تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819395794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عبدالله ناصري در گفت‌وگو با ايسنا: ستادهاي خودجوش در حمايت از خاتمي فعاليت‌ مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عبدالله ناصري در گفت‌وگو با ايسنا: ستادهاي خودجوش در حمايت از خاتمي فعاليت‌ مي‌كنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

يك عضو شوراي عالي بنياد باران گفت: تا اين لحظه آقاي خاتمي رسما و صريحا چيزي را اعلام نكرده و دستوري را براي تشكيل ستاد صادر نكرده‌اند.

عبدالله ناصري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) با بيان اين‌كه " هسته‌هاي خودجوشي براي حمايت از آقاي خاتمي شكل گرفته است" اظهار كرد: اصلاح‌طلبان تا زماني كه آقاي خاتمي رسما حضور خود را اعلام كنند و ستادها شكل بگيرند در قالب هسته‌هاي خودجوش فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را ادامه خواهند داد.

وي با بيان اين‌كه " اولويت آقاي خاتمي براي حضور ميرحسين موسوي بوده است" گفت: زماني كه آقاي مهندس ميرحسين موسوي نپذيرفتند حضور رسمي خود را اعلام كنند و نيز به دليل فشارها و تقاضاهايي كه از سوي اقشار مختلف و نيز احزاب جبهه اصلاحات بر آقاي خاتمي وارد مي‌شد، ايشان به اين جمع‌بندي رسيدند كه مردم را در انتظار نگذارند.

وي ادامه داد: متاسفانه برخي از رسانه‌هاي وابسته به جريان رقيب كه تا چند روز گذشته اميدوار بودند، حضور آقاي خاتمي در انتخابات رياست جمهوري دهم منتفي شود، وقتي با بحث قطعيت حضور ايشان مواجه شدند، نااميد شدند و در ادامه فعاليت‌هاي خود عليه حركت آقاي خاتمي و اصلاح‌طلبان سعي كردند تا به زعم خود قصه نامزدي آقاي خاتمي و جريان اصلاحات را لوث كند.

اين عضو شوراي عالي بنياد باران افزود: با توجه به روند فعاليت برخي رسانه‌هاي وابسته به جريان رقيب عليه جريان اصلاحات انتظار مي‌رود كه تا خرداد ماه اين فعاليت عليه جبهه اصلاحات تشديد شود.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن