تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي كردستان: سهام عدالت موجب ترغيب مردم به سرمايه گذاري شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي كردستان: سهام عدالت موجب ترغيب مردم به سرمايه گذاري شده است
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان كردستان گفت: سهام عدالت، موجب ترغيب مردم به سرمايه‌گذاري درشركت‌هاي سرمايه‌گذاري شده است.


كيومرث اميري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج افزود: شركت‌هاي تخصصي سرمايه‌گذاري سهام عدالت استاني باعث روي آوردن عامه مردم به سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي اقتصادي شده‌اند.
وي ادامه داد: شركت‌هاي سرمايه‌گذاري مي‌توانند با فراهم كردن زمينه نظارت مردم به عنوان سهامدار بر عملكرد اين شركت‌ها موجب اطمينان خاطر مردم شوند.
اميري با بيان اينكه بايد اعتماد مردم را در اين بخش جلب كرد اظهار داشت: بسياري از مردم هنوز به سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي اقتصادي با ديده شك و ترديد نگاه مي‌كنند.
وي از متوليان شركت‌هاي سرمايه‌گذاري خواست به بحث سرمايه‌گذاري به عنوان امري ساده نگاه نكنند و آن را با جديت دنبال نمايند.
رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان كردستان اظهار داشت: شركت‌هاي سرمايه‌گذاري بايد از مشاوران مالي و سرمايه گذاراني كه در اين امر موفق بوده‌اند كمك بخواهند.
وي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در كشور را به طور كلي و در استان كردستان به شكل خاص و ويژه دانست و گفت: بايد با شناسايي اين فرصت‌ها در بخش‌هاي مختلف اقتصادي از جمله كشاورزي، معادن و پتروشيمي سرمايه‌گذاري صورت گيرد.
اميري هشدار داد در صورتي كه در امر سرمايه‌گذاري درست عمل نشود سرمايه اين شركت‌ها نه تنها موجب پيشرفت اقتصادي نمي‌شود بلكه تورم‌زا خواهند شد.
وي به فرصت‌هاي موجود سرمايه‌گذاري در كردستان در بخش‌هاي مختلف كشاورزي، صنايع و معادن و همچنين ويژگي مرزي بودن استان اشاره كرد و افزود: اين سازمان آمادگي كامل براي حمايت از سرمايه‌گذاران در استان را دارد.
اميري از شركت‌هاي سرمايه‌گذاري خواست با همكاري شركت‌هاي سرمايه‌گذاري استاني سهام عدالت، براي سرمايه‌گذاري به استان كردستان روي بياورند.
انتهاي پيام/ب
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن