تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819211730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
مديرعامل سازمان اتوبوسراني كرج و حومه:

اتوبوس‌هاي صفر كيلومتر وارد خط محمد شهر ـ بلوار بلال شد

كرج - خاكپور

به گزارش روابط عمومي سازمان اتوبوسراني كرج و حومه،‌ مهرداد كياني اظهار كرد: در حال حاضر شش دستگاه اتوبوس صفر كيلومتر در مسير محمد شهر ـ بلوار بلال نسبت به جابه‌جايي مسافر اقدام مي‌كنند.وي مدل اتوبوس‌هاي به كار گرفته شده در اين مسير را آكيا ذكر و عنوان كرد: اتوبوس‌هاي جديد داراي استاندار يورو 3 هستند. كياني با بيان اين كه اتوبوس‌هاي جديد به سيستم سرمايشي و گرمايشي مناسب به منظور تامين آسايش مسافران، مجهز هستند، بيان كرد: كاهش زمان انتظار مسافر در ايستگاه‌هاي اتوبوس و ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به شهروندان، از جمله نتايج اين اقدام است.وي خاطرنشان كرد: سرويس‌دهي اين خط توسط توسط بخش خصوصي انجام مي‌گيرد. اين مسئول هدف از جايگزيني اتوبوس‌هاي آكيا با اتوبوس‌هاي مستهلك قديمي فعال در خط محمد شهر ـ بلوار بلال را ارائه خدمات بهينه به شهروندان ذكر كرد. كياني با تاكيد بر ارائه خدمات بهينه به شهروندان در زمينه حمل و نقل عمومي گفت: بهبود وضعيت سرويس‌دهي در منطقه محمدشهر از ديگر اهداف لحاظ شده در طرح نوسازي اتوبوس‌هاي اين مسير است.مديرعامل سازمان اتوبوسراني كرج و حومه با اشاره به مستهلك شدن اتوبوس‌هاي خط محمد شهر ـ بلوار بلال افزود: جايگزيني اتوبوس‌هاي قديمي و مستهلك با اتوبوس‌هاي صفر آكيا مورد استقبال مطلوب مسافران اين خط قرار گرفت. كياني با بيان اين كه رضايت شهروندان از چگونگي وضعيت حمل و نقل عمومي توسط سازمان اتوبوسراني مد نظر اين سازمان است، عنوان كرد: سازمان بر مبني جلب رضايت شهروندان اقدام به برنامه‌ريزي و سياستگذاري درباره نحوه خدمات‌رساني مي‌كند. وي تاكيد كرد: اين اقدام با هدف تامين رفاه شهروندان و ايجاد سهولت در دسترسي آنان به وسايل حمل و نقل عمومي صورت مي‌گيرد.اين مسئول با اشاره به سياست‌هاي شهرداري مبني بر افزايش خطوط اتوبوسراني همچنين نوسازي ناوگان اين سازمان حمل و نقل عمومي گفت: فعاليت اتوبوس‌هاي جديد در سطح شهر حاكي از نوسازي اين ناوگان و رويكرد مديريت شهري بر مبناي توسعه، تجهيز و تكميل ناوگان اتوبوسراني است.كياني فراهم كردن شرايط استفاده هر چه بيشتر و بهتر شهروندان از خدمات ناوگان اتوبوسراني را مهم ارزيابي كرد و افزود: اين مهم كاهش ترافيك و آلودگي هوا را نيز در پي خواهد داشت.

رييس شوراي اسلامي شهر همدان خبر داد:

آغاز عمليات اجرايي روگذرهاي چهارراه تختي ، چهارراه شريعتي ، چهارراه ميدان بارهمدان

همدان- شهناز محمدي

رييس شوراي اسلامي شهر همدان در اين رابطه گفت: تاكنون دوپل از چهار تقاطع غير همسطح شهرداري همدان به بهره‌برداري رسيده است كه در صورت مساعد بودن شرايط جوي آب وهوايي زيرگذر پژوهش و چهارراه بهشت نيز در آينده نزديك به پايان مي رسد. سيد احمد حسني حلم افزود: مطالعه طرح پروژه هاي روگذر چهار راه تختي، چهارراه شريعتي و چهارراه ميدان بار به اتمام رسيده است لذا با آغاز فصل كاري عمراني عمليات اجرايي پروژه هاي مذكورآغاز مي‌گردد. وي ضمن تشكر از شهردارهمدان، مسئولين وعوامل اجرايي در خصوص بهره‌برداري از روگذر رسالت گفت: در زمان افتتاح روگذر رسالت در سفر معنوي حج بودم وليكن با شنيدن خبر افتتاح روگذر رسالت ابراز خرسندي كردم و براي تمام مسئولين اجرايي از خداوند منان توفيقات روزافزون را خواستارشدم. وي با اشاره به فقر شهر همدان در رابطه با پاركينگ طبقاتي اذعان كرد: به‌واقع همدان از حيث پاركينگ طبقاتي فقير است ولي خوشبختانه در چند ماه گذشته ضمن افتتاح و بهره‌برداري ازپاركينك طبقاتي پشت كوچه استر، شهرداري همدان با پيگيري اعضاي شوراي اسلامي در محله‌هاي كبابيان، حمام قلعه، آقاجاني بيگ و كولانج پاركينگ‌هاي جديدي را جهت رفاه حال شهروندان احداث خواهد كرد.

معاون سياسي فرماندارپاكدشت:

آموزش مجريان انتخابات موجب افزايش مشاركت مردمي و اعتماد سازي در جامعه مي‌شود

پاكدشت - انوري

تاجيك معاون سياسي فرماندار پاكدشت درجلسه آموزشي مجريان انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: آموزش مستمر و به موقع موجب افزايش مشاركت مردمي و افزايش اعتمادسازي در جامعه مي‌شود. جلسه كميته آموزش انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي باحضور تاجيك معاون سياسي ورئيس ستاد انتخابات شهرستان پاكدشت ومسئولين كميته‌ها و روساي ادارات در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار گرديد در ابتداي جلسه تاجيك با بيان اينكه قانونمداري، عدالت‌محوري، حضور حداكثري وامانت داري از شاخصهاي اصلي انتخابات اين دوره مجلس شوراي اسلامي است گفت: همه بايد با اجراي صحيح قانون و عدالت قرار دادن در كارها، شائبه‌اي كه توسط دشمنان داخلي و خارجي در فتنه 88 ايجاد شده بود را از هم اكنون خنثي نمايم و با تمام تلاش حضور حداكثري مردم در پاي صندوقهاي رأي فراهم آوريم . رئيس ستاد انتخابات شهرستان پاكدشت گفت: ضمن بيان اين نكته كه انتخابات در نظام جمهوري اسلامي ايران از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است خاطرنشان كرد: ملت آگاه و هميشه در صحنه ايران اسلامي با درك موقعيت هميشه با بصيرت خاص خود تمامي نقشه‌هاي شوم دشمنان را برملا كرده‌اند. تاجيك در ادامه رويكرد وزارت كشور در اين دوره از انتخابات را فرهنگ سازي در بين اقشار جامعه عنوان كرد و افزود: همه مردم بايد از قوانين و آيين‌نامه‌هاي اجرايي انتخابات آگاهي كامل داشته باشند. وي بر همين اساس گفت كه برنامه آموزشي در قالب چند عنوان اصلي اعم از آشنايي با امور انتخابات، مديريت اجرايي در امر انتخابات وآموزش راهبري سيستم جامع انتخابات، را در دستور كار داريم كه در اختيار مجريان امر برگزاري انتخابات قرار مي گيرد. درادامه اين جلسه اعضاي كميته‌ها به ارائه گزارش از نحوه عملكرد كميته مربوطه پرداختند و برنامه‌هاي آتي خود را تشريح كردند.

شش پروژه عمراني و خدماتي امور عشاير اشنويه در دست اجراست

اروميه – خبرنگار آفرينش

مدير امور عشاير اشنويه گفت: شش پروژه عمراني و خدماتي با بيش از يك ميليارد و 940ميليون ريال اعتبار در اين شهرستان اجرا مي‌شود. "سليم قادري"، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اين پروژه‌ها كه افزون بر 24درصد مجموع اعتبارات امور عشاير آذربايجان غربي را به خود اختصاص داده‌اند، بيش از 70 درصد پيشرفت فيزيكي دارند. وي افزود: اين پروژه‌ها شامل احداث آب بند و كانال انتقال آب كشاورزي روستاي "دوستك"، كمك به بهسازي و نوسازي اماكن دامي در مناطق قشلاقي، بهسازي چشمه و احداث آبشخورهاي دامي، آموزش و ترويج مسايل كشاورزي و دامي، مرمت و بازسازي ايل راههاي عشايري و احداث آب بند روستاهاي "بيمضرته و "سنگان" است. قادري همچنين از افزايش اعتبارات امور عشاير اشنويه در سال آينده خبر داد.

فرماندار بيجار:بيجار جزء شهرهاي برتر كشور در خصوص پاكي آب و هواست

بيجار - هدايتي

كارخانه سيمان كردستان واقع در شهر بيجار به عنوان بزرگترين واحد صنعتي استان با استفاده از تكنولوژي‌هاي پيشرفته و رعايت تمامي مسائل زيست محيطي جزء برترين كارخانه‌هاي كشور درخصوص مشاركت در توجه به محيط زيست و هواي پاك است. جمشيدي فرماندار بيجار در مراسم روز هواي پاك با اعلام اين خبر افزود: خوشبختانه شهرستان بيجار بواسطه ارتفاع 2000 متري از سطح دريا با وجود برخورداري از واحدهاي مختلف صنعتي و افزايش جمعيت داراي آب وهواي بسيار مناسبي مي باشد و هم اكنون جزء شهرهاي برتر كشور در خصوص پاكي آب و هواست. در ادامه اين مراسم پس از بصدا درآمدن زنگ هواي پاك از فعالان عرصه حفاظت از محيط زيست در شهرستان بيجار تجليل شد.

همايش هم انديشي دبيران ادبيات فارسي شهرستانهاي استان تهران

شهرقدس - اصغري

همايش هم‌انديشي دبيران نخبه و صاحب نظر درس ادبيات فارسي مناطق شهرستانهاي استان تهران با حضور گلزاري معاون آموزش متوسطه اداره كل در تالار مهرآوران شهر قدس برگزار شد. در اين همايش، دبيران شركت كننده به بررسي علل و عوامل افت تحصيلي درس ادبيات فارسي در پايه متوسطه و راهكارهاي موجود براي جلوگيري از اين مسئله پرداختند. ايجاد انگيزه و افزايش لذت يادگيري در بين دانش‌آموزان و تشويق آنان به مطالعه درس ادبيات فارسي، تقويت بنيه علمي و هويت ملي - مذهبي، فرهنگ‌سازي و اطلاع‌رساني، ايجاد اعتماد به نفس، برگزاري آموزشهاي بيشتر در قالب كلاسهاي فوق‌برنامه، وجود همخواني بين محتواي كتابهاي درسي در پايه‌هاي مختلف و ايجاد رقابت ادبي و دانش دستوري بين دانش‌آموزان از جمله پيشنهادها و راهكارهايي بود كه توسط كارشناسان و دبيران شركت‌كننده ارائه شد.

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن