تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820140162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دایی: نباید انتظار معجزه داشت


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: دايي: نبايد انتظار معجزه داشت

سرمربي تيم ملي ايران گفت:‌ اميدواريم با برتري مقابل سوريه ديدار مقابل كويت را به يك بازي تداركاتي تبديل كنيم. علي دايي در گفتگو با ايسنا اظهار كرد: خوشبختانه تمامي‌ بازيكنان در وضعيت خوبي هستند و تمرينات خود را براي انجام يك بازي خوب مقابل سوريه پيگيري مي‌كنند. وي ادامه داد: ديدار با امارات را فراموش كرده ايم و اكنون براي يك بازي دشوار ديگر آماده مي‌شويم. بي‌ترديد كار آساني مقابل سوريه نداريم اما اميدواريم با پيروزي در اين مسابقه بازي آخر مقابل كويت را به يك ديدار تداركاتي تبديل كنيم. دايي درباره آخرين وضعيت علي كريمي ‌و احتمال حضور وي در اردو گفت: من خبري از كريمي ‌ندارم چرا كه او فعلا جايي بازي نمي‌كند، ما هر بازيكني كه آماده باشد و به درد تيم ملي بخورد را دعوت مي‌كنيم. وي اضافه کرد: علي كريمي ‌در آخرين حضورش در تمرين تيم ملي در اردبيل مصدوم بود و تنها مي‌دويد. او به دليل مشكل زانو به دو بازي مان مقابل امارات نمي‌رسيد و اكنون نيز همان طور كه بارها گفته ام هر زمان بازيكني آماده باشد او را به تيم ملي دعوت مي‌كنم. هر زمان كه علي كريمي‌ نيز آماده بود بي‌ترديد به تيم ملي دعوت مي‌شود. سرمربي تيم ملي درباره سختي‌هاي پيش آمده در راه صعود ايران از گروه خود نيز گفت:‌ ديگر آن دوران كه به آساني سوريه و امارات مي‌برديم گذشته است، البته در تاريخ فوتبال مان نيز هيچ گاه به آساني كويت را شكست نداده‌ايم، در حال حاضر امارات قهرمان جام خليج فارس است و تيم‌هاي خوبي را شكست داده است. آن‌ها دو سال است كه با "متسو" كار مي‌كنند،‌ و همچنين با تيم‌هايي همچون آث ميلان بازي كرده‌اند، و در جام ملت‌هاي آسيا نيز با همين ‌تركيب كار كرده اند.

وي ادامه داد: ديگر با شعار دادن نمي‌توانيم كار را پيش ببريم، اكنون سال 1350 نيست، آخرين باري كه تيم ملي قهرمان آسيا شد 32 سال پيش بوده، بنابراين ما اكنون نمي‌توانيم انتظار داشته باشيم كه به راحتي هر حريفي را شكست دهيم. دايي با بيان اين كه فدراسيون فوتبال مدت يك سال و نيم رئيس نداشت و اكنون همه ما كار خود را تازه آغاز كرده ايم،‌ گفت: تمام اميدمان اين است كه افتخارات سال‌هاي دور را بار ديگر به دست آوريم. وي تصريح كرد: در اين راه به صبر و ياري رسانه‌ها و مردم نيز نياز داريم، ما بدون شما نمي‌توانيم كار خود را پيش ببريم. اما اميدوارم با حوصله بيشتر به ما اطمينان كنيد و به اين فدراسيون و تيم ملي فرصت بدهيد تا بتوانيم با زمان بيشتر نتيجه بهتري به دست آوريم. وي افزود:‌ ورزشگاه العين كه ما در آن بازي كرديم، ورزشگاه قديمي‌اين تيم باشگاهي بو ده و آنها اكنون در ورزشگاه ديگري بازي مي‌كنند. زماني كه در امارات يك تيم باشگاهي دو ورزشگاه اختصاصي دارد و ‌آن وقت در ايران پرسپوليس و استقلال كه بزرگترين باشگاه‌هاي كشور هستند هنوز حتي يك زمين اختصاصي ندارند، چگونه مي‌توانيم شرايط را با هم مقايسه كنيم. در هر صورت ما هم تمام تلاشمان را انجام مي‌دهيم تا بازي‌هاي با قدرتي را انجام داده و از گروهمان صعود كنيم اما نمي‌توان از تيمي‌ كه سه و چهار هفته است که تشكيل شده انتظار معجزه داشت و بايد به ما فرصت بيشتري بدهيد.

علي دايي درباره امضاي قراردادش با فدراسيون فوتبال نيز خاطر نشان کرد: پيش از عيد هدايت تيم ملي را قبول كردم و اگر در آن موقع نيز اعتراضي داشتم به خاطر بحث قرارداد نبود،‌ بلكه به دليل مشكلات پيش آمده و حق و حقوق بازيكنان و همچنين شرايط برگزاري ليگ بود. در هر صورت خدا به ما كمك كرده است و با سعي و تلاش‌هاي انجام گرفته روزبه روز شرايط بهتري را‌ تجربه مي‌كنيم. وي افزود:‌ اكنون انتظارم اين است كه مسائل حاشيه‌اي بي دليل مطرح نشود،‌ و دائما بر روي نام يكي و دو بازيكن خاص صحبت نشود. اگر اكنون بخواهم تمام ‌بازيكنان خوب كشورمان را به تيم ملي دعوت كنم حداقل بايد 60 بازيكن در تمرينات حاضر باشند. در هر صورت ما نمي‌خواهيم حق كسي ضايع شود و اطمينان مي‌دهم كه درهاي تيم ملي بر روي تمام ‌بازيكنان آماده باز است. دايي در پايان در مورد اردوي تيم ملي در اسپانيا گفت:‌ اين اردو با هماهنگي كامل من ترتيب داده شد و ما در راستاي تصميم مان براي بازي با تيم‌هاي بزرگ تصميم گرفتيم اردوهاي 10 روزه‌اي را در اسپانيا برگزار كنيم و با تيم‌هاي صاحب نامي‌ بازي كنيم. من معتقديم نبايد از شكست بترسيم، اجازه دهيم تيم ملي با تيم‌هاي بزرگ اروپايي بازي كند و حتي سه و چهار گل بخورد. بي‌ترديد اين بازي‌ها به ما كمك مي‌كند تا در آينده حضور قدرتمندي داشته باشيم. تيم ملي مصر را نيز به همين دليل و با توجه به اين كه قهرمان قاره آفريقاست براي بازي تداركاتي انتخاب كرديم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن