تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812884062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شركت‌هاي سرمايه‌گذاري سهام عدالت، سبب ترغيب مردم به سرمايه‌گذاري شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شركت‌هاي سرمايه‌گذاري سهام عدالت، سبب ترغيب مردم به سرمايه‌گذاري شده‌اند
داخلي. اقتصادي. دارايي.

رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان كردستان گفت: شركت‌هاي تخصصي سرمايه‌گذاري سهام عدالت استاني باعث روي آوردن عامه مردم به سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي اقتصادي شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ايرنا كيومرث اميري روز سه شنبه در نخستين گردهمايي منطقه‌اي شركت‌هاي سرمايه‌گذاري سهام عدالت كشور در سنندج افزود: شركت‌هاي سرمايه‌گذاري مي‌توانند با فراهم كردن زمينه نظارت مردم به عنوان سهامدار بر عملكرد اين شركت‌ها باعث اطمينان خاطر مردم شوند.

وي با اشاره به اينكه بسياري از مردم سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي اقتصادي را هنوز با ديده شك و ترديد نگاه مي‌كنند افزود: بايد اعتماد مردم را در اين بخش جلب كنيم.

وي از متوليان شركت‌هاي سرمايه‌گذاري خواست به بحث سرمايه‌گذاري به عنوان امري ساده نگاه نكنند و آن را با جديت دنبال نمايند.

وي اظهار داشت: شركت‌هاي سرمايه‌گذاري بايد از مشاورين مالي و سرمايه گذاراني كه در اين امر موفق بوده‌اند كمك بخواهند.

وي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در كشور را به طور كلي و در استان كردستان به شكل خاص ويژه دانست و گفت: بايد با شناسايي اين فرصت‌ها در بخش‌هاي مختلف اقتصادي از جمله كشاورزي، معادن و پتروشيمي سرمايه‌گذاري صورت گيرد.

وي افزود: با تنوع بخشي به امر سرمايه‌گذاري ريسك سرمايه‌گذاري كاهش پيدا مي‌كند.

وي هشدار داد در صورتي كه در امر سرمايه‌گذاري درست عمل نشود سرمايه اين شركت‌ها نه تنها باعث پيشرفت اقتصادي نمي‌شود بلكه تورم‌زا خواهند شد.

وي از مديران عامل شركت‌هاي سرمايه‌گذاري خواست از اين فرصت براي طراحي كارهايي پايه‌اي و اساسي حداكثر بهره‌برداري را كنند.

وي به فرصت‌هاي موجود سرمايه‌گذاري در كردستان در بخش‌هاي مختلف كشاورزي، صنايع و معادن و همچنين ويژگي مرزي بودن اشاره كرد و افزود: اين سازمان آمادگي كامل براي حمايت از سرمايه‌گذاران در استان دارد.

وي از شركت‌هاي سرمايه‌گذاري خواست با همكاري شركت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني سهام عدالت جهت سرمايه‌گذاري به استان روي بياورند.

اين گردهمايي با حضور شركت‌هاي سرمايه‌گذاري سهام عدالت استاني استانهاي قم، مركزي، آذبايجان شرقي، ايلام، قزوين، همدان، لرستان، كرمانشاه، زنجان، كردستان و شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي، شركت فناوري اطلاعات و ارتباطات مهرگان، بنياد توسعه و كارآفريني و تعاون، سازمان جهاد كشاورزي، سازمان صنايع و معادن و اداره كل تعاون به مدت يك روز در سنندج برگزار شد. ك/‪۲‬
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن