تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820607896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فقيه:آيين نامه قانونمند شدن كمپهاي ترك اعتياد امسال اجرايي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فقيه:آيين نامه قانونمند شدن كمپهاي ترك اعتياد امسال اجرايي مي شود
ساري - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان بهزيستي كشور از قانونمند شدن كمپهاي ترك اعتياد در سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن فقيه، ظهر امروز در حاشيه افتتاح مركز جامع علمي و كاربردي علوم بهزيستي و توانبخشي مازندران به خبرنگاران گفت: با رفع جزئياتي از اين آيين نامه اين طرح به صورت قانونمند در كشور اجرا خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: با اين اقدام فعاليت تشكلهاي غيردولتي ترك اعتياد در كشور قانونمند و با نظارت مستمر سازمان بهزيستي صورت خواهد گرفت.

رئيس سازمان بهزيستي كشور با اشاره به اينكه 14 مركز پناهگاه معتادان خياباني تاكنون در كشور راه اندازي شده است، تصريح كرد: در هر استان نيازمند به احداث پناهگاه معتادان خياباني كه عمدتا تزريقي هستند اين كمپها ايجاد خواهد شد.

فقيه با بيان اينكه عمده آسيبهاي اجتماعي موجود در جامعه مربوط به آسيبهاي اعتياد است يادآور شد: همكاري بين دستگاهها براي كاهش آسيبهاي اجتماعي به ثمر خواهد رسيد.

وي با بيان اينكه امسال از سوي ستاد مبارزه با مواد مخدر به سال پيشگيري نامگذاري شده است، خاطرنشان كرد: سازمان بهزيستي كشور نيز در سال نوآوري و شكوفايي و با تاكيد بر تقويت فعاليتهاي پيشگيرانه و آموزش مهارتهاي زندگي ماموريت اصلي خود را دنبال خواهد كرد.

به گفته فقيه با تفاهم نامه اي كه با دانشگاههاي مختلف منعقد خواهيم كرد ضمن دعوت از مربيان، آموزش مهارتهاي زندگي را توسعه خواهيم داد.

وي بيان داشت: شوراي اجتماعي كشور كه وظيفه ساماندهي متكديان خياباني را عهده دار است بايد با جديت و تخصصي تر اين مهم را ساماندهي كند.

فقيه ميزان اعتبار پيشنهادي اين سازمان براي پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر را حدود دو ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: هنوز اين اعتبار به سازمان بهزيستي اختصاص نيافته است.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 353]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن