و نصب شود.

انتهاي پيام
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن