تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري همايش علمي ازدواج آگاهانه، به هنگام، آسان و پايدار در خراسان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برگزاري همايش علمي ازدواج آگاهانه، به هنگام، آسان و پايدار در خراسان
مدير سازمان جوانان استان خراسان جنوبي از برگزاري همايش علمي ازدواج آگاهانه، به هنگام، آسان و پايدار از سوي شوراي علمي-پژوهشي جوانان استان در اسفند ماه خبرداد.


به گزارش سرويس اجتماعي برنا به نقل از روابط عمومي سازمان ملي جوانان، يحيي سالاري با اشاره به برگزاري 30 كارگاه آموزش مهارت هاي زندگي در دهه ازدواج در سطح استان گفت: اين كارگاه ها هر سه ماه يكبار به همت مركز مشاوره برنا در استان برگزار مي شود.

وي با اشاره به تنظيم تفاهم نامه اي ميان اين سازمان و سازمان بهزيستي استان، به منظور برگزاري كلاس هاي آموزشي قبل از ازدواج افزود: در دهه ازدواج سه كارگاه آموزشي توسط سازمان بهزيستي در دانشگاه ها و 20 كارگاه در مدارس برگزار شد.

سالاري با اشاره به تشكيل چهار كميسيون علمي در ابعاد مختلف به منظور بررسي ازدواج در شوراي علمي- پژوهشي سازمان با حضور اساتيد و صاحبنظران حوزه ازدواج تصريح كرد: كميته تسهيل ازدواج در اين استان تشكيل شد، كه تدوين سند آسيب هاي اجتماعي استان در دستور كاركارگروه اجتماعي اين كميته است.

مشاور استاندار خراسان جنوبي از برگزاري جلساتي با حضور نهادهاي فرهنگي استان، صداوسيما، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها، سازمان بهزيستي، كميته امداد امام خميني(ره)، سازمان تبليغات اسلامي و آموزش و پرورش با هدف حساس سازي امر ازدواج در استان خبر داد.

وي با اشاره به جشنواره مطلع عشق و برگزاري مراسم ازدواج 13 زوج سادات و هفت زوج معلول در سازمان بهزيستي در روز ازدواج با حمايت سازمان جوانان اين استان يادآور شد: به همين مناسبت نشريه اي ويژه ازدواج در دو مرحله انتشار يافت. همچنين در همين زمينه تا پايان امسال برنامه هاي متنوعي در صدا و سيماي استان با حمايت سازمان جوانان توليد مي شود، كه برنامه سراچه و كوچه جواني از جمله آنها است.

سالاري از تشكيل شوراي هماهنگي مراكز مشاوره با حضور 21 نفر از مسئولين اين مراكز در استان خبر داد و تاكيد كرد: فعال نمودن ظرفيت هاي مردمي و راه اندازي مجمع خيرين در اين شورا در حال پيگيري است.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//90 - 90 - 68//www.BornaNews.ir

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1678]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن