تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فاطمه معتمد‌آريا، سفير «مهرآفرين»


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: فاطمه معتمد‌آریا،  سفیر «مهرآفرین» 
فاطمه معتمد‌آریا، سفیر «مهرآفرین»
فاطمه معتمد‌آریا برای دومین سال پیاپی به‌عنوان سفیر نیكوكاری «مهرآفرین» معرفی شد. به گزارش ایسنا، در مراسمی كه  8 خرداد ماه در مركز آفرینش‌های هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوان برگزار شد، ضمن تجلیل از زحمات یكساله این بازیگر برای یكسال دیگر به‌عنوان سفیر مهرآفرین معرفی شد. در ابتدای این مراسم فاطمه دانشفر، مدیرعامل مهر‌آفرین در سخنانی با بیان این‌كه سفیر مهرآفرین رسالت بزرگی را به دوش می‌كشد گفت: او باید تجلی مهر مادر در كودكان باشد و حس ارزشمند‌بودن را در آنها ایجاد كند. ژاله علو اولین هنرمندی بود كه دراین مراسم در پشت تریبون قرار گرفت و در سخنانی مطرح كرد: ما اینجا جمع شده‌ایم، برای دل‌هایی كه با مهر آكنده‌اند و برای كمك و رسیدن به دل‌های نازكی كه نیازمند كمك هستند، تلاش می‌كنند و ما می‌خواهیم همه توانا باشیم و نمی‌خواهیم ناتوان داشته باشیم. وی اظهار امیدواری كرد‌: در راه كمك به نیازمندان ما هم بتوانیم گوشه‌ای را بگیریم و كمك كنیم. مجید مجیدی كارگردان سینما هم در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور چنین جمعی گفت: افتخار می‌كنم در كشوری زندگی می‌كنم كه چنین مردمی دارد. بسیاری از مسائل باید در كشور ما نهادینه شود. وی افزود: نیكوكاری در كشور ما نهادینه بوده است، اما در طی سالیان متمادی ارزش‌های خودش را از دست داده و به تكدی‌گری و صدقه رسیده است.
فاطمه معتمد‌آریا، سفیر «مهرآفرین»
این كارگردان تصریح كرد: كار خیر چیزی است كه قطعا اثرات آن باقی می‌ماند و یك باقیات صالحات همیشگی خواهد بود. علیرضا خمسه بازیگر نیز غایت عشق را ایثار دانست و گفت: این جمع برای روحیه‌ی انسان دوستانه گردهم آمدند و امیدوارم جامعه‌ای را سامان دهیم تا نیاز به این نیكی‌ها نداشته باشیم. رخشان بنی‌اعتماد كارگردان سینما به‌عنوان دیگر سخنران این مراسم با اشاره به فاطمه معتمد‌آریا گفت: او بهترین انتخاب بود و آدم به داشتن چنین هموطنانی كه در این شرایط وجه انسانی خودشان را حفظ می‌كنند، احساس غرور و افتخار می‌كند.
فاطمه معتمد‌آریا، سفیر «مهرآفرین»

فاطمه معتمد‌آریا، سفیر «مهرآفرین»
بنی‌اعتماد گفت: به همان اندازه كه از به‌وجود آمدن این فضاها خوشحال می‌شویم، اما هرچه بیشترشدن این فضاها، نشان از ناكارآمدی دولت‌ها دارد كه باید پاسخ داده شود.
فاطمه معتمد‌آریا، سفیر «مهرآفرین»
محمدرضا شریفی‌نیا هم در سخنانی با بیان این‌كه نمی‌دانیم وقتی شب سر به بالین می‌گذاریم چگونه همسایه‌مان شب را به صبح می‌رساند، اظهار داشت: همه چیز برای گرفتن است و بخشی از این گرفتن وقتی برایمان لذت‌بخش است كه آن را ببخشیم و اگر آدم بتواند دست كسی را بگیرد آن روز، روز شادی و فرح‌بخشی است.
فاطمه معتمد‌آریا، سفیر «مهرآفرین»
در بخش پایانی مراسم خانه سینما، خانه موسیقی و انجمن بازیگران سینما لوح‌های تقدیری را به فاطمه معتمد‌آریا اهدا كردند و علی دهكردی بیانیه انجمن بازیگران را درحمایت از مهر‌آفرین قرائت كرد. پس از معرفی معتمد‌آریا به‌عنوان سفیر مهرآفرین این بازیگردر سخنانی گفت: من امسال هم هستم و همیشه كنار مهرآفرین می‌مانم و امیدوارم هرسال یكی از بچه‌های هنری بیاید و به ما اضافه شود تا بحث نیكوكاری را به شكل گسترده‌تری جلو ببریم. در پایان مراسم از سوی شركت‌های یك‌ویك، دیپلمات، چوب‌سازان و آرش‌تصویر‌ هدایایی به معتمد‌آریا اهدا شد. این مراسم با پخش سرود مهرآفرین با شعری از یغما گلرویی و صدای حمید حامی به پایان رسید. مسعود كیمیایی، محمدمهدی عسگر‌پور، محمدعلی نجفی، قاسم قلی‌پور، حمید فرخ‌نژاد، پوریا پورسرخ، محمد سریر، حبیب رضایی، حسن فتحی، وحید موساییان، كوروش تهامی، علیرضا ریسیان، محمدرضا عرب، علی دهكری، علی‌اصغر ثقفی، ماه‌چهره خلیلی و امیر آقایی از دیگر حاضران دراین مراسم بودند. در این مراسم كه اجرای آن را داریوش كاردان و ژاله صادقیان برعهده داشتند، حسام نواب‌صفوی به اجرای قطعاتی با پیانو پرداخت و مجتبی كبیری نیز ترانه‌ای را اجرا كرد.  تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن