واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: راهنمایی در مورد انیمیشن اره pooya-tt 01 بهمن 1389, 22:20???? ?????? ?? ????? ????? ???? ??? ?? ????? ?? ?? ???? ???? ????? ??? ???? ???? ????? ??? ?? ???? ???? ????? ???? ??? ????. 1-?? ??? ????? ??? ?? ?????? ????? ??? ?? ??? ???? ?? ?? ?? ????? ?? ?? 360 ???? ?????? ???? ??? 24 ???? ?? ??? ?????? ???? ?? ?? 8 ???? 360 ???? ?????? ??? ????? ?? 8 ???? 360 ???? ??????? ? ?? ???? ????? ??? ???? ??? ?????? ??? ??? ?? ???? ?? ??? 3500 ???? ????? ???? ????? ??? ?? 24 ???? ?? ?? ????? ????? ?? ???? ???? ???? ???? ?? ???? 3500 ???? ??? ????? ?? 8 ???? 360 ????. 2- ??? ??? ???? ??? ??? ???? ???? ? ??? ?? ??? ????? ??????? ?? ???? ???? ???? 3- ??? ???? ??? ?????? ?? ?? ??? ??? ??? ?? ???? ???? ???? ???? ??? ???? ????? ? ??????? ?? ???? ?? ????: ???? ??? ???? ?????. Miladbat 02 بهمن 1389, 01:44برای مشکل اول از past connect می تونی استفاده کنی یاgraqh editor> post infinity رو بزن. pooya-tt 02 بهمن 1389, 12:48????? ???? ???? ?????? ???? ?? ?? ???? ???? ?? ??? ?????? ??? ???? ???? ???? ????? ?? ???? ?????? ??? ?????? ????? ?? ???? ?????. sharin 02 بهمن 1389, 18:05سلام. اولي رو كه دوستمون گفت . اول يه loop از 360 deg كه زدي بعد infinity مي كني. 2- براي دومي هم اگر مي خواي معمولي كار كني ، از blinn مي توني استفاده كني و با Eccentricity و reflectivity و speculare اش كمي بازي كني ... اگر هم باز مي خواي بهتر بشه . يه UV ازش بگير و قسمت هايي رو كه مي خواي تو نور براق بزنه رو سفيد ، مابقي رو سياه مي كني ، بعد به specular اش مي دي ،براي reflect و ... هم مي توني به فرم مشابه عمل كني. 3- متاسفانه عكس ها رو نمي تونم ببينم !! (اگه مهم هست ، مي توني پيوست اشون كني ... ( اما ، معلوم نيست ديگه كي بتونم سر بزنم !! )) اميدوارم مشكل ات حل شده باشه. موفق باشي. يا علي. pooya-tt 02 بهمن 1389, 18:36???? ?? ?? ????? ????. ?????? ?? ?? ?? ????? ?????? ?????? ?? ???? ????? ???? ????? ?? ????. .:. soroosh .:. 02 بهمن 1389, 22:52برای متریال همونطور که دوستمون گفتن از شیدر bline میتونی استفاده کنی از mia-material هم همینطور . اما فقط باید بدونی که نمایش صحیح متریال به نورپردازی خوب و انعکاس های مناسب هم بستگی داره. اگه بلین گذاشتی رنگش را ببر سمت خاکستری تیره و دفیوزش را هم کم کن. رفلکتش را زیاد کن و سپکیولار کالرش را زیاد کن و اون دو تای بالاش را کم کن حدود 0.3 از زیر مجموعه تنظیمات منتال ری هم یک قسمت داره برای میزان بلور بودن انعکاس ها که اونم میتونی تغییر بدی و زیادش کنی. همه چیز بستگی به متریالت داره که دقیقا چی میخواید در بیاد. اون هاله های نوری هم با افکت fog خود نور ها میشه در بیارید. اگر هم صحنه ثابته میتونید با پست پروداشکن ایجادشون کنید. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 401]