تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815333196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خطيب جمعه شهركرد : اقتصاد نيازمند نوآوري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خطيب جمعه شهركرد : اقتصاد نيازمند نوآوري است
داخلي. اقتصادي. نمازجمعه.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهركرد تاكيد كرد:
در اقتصاد كشور بايد نوآوري ايجاد كرد و اقتصاد كشور همواره نيازمند نوآوري و خلاقيت است.

به گزارش ايرنا،آيت‌الله"محمدرضا ناصري يزدي"درخطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهركرد در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) تصريح كرد:حركت‌هاي نو و جديد از سوي مسوولان بايستي در علم اقتصاد كشور دنبال شود تا مردم در معيشت كامل باشند.

وي، احتكار و گران فروشي را خيانت به مردم دانست و گفت: عده‌اي سودجو كه به دنبال احتكار كالاهاي اساسي و گران فروشي به مردم هستند،گناهكار و خيانت‌كار هستند.

به گفته وي،به محض اينكه حقوق كارمندان افزايش مي‌يابد برخي از افراد اجناس خود را نيز گران مي‌كنند و حتي نرخ كرايه تاكسي نيز بالا مي‌رود.

خطيب جمعه شهركرد، اقتصاد جهان را ناسالم دانست و گفت: اقتصاد در جهان به گونه‌اي است، كه با يك حركت و يا صحبت سياسي، قيمت آن دچار نوسان مي‌شود و اين نشان از عدم سلامت اقتصاد در سطح جهان است.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهركرد افزود : هم اكنون در آمريكا سالانه ‪ ۳۰‬ميليارد دلار صرف توليد و مصرف بستني مي‌شود، در حالي كه با ‪ ۱۰‬ميليارد دلار مي‌توان يك كشور آفريقايي را آباد كرد.

خطيب جمعه شهركرد تاكيد كرد:اقتصاد آمريكا همراه با استعمار و چپاول است و اين كشور براي خروج از بحران اقتصادي اقدام به تاراج نفت كشور عراق مي‌كند و قصد ضربه زدن به دولت شعيه عراق را دارد.

ناصري، در بخش ديگر از خطبه‌هاي نماز جمعه شهركرد به مسايل لبنان اشاره كرد و گفت: عقب نشيني سياسيون وابسته به آمريكا در لبنان از مواضع خود يكبار ديگر حقانيت مقاومت حزب الله لبنان را اثبات كرد.

به گفته وي، آمريكا قصد ايجاد تفرقه در بين مردم لبنان را دارد و به همين منظور نيز دست به اقدامات مختلف تفرفه انگيز مي‌زند.

به گزارش ايرنا،ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختياري نيز در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اشتغالگري ‪ ۶۰‬ساله رژيم صهيونيستي در فلسطين و كشتار مردم غزه را به شدت محكوم كردند.ك/‪۲‬
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن