تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816929489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي‪ /۱۶‬دزدهاي ناشي به خط لوله پرفشار سوخت زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي‪ /۱۶‬دزدهاي ناشي به خط لوله پرفشار سوخت زدند
كليات. پژوهش. خبرهاي . ‪۱۶‬
چند دزد ناشي كه براي منفعت طلبي شخصي اقدام به سوراخ كردن يك خط پر فشار انتقال سوخت كرده بودند، پس از مواجهه با فوران سوخت و عدم توان كنترل آن فرار را بر قرار ترجيح دادند.

به گزارش ايرنا، اين سارقان قصد داشتند با سوراخ كردن خط انتقال گازوييل كه از زيرزمين و از اراضي كشاورزي محدوده روستايي از توابع مهاباد مي گذشت اقدام به برداشت غيرمجاز گازوييل كنند كه موفق به اين كار نشدند.

يك مقام محلي نيروي انتظامي مهاباد با تاييد اين خبر به ايرنا گفت: افراد سودجو قصد داشتند با يك نقشه از قبل طرح ريزي شده با سوراخ كردن لوله انتقال گازوييل، اقدام به برداشت آن كنند كه به دليل فشار بسيار بالاي سوختي كه در خط انتقال جريان داشت موفق به كنترل و مهار آن نشده و از محل متواري مي‌شوند.

***** راز حمايت رسانه‌هاي مدعي اصلاح طلبي از رياست دانشگاه آزاد
.................................................

عباس سليمي نمين مديرمركز مطالعات و تدوين تاريخ ايران در سخناني در بوشهر گفته است: بسياري از نمايندگان مجلس ششم و كساني كه دولت دوم خرداد را تشكيل داده بودند وعده قانونمند كردن دانشگاه آزاد اسلامي را داده بودند اما مجلس ششم و دولت هيچ اقدامي دراين زمينه انجام ندادند و بسياري از عزيزان آن دوره ترجيح دادند كه از مواهب آن برخوردار باشند و با چالش مفسده مديريتي وارد نشوند.

گفتنيست، در پي اوج‌گيري انتقادات از عملكرد مديريت دانشگاه آزاد و طرح شبهاتي در خصوص قانوني بودن رياست اين دانشگاه، رسانه‌هاي خاصي از مدعيان اصلاح طلبي در اقدامي هماهنگ با انجام مصاحبه‌هاي اختصاصي به دفاع از عملكرد مديريت اين دانشگاه پرداختند.

***** اعمال فشار لابي صهيونيسم بر شركت نفتي اتريشي
......................................................................

....

در ادامه فشار لابي صهيونيسم بر شركت ملي نفت و گاز اتريش او.ام .فا براي لغو تفاهم نامه گازي با ايران، همزمان با برگزاري نشست سالانه هيات مديره اين شركت، يك تجمع صهيونيستي در محل برگزاري اين همايش برگزار مي‌شود.

اخيرا موج فشارهاي خارجي بر اين شركت افزايش يافته و عاملان آن و به ويژه سازمانهاي يهودي حامي اسراييل خواستار لغو تفاهمنامه خريد گاز ايران از سوي او.ام .فا هستند.

***** روسيه خواستار دادن تضمين‌هاي امنيتي به ايران شد
......................................................................

....

وزير خارجه روسيه از اعضاي گروه موسوم به پنج بعلاوه يك خواست تا براي كمك به حل و فصل بحران ناشي از برنامه هسته يي تهران، تضمين‌هاي جدي امنيتي به ايران بدهند.

سرگئي لاوروف گفت: قدرت‌هاي بين‌المللي مذاكره‌كننده با ايران مي‌توانند پيشنهادهاي مشخص و معيني را در رابطه با تضمين امنيت ايران و لحاظ كردن جايگاه ارزشمند و برابر اين كشور در مذاكرات حل و فصل همه مسايل در خاور نزديك و خاورميانه مطرح كنند.

وي در ديدار با همتاي آلماني‌اش افزود: متاسفانه همه اعضاس گروه شش براي اين كار آماده نيستند اما، من مطمئنم كه اين، روش موثري براي رفع تنش در اين منطقه و حل و فصل وضعيت موجود مشكل (برنامه) هسته‌اي ايران است.

***** آمريكا از بسته پيشنهادي ايران نااميد است
.................................................

شان مك كورمك سخنگوي وزارت خارجه آمريكا روز سه شنبه گفت كه واشنگتن از پيشنهادهاي مطروحه از سوي ايران در بروكسل ارائه شده است، نااميد است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از واشنگتن، مك كورمك در پاسخ به پرسش خبرنگاران در رابطه با بسته ي پيشنهادي ايران به اتحاديه اروپا گفت: با توجه به سوابق موجود، اگر آنها به همان راه و روش قبلي خود ادامه دهند، نبايد انتظار تحول خاصي را داشته باشيم.

***** نمونه‌اي از اعمال فشار بر روسيه به جهت ارتباط هسته‌اي با ايران ......................................................................

......................

به گزارش خبرگزاري رويترز از واشنگتن، جرج بوش رييس جمهوري آمريكا از كنگره اين كشور خواست تا يك معاهده ي غيرنظامي هسته‌اي با روسيه را مورد بررسي قراردهند اما قانونگذاران هشدار دادند به خاطر ارتباطهاي مسكو با برنامه هسته‌اي ايران، احتمال دارد تلاش‌هايي درجهت ممانعت از اين معاهده صورت گيرد.

روسيه و آمريكا هفته گذشته يك معاهده همكاري امضا كردند كه توسعه ي تجارت هسته‌اي بين اين دو كشور عمده اتمي جهان را امكان پذير مي‌سازد.

اما بيشتر قانونگذاران مي‌گويند مسكو به خاطر حمايتش از برنامه ي هسته اي ايران ، استحقاق چنين معاهده يي را ندارد.

***** عربستان از اسراييل خواست تا نيروهاي خود را براي تهديد حزب الله بفرستد ......................................................................

...............

روزنامه‌هاي اسراييل روز سه شنبه نوشتند كه عربستان از اسراييل خواسته است تا واحدهايي از ارتش خود را در شمال براي تهديد حزب الله به حركت در آورد.

به گزارش ايرنا ازبيروت به نقل از منابع خبري رژيم صهيونيستي، شاهزاده بندر بن سلطان مسوول شوراي امنيت ملي عربستان روز دوشنبه از ايهود اولمرت نخست وزير اسراييل خواسته است تا واحدهايي از ارتش اسراييل را در شمال براي تهديد حزب الله و به منظور توقف حملات ضد دولت سنيوره نخست وزير لبنان كه طرفدار غرب است به حركت درآورد.

سايت اسراييلي فلكا با بيان اين خبر افزود: بندربن سلطان با هواپيماي خصوصي از فرودگاه جده در عربستان به فرودگاه اللد در اسراييل رفت.

اين سايت افزود: ديدار اين شاهزاد عربستاني كه به اتهام فساد در آمريكا تحت تعقيب است به دنبال حضور حزب الله درغرب بيروت و طرد عوامل اطلاعاتي غربي، اسراييلي و شبه نظاميان گروه حاكم صورت گرفته است.

عوامل وابسته به غرب طي سه سال گذشته بطورعلني و تحت حمايت دولت سنيوره كه از سوي عربستان و آمريكا حمايت مي‌شوند، فعاليت داشتند.

اين سايت اضافه كرده است كه اولمرت به شاهزاده عربستاني وعده داده تا اين مساله را در كابينه كوچك امنيتي و سياسي اسراييل مورد بررسي قرار دهد و در صورت لزوم به عمليات نمايشي نظامي زميني و هوايي اقدام خواهد كرد تا حزب الله را بترساند.

گفتنيست، در جنگ ‪ ۳۳‬روزه اسرائيل با حزب الله لبنان كه به شكست سختمتجاوزان اسرائيلي منجر شد، نيز رد پاي حمايت بعضي از كشورهاي عرب از اسرائيل ديده مي‌شد.

***** اعتراف ديرهنگام، اما مهم بوش به دروغ پردازي دستگاه‌هاي اطلاعاتي در خصوص عراق
................................................................

پنج سال و اندي پس از اشغال عراق و تحميل صدها هزار كشته و زخمي بر مردم اين كشور و هزينه چند صد ميليارد دلار از پول مردم آمريكا، بوش در اعترافي تلخ و تكان‌دهنده گفته است كه از گزارش‌هاي غلط و مخدوشي كه به حمله به عراق انجاميد سرخروده شده است.

رييس جمهور آمريكا در آستانه سفر به منطقه خاور ميانه در مصاحبه‌اي با روزنامه آمريكايي پوليتيكو و سايت اينترنتي ياهو، گفته است كه گزارش‌هاي اطلاعاتي مخدوش در مورد برنامه‌هاي تسليحاتي عراق او را سرخورده كرد.

قبل از آغاز عمليات نظامي عليه عراق، مقامات دولت ايالات متحده با ارائه آنچه كه شواهد اطلاعاتي در مورد برنامه‌هاي تسليحات كشتار جمعي رژيم صدام حسين مي‌خواندند، حمله نيروهاي ائتلاف به رهبري آمريكا به آن كشور را به عنوان اقدامي پيشگيرانه توجيه كردند.

به خصوص، وزير خارجه وقت آمريكا در گزارشي دروغين به شوراي امنيت سازمان ملل، برخي شواهد تهيه شده توسط سازمان‌هاي اطلاعاتي اين كشور را ارائه داد و نتيجه گرفت كه رژيم عراق با نقض مصوبات شوراي امنيت، تاسيساتي را براي توليد جنگ افزارهاي كشتار جمعي راه اندازي كرده است.

پس از اشغال عراق، جستجوها براي يافتن مراكز توليد اين گونه تسليحات به جايي نرسيد و در نتيجه، اعلام شد كه اتهامات قبلي عليه رژيم سابق اين كشور صحت نداشته است.

رئيس جمهور آمريكا در عين حال اين نظر را مردود دانست كه سازمان‌هاي اطلاعاتي اين كشور عمدا او را گمراه كردند.

او گفت كه گمراه كردن اصطلاح تندي است و افزود كه تشكيلات اطلاعاتي كشورهاي ديگر نيز به نتايج مشابهي دست يافته بودند. گويا اشاره بوش به اطلاعات دروغي است كه همپيمان انگليسي‌اش توني بلر به استناد آن از ماجراجويي بوش حمايت كرده بود.

رئيس جمهور آمريكا در اين مصاحبه نسبت به احتمال خروج پيش از موعد نيروهاي نظامي آمريكا از عراق بعد از انتخابات رياست جمهوري در ماه نوامبر سال جاري ابراز نگراني كرد.

***** پيشرفت فناوري گدايي، تكدي گري نوين با استفاده از سرويبس پيام كوتاه تلفن همراه
.............................................................

گدايان خلاق در پاكستان متوسل به شيوه جديدي از گدايي شده اند.آنها با فرستادن اس ام اس به كاربران تلفن همراه، در خواست مبلغي بين ‪ ۱۰‬تا ‪۱۰۰‬ روپيه مي‌كنند.

به گزارش دويچه وله به نقل از روزنامه ديلي تايمز، گدايي از طريق ارسال اس ام اس در پاكستان همه گير شده است. در پاكستان، گدايان خلاق كاسبي جديدي براي صدقه جمع كردن پيدا كرده اند. آنها درسيل اس ام اس‌هاي ارسالي خود درخواست مبلغي بين ‪ ۱۰‬تا ‪ ۱۰۰‬روپيه مي‌كنند، چيزي در حدود ‪ ۱۰‬سنت تا يك يورو.

مبلغ در خواستي نيزبا پاسخ به اين اس ام اس، به آنها منتقل مي‌شود. در واقع كاربران با فرستادن يك اس ام اس، ميزان اعتبار خط آنها را افزايش مي دهند. با توجه به اين كه قيمت هر اس ام اس در حدود ‪ ۲‬تا ‪ ۳‬روپيه است، گدايان تنها زماني سود مي‌كنند كه اس ام اس‌هاي بيشتري بفرستند.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن