تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815245196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر زنجان : دايره المعارف قطعات منتشر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر زنجان : دايره المعارف قطعات منتشر مي‌شود
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
سعيدتيموريكارآفرين برتر استان زنجان در سومين جشنواره كارآفرينان برتر مي گويد : براي تهيه نرم افزاري با عنوان دايره المعارف قطعات فعاليت مي كند.

وي داراي كارشناسي ارشد در رشته مكانيك است و در مورد ضرورت تدوين اين نرم افزار در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود : هنوز شناخت جامع و منسجمي در مورد قطعات مورد نياز در صنعت وجود ندارد و به همين دليل جامعه صنعتي ما در زمينه تامين و انتخاب قطعات دچار مشكل مي‌شود.

اين كار آفرين مي‌افزايد: براي جوابگويي به نياز جامعه صنعتي، نرم افزاري را طراحي كرده ام كه دراين دايره المعارف، مشخصات تمام قطعات استاندارد و همچنين مشخصات ابزارها و ماشين‌هاي مواد صنعتي و خدمات وجود دارد .

به گفته تيموري، محدوده استفاده از اين نرم افزار بسيار گسترده است، براي مثال كسي كه نيازمند ماشين آلات كشاورزي، صنعتي و ... است ، مي‌تواند با استفاده از اين دايره المعارف ماشين خود را انتخاب و با مراجعه به نشاني‌هاي عرضه‌كنندگان آن را خريداري كند.

وي مي‌گويد: كار تدوين دايره المعارف شروع شده ، اما هنوز تكميل نشده است ، تاكنون ‪ ۲۰‬درصد از كار را با يك تيم پنج نفره انجام داده‌ايم ،لذا در صورت تامين منابع مالي مورد نياز كه حدود ‪ ۴۰۰‬ميليون تومان برآورد مي شود، اين كار را به سرانجام خواهيم رساند.

تيموري مي‌افزايد: اين دايره المعارف حاوي اطلاعاتي در مورد مشخصات قطعه، كدهاي ملي، تصاويري از قطعه و ...است كه به متقاضي امكان مي‌دهدكه با اطلاعات كامل نسبت به انتخاب قطعه اقدام كند.

اين كارآفرين بر لزوم حمايت از طرح‌هاي نو و ابتكاري كارآفريني در كشور از سوي مسئولان تاكيد كرد و گفت : با حمايت جدي مسئولان از اجراي طرح هاي كارآفريني ، توليد در كشور رونق مي‌گيرد.

وي مي‌گويد: برآوردهاي اوليه نشان مي‌دهد كه اين نرم افزار در آينده ‪ ۲‬ميليارد تومان فروش داشته باشد. هم اكنون پنج نفر براي تهيه اين دايره المعارف كار مي‌كنند ، اما اگر سرمايه مورد نياز تامين شود نياز به يك تيم ‪ ۲۵‬نفره خواهد بود .

اين كارآفرين در مورد دريافت تسهيلات بانكي براي ادامه اين طرح گفت: طرح ما طرحي جديد است و كارشناسان بانك‌ها با اين مقوله آشنايي ندارند و تعريفي از پروژه‌هاي نرم افزاري در بانك‌ها وجود ندارد و به همين سبب بانك‌ها تمايلي به پرداخت تسهيلات به اين طرح ندارند از اين رو بايد توجيه شوند .

تيموري افزود: اميد ما به وزارتخانه‌ها و مراكز دانشگاهي است تا با حمايت از اين طرح علاوه بر تامين نياز بخش صنعت به ايجاد اشتغال در كشور كمك كنند.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 990]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن