تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815176343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

330 پروژه مخابراتي در خراسان رضوي به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 330 پروژه مخابراتي در خراسان رضوي به بهره برداري رسيد
مشهد - خبرگزاري مهر: همزمان با هفته ارتباطات و فناوري اطلاعات، 330 پروژه مخابراتي در خراسان رضوي به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، مديرعامل شركت مخابرات خراسان رضوي ظهر امروز در حاشيه مراسم بهره برداري از اين پروژه ها اظهار داشت: اين طرحها با هدف ارتقا بهره مندي مردم از فناوريهاي نوين اطلاعاتي و آسايش آنها در زمينه هاي دسترسي به ارتباطات جامع به بهره برداري رسيده است.

علي كارگزار عنوان كرد: نصب و راه اندازي 68 دستگاه ايستگاه BTS‌ تلفن همراه، تاسيس شش دفتر مخابر ات روستايي، نصب كافوي نوري 30 دستگاه در مشهد، پروژه 126WLLGSM‌و راه اندازي 76 مركز تلفن كم و پرظرفيت از جمله طرحها بوده است.

مديرعامل شركت مخابرات خراسان رضوي از ظرفيت سازي بيش از 337 هزار و 30 شماره تلفن ديجيتال در اين استان خبر داد و اظهار داشت: براي راه اندازي اين طرحها در مجموع مبلغي بالغ بر 304 ميليارد و 800 ميليون ريال هزينده شده است.

وي با بيان اينكه مخابرات خراسان رضوي نخستين دستگاه اجرا كننده تمام مصوبات سفر اول رئيس جمهور به استان بوده است ادامه داد: در دور دوم سفرهاي هيئت دولت نيز مخابرات استان داراي چند بند مصوبه بود كه يكي از بندهاي مهم آن در طرح امروز به بهره برداري رسيد.

كارگزار زمان افتتاح دومين بند تصويب شده را ماه آينده دانست و بيان داشت: افتتاح سايت NG-SDH‌ در مشهد يكي ديگر از پروژه هاي مهم بهره برداري شده در هفته ارتباطات و فناوري اطلاعات است.

وي يادآور شد: اين سايت قادر به افزايش منحصر به فرد پهناي باند مسير و ارتقاي ظرفيت مخابراتي مشهد به 10 گيگا بايت خواهد بود.

وي با اشاره به اينكه در 5/2 سال گذشته به رغم فعاليتهاي مخابراتي استان، برابر با 11 سال قبل از سال 84 بوده است ابراز داشت: راه اندازي 335 مركز تلفن، افزايش 40 هزار كانال تلفني، اجراي 700 شبكه مدرسه، نصب بيش از هفت هزار پورت مخابراتي و ارتقا ضريب نفوذ تلفن ثابت و همراه از فعاليتهايي بوده كه در دولت نهم به وقوع پيوسته است.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن