تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815529206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خانه عالم در روستاهاي فومن احداث مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خانه عالم در روستاهاي فومن احداث مي شود
رشت - خبرگزاري مهر: رئيس اداره تبليغات اسلامي فومن گفت: به منظور ترويج و گسترش علوم و معارف اسلامي و رفع مشكلات فرهنگي مردم، خانه هاي عالم جهت استقرار روحانيون طرح هجرت به در روستاهاي اين شهرستان احداث مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در فومن، حجت الاسلام عليرضا ابراهيم زاده، صبح جمعه با حضور در محل احداث خانه عالم سياهمزگي شفت، افزود: يكي از فعاليتهاي مهم تبليغات اسلامي ايجاد خانه هاي عالم در روستاها است.

وي عنوان كرد: با حضور روحانيون در بين آحاد جامعه، برنامه هاي ديني و قرآني تقويت و ارتقاء فرهنگي و ديني افراد جامعه فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهيم زاده خاطرنشان كرد: با احداث خانه عالم در روستاي سياهمزگي، تعداد خانه هاي عالم در شفت به سه باب خواهد رسيد كه پيش بيني مي شود دو باب خانه عالم ديگر در احمدسرگوراب و چوبر تا پايان امسال به بهره برداري برسد.

اين مسئول در ادامه روحانيون را امين و مورد اعتماد مردم دانست و يادآور شد: روحانيون مستقر بايد براي جذب جوانان به مساجد و حضور آنان در برنامه هاي فرهنگي و مذهبي برنامه ريزي كنند و احكام و علوم ديني و قرآني را در دلهاي آنان نهادينه كنند.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 396]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن