تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815299229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار گيلان: مديران، راهكارهاي فرهنگ عفاف و حجاب را اجرايي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار گيلان: مديران، راهكارهاي فرهنگ عفاف و حجاب را اجرايي كنند
داخلي. اجتماعي.

استاندار گيلان گفت : مديران و مسوولان استان بايستي، راهكارهاي اجرايي فرهنگ عفاف و حجاب شوراي عالي انقلاب فرهنگي شوراي فرهنگ عمومي را در ادارات و سازمانها به اجرا درآورند.

"روح الله قهرماني چابك " عصرروز چهارشنبه گذشته درنشست با اعضاي ستادي حجاب و عفاف استان افزود: پس از ابلاغ مصوبات ياد شده به مديران، در صورت كوتاهي در اجراي آنها، با آنان برخورد خواهد شد.

وي اظهار كرد: همه دستگاهها و ادارات استان بايستي با توجه به امكانات موجود در زمينه ياد شده يك جريان ايجاد نمايند.

وي تصريح كرد: انجام هر كاري به‌صورت ضربتي آن طور كه بايد نتيجه نخواهد داشت و بايستي اين طرح به صورت تدريجي، و برخوردها براساس دستورالعمل باشد.

قهرماني اضافه كرد: دشمن در اين زمينه بسيار قوي عمل مي‌كند و ما بايستي با تكيه بر اين استدلال كه توسعه فرهنگ حجاب و عفاف ، جامعه را از هجوم آفتها در امان خواهد داشت ، گامهاي موثرتري برداريم.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان نيز در اين نشست گفت: توافق نامه‌اي در خصوص گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تهيه شده و در آن وظايف هر دستگاه مشخص گرديده است كه به امضاي مسوولان آنها خواهد رسيد و در جلسه آينده شوراي فرهنگ عمومي استان كه با حضور نماينده ولي فقيه برگزار مي‌شود نيز مطرح خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين " حميد پورعيسي " در اين جلسه گزارشي از راهكارهاي نشستهاي مربوط به فرهنگ عفاف و حجاب را ارايه كرد.

دراين جلسه كه با حضور جمعي از مديران استان به رياست استاندار در دفتر وي برگزار شد، هر يك از مسوولان به بيان راهكار در زمينه يادشده پرداختند.

ك/‪۲‬
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن