تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819192172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بذرپاش در مناظره با علي مطهري:استعفايت شوي سياسي بود/نبايد ژست اپوزيسيوني در مجلس گرفتخبرگزاري فارس: كانديداي مردم تهران در انتخابات مجلس نهم با بيان اينكه استعفاي علي مطهري شوي سياسي بود، گفت: همانقدر كه توهين به فائزه هاشمي بد است، آيا بالا كشيدن 200 يا 300 هزار ميليارد تومان (اشاره به طرح وقف اموال دانشگاه آزاد) حق مردم بد نيست.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بذرپاش در مناظره با علي مطهري:استعفايت شوي سياسي بود/نبايد ژست اپوزيسيوني در مجلس گرفتخبرگزاري فارس: كانديداي مردم تهران در انتخابات مجلس نهم با بيان اينكه استعفاي علي مطهري شوي سياسي بود، گفت: همانقدر كه توهين به فائزه هاشمي بد است، آيا بالا كشيدن 200 يا 300 هزار ميليارد تومان (اشاره به طرح وقف اموال دانشگاه آزاد) حق مردم بد نيست.
خبرگزاري فارس: كانديداي مردم تهران در انتخابات مجلس نهم با بيان اينكه استعفاي علي مطهري شوي سياسي بود، گفت: همانقدر كه توهين به فائزه هاشمي بد است، آيا بالا كشيدن 200 يا 300 هزار ميليارد تومان (اشاره به طرح وقف اموال دانشگاه آزاد) حق مردم بد نيست.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، مهرداد بذرپاش كانديداي مردم تهران از جبهه متحد اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم عصر امروز (دوشنبه) در مناظره با علي مطهري ديگر كانديداي تهران از ليست صداي ملت كه در محل دانشگاه خواجه‌نصيرالدين طوسي برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر كشور ايران در مقطع حساسي از تاريخ به سر مي‌برد البته همه مقاطع در كشور ما حساس بوده، يك روز فتنه 88، يك روز جنگ تحميلي، يك روز مشكلات اقتصادي و يك روز وضعيت بازار سكه و ارز را داشتيم.

وي افزود: در حال حاضر اتفاق بزرگي در جهان رخ داد كه نبايد به سادگي از كنار آن بگذريم. اين فرصت بي‌بديلي است كه خداوند در اين قرن قسمت كرده است.

بذرپاش با تاكيد بر اينكه بايد در شرايط مختلف عوامل داخلي و خارجي را مورد ارزيابي قرار دهيم، تصريح كرد: ايران نيز در حال حاضر شرايط اينچنيني دارد. وقتي مي‌خواهيم براي آينده تصميم بگيريم بايد شرايط فعلي را مورد ارزيابي قرار دهيم و اگر غير از اين عمل كرديم، مهندسي شده رفتار نكرده‌ايم.

وي ادامه داد: غير از تحليل وضعيت موجود بايد نقطه‌اي كه در گذشته به سر مي‌برديم را مورد ارزيابي قرار دهيم. چرا كه بررسي شرايط و شاخص‌هاي گذشته لازمه تصميم‌گيري براي آينده است.

بذرپاش با ذكر اين نكته كه تاريخ از جنس تكرار است و به همين دليل بايد از تاريخ درس بگيريم، گفت: ترسيم شرايط مطلوب آينده نيز موضوع مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد. انقلاب ما آرماني است و جوانان ما نيز آرماني هستند و فرق ما با ساير ملت‌هاي دنيا بر سر آرمان‌هاي ماست، وجه تمايز ما با همه ملت‌ها آرمان‌هاي ملت ماست اما بايد دانست كه آرمان از جنس نرسيدن است و بر حسب آن آرمان مي‌توانيم نقطه مطلوب را ترسيم كنيم و اينگونه مي‌توان سيستمي تصميم گرفت و مهندسي شده عمل كرد.

اين كانديداي جبهه متحد اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: بايد خوب و كافي و به موقع، الزامات را تشخيص دهيم و با توجه به شرايط پيش آمده بدون ترديد بايد به ملت الگو در دنيا تبديل شويم. چرا كه هم استعداد آن را داريم و هم فرصت اين مسئله در دنيا فراهم شده است و بايد بپذيريم كه در دنياي كنوني الگو شويم.

وي يادآور شد: يكي از نكاتي كه بايد به آن ايمان داشته باشيم، ماندگاري در تاريخ است و نمونه آن مصطفي احمدي روشن بود كه در تاريخ ماندگار شد، امثال مصطفي در همين دانشگاه فراوان هستند اما اگر به وقت لازم خوب تشخيص دهند، در تاريخ ماندگار خواهند شد.

بذرپاش در ادامه اين مناظره در پاسخ به پرسشي كه ويژگي‌هاي مجلس خوب و عملكرد مجلس هشتم مورد سؤال قرار داد، يادآور شد: ما براي نمايندگان مجلس هم شروط لازم و هم شروط كافي را لازم داريم.

وي افزود: بايد كانديدا از صلاحيت‌هاي عمومي، اخلاقي و رفتاري برخوردار باشند، بايد داوطلبان از انديشه درست و متعالي برخوردار باشند و به اين نظام اعتقاد داشته باشند و به خون شهدا احترام بگذارند، بايد حرمت ايستادگي مردم را قدر بدانند و نگه دارند و عدم وابستگي داوطلبان به نهادهاي قدرت و ثروت و برآمده از دل مردم از مسائل مهمي است كه بايستي مورد توجه قرار گيرد.

مهرداد بذرپاش در ادامه سخنانش با يادآوري اينكه كانديدا بايد كارآمد باشند، خاطرنشان كرد: مجلس بايد براي كشور برنامه‌ريزي كند و نظارت و قانونگذاري داشته باشد. بنابراين داوطلبان بايد در حوزه‌اي متخصص باشند كه به درد مجلس بخورد اما اين شرط باز هم كافي نيست.

وي با تاكيد بر اينكه داوطلبان بايد از ذهن منسجم برنامه‌اي طبقه‌بندي شده برخوردار باشند، تصريح كرد: بايد داوطلبان توانايي تقسيم بندي موضوعات را داشته باشند و فرق بين فردي كه توانايي برنامه‌ريزي داشته باشد با كسي كه نداشته باشد، موضوع مهمي است.

بذرپاش يكي از دلايل عقب ماندگي‌هاي كشورمان را در همين زمينه دانست و متذكر شد: بخش زيادي از اين مسئله به مجلس بازمي‌گردد، مجلس بايد نگاه ريل گذاري براي كشور را با عمق وجودش قبول كند و نمايندگان مجلس نيز نبايد وكيل‌الدوله باشند و ما اين موضوع را قبول داريم.

وي در پاسخ به پرسش ديگري كه نگاه حزبي در كشور را مورد سؤال قرار مي‌داد، گفت: مردم ما در اين زمينه ذهنيت خوبي ندارند، چند تجربه در ايران در زمينه حزبي شدن وجود دارد كه تجربه موفقي نبوده است و از آنجا كه ملت ما چون اصل تاريخ هستند، رغبتي به احزاب ندارند.

اين كانديداي جبهه متحد اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم در ادامه با تاكيد بر اينكه بايد اصولي را كه بايستي بپذيريم، مد نظر داشته باشيم، گفت: براي حضور در انتخابات يا بايد شخص چهره باشد يا منتسب به گروه خاصي باشد و يا عناوين خانوادگي داشته باشد، كمتر جواني مي‌تواند در كشور خودش را براي مديريت كشور معرفي كند. چرا كه فضاي اين موضوع فراهم نيست و رسانه‌ها در اين زمينه همراهي نمي‌كنند و در واقع همه مردم فرصت برابر معرفي ندارند و اين يكي از نكاتي است كه بايستي به آن توجه شود.

به گزارش فارس، اين سخنان بذرپاش با تشويق‌هاي مكرر حضار مواجه شد.

بذرپاش در ادامه سخنانش در همين زمينه علي مطهري نماينده تهران را مورد اشاره قرار داد و تصريح كرد:‌اگر آقاي مطهري نبود، آيا او به اين جلسه دعوت مي‌شد؟ بايد كانديداها بتوانند خودشان را به مردم معرفي كنند، كساني كه وارد مجلس مي‌شوند، چهره مي‌شوند. در حالي كه كشور متعلق به همه مردم است و بايد فرهنگ سازي در اين زمينه انجام شود تا همه كانديداها بتوانند خودشان را معرفي كنند.

وي با ذكر اين نكته كه عرصه رقابت ما شده عرصه چهره‌ها، گفت: چرا نبايد اساتيد دانشگاه يا جوان با توانمندي بالا سرليست باشد؟ بنده آقاي مطهري را فردي اصولگرا و در جبهه انقلاب مي‌دانم و احترام خاصي براي او قائلم اما اگر مطهري نام مطهري را نداشت، مي‌توانست در مجلس رخ‌نمايي كند؟! اگر كس ديگري بود، حتما نمي‌توانست.

بذرپاش با بيان اينكه بايد براي اين موضوع چاره‌اي بينديشيم، ادامه داد: بايد عرصه توانمندي‌ها فراهم شود و عرصه چهره‌ها كنار رود.

وي در پاسخ به پرسش مجري برنامه كه نگاه وي درباره قرار گرفتن در ليست‌ها و مطرح شدن و اختلال سلايق گروه‌ها را جويا شد، توضيح داد: آقاي مطهري براي شكل‌گيري اعتماد مردم، بايد صريح‌تر و شفاف‌تر موضع‌گيري كند. آقاي مطهري در سال 86 در ليست جبهه متحد اصولگرايان و اضلاع حاميان دولت قرار گرفت يعني با همه مانيفيست كه هم ارائه شد، حتما آن را قبول كرد و پذيرفت. يا آن زمان اشتباها در ليست اصولگرايان مجلس هشتم قرار گرفت يا اينكه بعد از آن احساس كردند آنان صلاحيت لازم را نداشتند.

بذرپاش در ادامه نسبت به مواضع علي مطهري انتقاد كرد و گفت: شما نمي‌توانيد بگوييد با همه هستم، در سپهر سياسي كشور، حد و مرزها مشخص است. اينكه در سال 86 در ليست جبهه اصولگرايان قرار بگيريد و حمايت جدي از احمدي‌نژاد داشته باشيد و رويكرد شما عوض شود و در سال 88 مواضع ديگري از شما شاهد باشيم، جاي سؤال دارد.

وي گفت: شما تا دقيقه 90 صبر كرديد كه در ليست جبهه متحد اصولگرايان باشيد اما زماني كه اين اتفاق رخ نداد جبهه ديگري به نام "صداي ملت" تشكيل داديد، يا شما عوض شديد يا صحنه سياسي كشور تغيير كرده كه شما جبهه ديگري را راه‌اندازي كرديد. اما اين حق شماست و شما بايد شفاف مشخص كنيد كه سال 86 اشتباه بود يا سال 90 احساس كرديد كه بايد جبهه "صداي ملت" تشكيل شود.

اين كانديداي جبهه متحد اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم در بخش ديگري از اين مناظره با طرح اين سؤال كه چرا "صداي ملت" را قبل از نهايي شدن ليست جبهه متحد اصولگرايان راه‌اندازي نكرديد، يادآور شد: انشاءالله در مجلس بعدي خواهيد بود و راي خواهيد آورد اما بايد بدانيم كه مواضع شما چيست؟ شما در سال 85 موضع شديدي عليه هاشمي رفسنجاني مي‌گيريد و در سال 89 و 90 موضع حمايتي از هاشمي اتخاذ مي‌كنيد، اين به نظر قابل قبول نيست.

وي ادامه داد: مگر خود آقاي مطهري مي‌تواند تضمين كند كه ليست "صداي ملت"، شايسته‌ترين بودند يا از ذهن آقاي مطهري آنان شايسته‌ترين هستند؟ اينكه در هر ليستي قرار بگيريم، بالاخره جريان و سبقه گفتمان از يك هويتي برخوردار است، اينكه همه ما را در ليست قرار دهند، درست نيست و با عنصر سياسي فعال و متعهدي چون علي مطهري در تضاد است.

بذرپاش با تاكيد بر اينكه بسياري از مردم از شاخص‌هايي مانند چهره‌ها و برنامه‌ها يا شناخت از نزديك استفاده مي‌كنند، گفت: بالاخره آقاي مطهري يا اصولگرا است يا نيست، آقاي مطهري صريحاً بايد به اين پرسش پاسخ دهد.

وي ادامه داد: آقاي مطهري چطور در سال 79 در روزنامه كيهان دخالت اقوام رئيس جمهور در تمام شئون سياسي را درست نمي‌داند. زماني كه دولت دوم خرداد حاكم است، آقاي مطهري نسبت به هاشمي انتقاد مي‌كند؛ آقاي مطهري صحبت‌هاي مطرح شده در مناظره احمدي‌نژاد و موسوي را بحران مي‌داند اما بايد به اين سؤال پاسخ داد كه آيا واقعا همه منتظر بودند مطلبي در تلويزيون مطرح شود كه همه چيز به هم بريزد؟ بالاخره شما يا از هاشمي رفسنجاني دفاع مي‌كنيد يا او را رد مي‌كنيد؟ شما قبلا هاشمي رفسنجاني را رد كرديد اما امروز از او دفاع كرديد.

اين كانديداي جبهه متحد اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم در بخش ديگري از سخنانش نسبت به مقاله علي مطهري در انتقاد از اعتراض عده‌اي به سيد حسن خميني در مراسم سالگرد امام، انتقاد كرد و گفت: آقاي مطهري در مقاله‌اي در خصوص اعتراض عده‌اي به سيد حسن خميني، آن را به هلهله عده‌اي در سپاه عمر سعد مقابل نوه امام تشبيه كرد. در حالي كه جواناني به سيد حسن خميني در آن روز اعتراض كردند.

وي بر همين اساس از مواضع علي مطهري در خصوص فائزه هاشمي انتقاد كرد و گفت:‌بالاخره شما يا عملكرد فائزه هاشمي را قبول داريد يا نه، عده‌اي به فائزه هاشمي اهانت كردند كه بسيار كار غلطي بود. اما شما نسبت به جواناني كه در كف خيابان‌ها حضور داشتند، هيچ مطلبي نگفتيد، به نظر مي‌رسد عملكرد شما بسيار سياسي و فاصله شما با پدرتان زياد است.

بذرپاش تأكيد كرد: شهيد مطهري حق‌ترين مواضع را در كشور اتخاذ مي‌كرد ولي موضع شما نسبت به دولت كاملا سياسي بود و شما بايد مشخص كنيد كه يا از هاشمي رفسنجاني دفاع مي‌كنيد يا او را رد مي‌كنيد، جبهه‌اي كه براي خودت تشكيل دادي به نام "صداي ملت" كاملا سياسي است، شما بسيار مواضع بسته‌اي در حوزه فرهنگي داريد اما مواضع فائزه هاشمي رفسنجاني در حوزه فرهنگي باز است؛ شما نامه سرگشاده مي‌زني كه چرا به فائزه هاشمي اهانت شد، چرا كه شما از يك مقطعي به بعد احساس كردي بيان اين حرف‌ها خوب مي‌گيرد و شروع به مطرح كردن آن كردي.

وي يادآور شد: اينكه شما وقتي فضا را اينگونه ديدي اين طرف ميدان بايستي و وقتي فضا به نحو ديگري شد آن طرف، اين درست نيست.

"‌ما در مجلس شهيد مدرس و عبدالحميد ديالمه مي‌خواهيم، اگر مي‌خواهيد مانند آنان باشيد دفاع‌تان از طرح دانشگاه آزاد را چگونه توجيه مي‌كنيد؟ اگر مي‌خواهيد مانند آنان باشيد چرا با طرح نظارت مجلس بر امور نمايندگان مخالفت كرديد؟ چگونه اين موارد را توجيه مي‌كنيد؟ يعني شما مخالف نظارت هستيد و مي‌خواهيد از هر قيد و بندي آزاد باشيد؟ شما 4 سال نماينده مجلس بوده‌ايد، چه طرحي را در اين مدت دنبال كرده و به سرانجام رسانديد جز انحصار مؤسسه شهيد مطهري؟! شما پاي انحصار مؤسسه شهيد مطهري ايستادي و آن را براي خودت مادام العمر كردي".

وي با بيان اينكه نبايد ژست اپوزيسيوني در مجلس بگيري، گفت: مخاطب تجسمي از پسر شهيد مطهري در ذهن خود دارد و بايد از خودتان سؤال كنيد كه آيا دفاع شما از سيد حسن و فائزه هاشمي و اكبر هاشمي را صادقانه قضاوت كرديد؟

مهرداد بذرپاش همچنين گفت:‌اين اشتباه است كه انحصار در انتشار آثار شهيد مطهري ايجاد شود، قرآن كه كلام الهي است، مگر توسط يك انتشاراتي منتشر مي‌شود؟ همه انتشاراتي‌هاي كشور ما متعهد هستند و قرآن با وجود گذشت 1400سال، اصلاً اضافه يا كم نشده است.

"اينكه شما مي‌گوييد روزنامه كيهان با صدا و سيما قابل مقايسه نيست، بايد گفت كسي مقايسه نمي‌كند ولي نفس عمل است و اگر كسي در تلويزيون به هاشمي رفسنجاني مي‌تازد شما مي‌گوييد "وا اسلاما"، شما به هاشمي رفسنجاني اعتقاد نداريد و اين موضوع را هم سياسي بيان مي‌كنيد، شما مي‌خواهيد از هر چيزي مستمسك سياسي بسازيد كه ديگران را محكوم كنيد و خوب نيست اتهام بزنيد دولت‌هاي آقاي فلاني و ...، شما پسر شهيد مطهري هستيد و او ارج و قرب نزد خدا دارد و بهتر است همين طوري سخن نگوييد. شما مي‌گوييد عده‌اي در سال 88 اعتراض داشتند اما آيا 24 ميليون نفري كه به يك نفر راي داده بودند، اعتراض نداشتند؟! آنان اعتراض‌شان را در 9 دي و در حرم امام اعتراض‌شان را به سيد حسن خميني اعلام كردند".

اين كانديداي جبهه متحد اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم در ادامه متذكر شد: اينكه شما مي‌گوييد كساني كه در حرم امام به سيد حسن اعتراض كردند، رفيق‌هاي ما بودند،‌‌ آيا كساني كه در فتنه 88 حضور داشتند، رفقاي شما نبودند؟! توهين شما به آقاي كوچك‌زاده هم توهين است و بايد بدانيد كه همه بندگان خدا نزد او ارج و قرب دارند و آيا كار شما را بايد مشفقانه و در راستاي انقلاب قلمداد كرد؟! كيان نظام در سال 88 به خطر افتاد اما شما هيچ مطلبي بيان نكرديد اما زماني كه به فائزه هاشمي اهانت شد، نامه سرگشاده صادر كرديد!

" خداوند در قرآن مي‌فرمايد سخني نگوييد كه دشمنان از آن سوءاستفاده كنند، شما هر چه مي‌خواهيد مي‌گوييد و رسانه‌هاي بيگانه از سخنان شما سوءاستفاده مي‌كنند، شما كه امام را قبول داريد، نبايد سخني مطرح كنيد كه دشمن از آن سوءاستفاده كند، ‌پدر شما محكم در برابر كمونيست‌ها موضع‌گيري مي‌كرد، سؤال اينجاست دشمنان از كدام بخش مواضع شهيد مطهري سوءاستفاده كردند كه از 80 درصد سخنان شما سوءاستفاده كرده‌اند، خداوند در قرآن مي‌فرمايد، طوري سخن نگوييد كه مورد سوءاستفاده دشمن قرار گيرد".

مهرداد بذرپاش همچنين با تاكيد بر اينكه آقاي مطهري بايد بالاخره مشخص كني كه اصلاح طلبي،‌ وسطي يا اصولگرايي، خاطرنشان كرد: دي ماه 86 هنگام ثبت نام اعلام كرديد كه به خاطر خطر اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم حضور يافتي اما امروز دو آتيشه سنگ اصلاح طلبان را به سينه مي‌زني، همانقدر كه توهين به فائزه هاشمي بد است آيا بالا كشيدن 200 يا 300 هزار ميليارد تومان (اشاره به طرح وقف اموال دانشگاه آزاد) حق مردم بد نيست، اگر آنجا موضع‌گيري مي‌كني، در اينجا هم بايد موضع‌گيري كنيم، آيا اين مسئله به اندازه توهين به فائزه هاشمي جاي موضع‌گيري نداشت؟!

وي در بخش ديگري از سخنانش از موضوع طرح نظارت مجلس بر امور نمايندگان سخن به ميان آورد و تصريح كرد: شما با طرح نظارت مجلس بر امور نمايندگان مخالفت نكردي، من مي‌گويم موافقت كردي، بهتر است آقاي مطهري يك مصاحبه محكم در خصوص دانشگاه آزاد انجام دهي و صريحا اعلام كني كه طرح وقف اموال دانشگاه آزاد را قبول نداشتيد، صريح بگوييد تا مردم بدانند، بالاخره هر كسي بايد از كسي دفاع كند، شما از هاشمي رفسنجاني دفاع كنيد.

كانديداي مردم تهران در انتخابات مجلس نهم همچنين به مواضع علي مطهري در فتنه 88 اشاره و تصريح كرد: در فتنه 88 شما گفتيد كه از مناظره احمدي‌نژاد با موسوي بود كه اتفاقاتي در كشور رخ داد در حالي كه خود فتنه‌گران اعتراف كردند كه اين كارها را انجام دادند و برنامه‌ريزي‌هايي داشتند، خود رژيم صهيونيستي مي‌گويد كه آن زمان حضور داشته آنوقت شما مي‌گوييد فتنه از مناظره موسوي با احمدي‌نژاد اتفاق افتاد، شما مي‌خواهيد استفاده سياسي داشته باشيد و از آنجا كه امروز سياست در زدن دولت است، بزن خوب مي‌زني!.

وي از اتهامات علي مطهري در خصوص موضوع 3 هزار ميليارد تومان به افراد مختلف انتقاد و تصريح كرد: چگونه راحت در اين زمينه به افراد اتهام مي‌زنيد؟ ما مي‌گوييم شما موضع‌گيري كنيد، احتمالا شما مي‌خواهيد راي بياوريد و البته بيان اين سخنان براي راي‌ آوري خوب است، بايد بدانيد كه امروز شما كاسبي موسوي و جريان فتنه را مي‌كنيد و هم اكنون فضا را به گونه‌اي ديگري ديديد و تشخيص مي‌دهيد كه كاسبي كنيد. بالاخره يا قبول داريد كه فتنه عظيمي در كشور در سال 88 رخ داد يا نه، شما همين سخنان را بيان مي‌كنيد كه دشمنان سوءاستفاده مي‌كنند.

بذرپاش با طرح اين سؤال كه آقاي مطهري شما به چه كسي معامله مي‌كنيد، گفت: آيا شما پنجه‌هاي فولادي را در فتنه 88 نديديد؟ آيا اگر شهيد مطهري حضور داشت، اينگونه پاي نظامش مي‌ايستاد كه شما مي‌ايستيد؟ اگر شهيد مطهري حضور داشت، آيا واقعا اين فتنه را قبول نداشت؟ آيا شما فتنه 88 را نديديد يا نمي‌خواهيد كه ببينيد؟ بهتر است بگوييد نمي‌خواهم ببينم و خلاص، چه طور روزنامه‌هاي طرفدار فتنه شما را تيتر يك مي‌كنند، همين ادبيات امثال شماست كه به ما مي‌گوييد بي‌ادب، ادبيات ما مشخص است و بايد بدانيد كه ادبيات شما ادبيات شهيد مطهري و نظام نيست.

وي خطاب به مطهري گفت: آقاي مطهري شما عوض شده‌ايد به فكر خودتان باشيد، براي چه از نمايندگي مجلس استعفا داديد؟ اگر مجلس را قبول نداريد چرا دوباره كانديدا شديد؟ استعفاي شما هم يك شوي تبليغاتي بيشتر نبود و خودتان هم مي‌دانيد،شما گفتيد نامه هاشمي رفسنجاني درد و دل مردم ايران بود، اين حرف صريح شماست، به همين جمله شما بايد انديشيد؛ نامه شما به ميرحسين موسوي سراسر تناقض است و خودتان هم نمي‌دانستيد چه مي‌نويسيد.

بذرپاش با تأكيد بر اينكه آقاي مطهري شما هيچ كاري در فتنه انجام نداديد، متذكر شد: ما بايد وظيفه‌مان را به موقع انجام دهيم و ماندگاري با خداست،‌به خاطر راي ‌آوري نبايد هر مطلبي را بيان كرد. آقاي مطهري كمي تحمل كنيد حتما مانند پدرتان ماندگار مي‌شويد.

وي با تاكيد بر اينكه موضع بنده نسبت به دولت مشخص است، گفت: آيا هر چه را كه نسبت به دولت بيان كرديد، از روي نگاه خيرخواهانه بود، طرح سؤال از رئيس جمهور را هم كه به راه انداخته‌ايد مي‌دانيد كه سياسي است، اجازه دهيد دادگاه تخلف 3 هزار ميلياردي برگزار شود آن زمان مشخص مي‌شود كه ته 3 هزار ميليارد تومان به چه كسي مي‌رسد، همانطور كه ته دانشگاه آزاد هم مشخص شد به چه كسي رسيد، لااقل همين جا مطلبي بگو تا مشخص شود كه علي مطهري آزاد است.

انتهاي پيام/

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن