تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815190463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش پتينه آلبوم عروسي


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: آموزش پتينه آلبوم عروسي طراحي و تزئين آلبوم عكس‌هاي عروسي از کارهای بسيار خاص و باارزش است كه مي‌توانيد خودتان انجام دهيد و خاطرات خود را براي هميشه ماندگار سازيد.
برترین مجله اینترنتی ایران


طراحي و تزئين آلبوم عكس‌هاي عروسي از کارهای بسيار خاص و باارزش است كه مي‌توانيد خودتان انجام دهيد و خاطرات خود را براي هميشه ماندگار سازيد. براي بیشتر شما ممكن است روز عروسي تنها روزي باشد كه در آن عكس‌هاي حرفه‌اي مي‌گيريد تا بزرگ‌ترين روز زندگي‌تان را ثبت و جاودانه سازيد. پس شیوه نگهداري و نمايش عكس‌های مهمترين روز زندگي‌تان اهميت بسیار دارد. آلبوم عروسي بايد شيرازه و ستوني محكم داشته باشد بنابراين از انتخاب آلبوم‌هاي سيمي خودداري كنيد. آلبومي را انتخاب كنيد كه صفحاتش بافتي مرغوب دارد زيرا قرار است كه اين آلبوم خاطرات بهترين روز زندگي‌تان را براي هميشه ثبت كند. حال اگر نماي خارجي جلد آن را با هنر دست خود و با كمك هنر پتينه بياراييد، مي‌توانيد بر ارزش و هويت آن بيافزاييد. در اينجا به شما آموزش می‌دهيم كه چگونه مي‌توانيد به كمك هنر پتينه، فرشتگان طلايي رنگ را بر آلبوم عروسي خود به پرواز درآورید. وسايل مورد نياز: آلبومي مرغوب با جلدي سادهكاغذ سفيد ساده بافت‌دار براي جلدقيچي يا كاترچسب دو طرفهمهر با طرح فرشته (بچه‌هاي بالدار) و پرپد مشكي استامپكاغذ معموليچسب طلاييبشقابغلتك فوميبرگه انتقال طلاييقلم‌موي نرم مراحل:

آلبوم عكس را به صورت باز روي كاغذ قرار دهيد و قسمت‌هاي اضافه كاغذ را متناسب با اندازه آلبوم ببريد و جدا كنيد و آلبوم را با دقت و ظرافت با كاغذ سفيد ساده جلد كنيد. 

طرح فرشته‌ها را روي كاغذ معمولي نقاشي كنيد، دورتادور آن را ببريد و آن‌ها را به صورت آزمایشی در حالت‌های مختلف بر قسمت‌هاي مختلف روي جلد آلبوم قرار دهيد تا به حالت دلخواه و مناسب برسيد. جاي مناسب را براي قرارگيري فرشته‌ها در نظر داشته باشيد. 

مقداري از چسب طلايي را روي بشقاب بريزيد و غلتک را به آن آغشته كنيد. سپس چسب را به وسيله غلتك روي مهر فرشته منتقل كنيد و مهر را روي قسمت‌هاي در نظر گرفته شده بفشاريد. 

ورقه نازك طلايي را روي طرح چسبناك و مهر شده فرشته‌ها قرار دهید و آرام روي آن را با قلم‌موی نرم بكشيد تا ورقه طلايي روي قسمت چسب‌دار بچسبد. 

قسمت‌هاي اضافه ورقه طلايي را با كمك قلم‌موي نرم به آرامي از روي جلد جدا كنيد و كنار بزنيد تا تنها فرشنگان طلايي‌رنگ باقي بمانند. آلبوم شما آماده است. باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
برترین مجله اینترنتی ایران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2428]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن