تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار اهر:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار اهر:
خبرگزاري فارس: فرماندار اهر گفت: 40 روستاي شهرستان اهر فاقد آب لوله‌كشي شده سالم و بهداشتي هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، رضا صديقي ظهر امروز در نشست برنامه‌ريزي شهرستان اهر اظهار داشت: روستاهاي شهرستان اهر به دليل استعدادهاي بالقوه در بخش كشاورزي و دامداري نيازمند توجه بيشتر هستند كه اميدواريم با همكاري اداراه آبفار روستايي شاهد اختصاص اعتبارات لازم براي حل مشكل آبرساني به اين روستاها باشيم.

وي در اين جلسه همچنين خواستار تسريع در اختصاص آب موردنياز مجتمع آبرساني روستايي يخ‌فروزان از سوي سازمان آب و فاضلاب شهري براي بهره‌مندي روستاييان زيرپوشش اين مجتمع شد.

رئيس كميته برنامه‌ريزي شهرستان اهر، از ديگر نيازهاي شهرستان در بخش آب شرب را اصلاح شبكه توزيع آب شهري اهر اعلام كرد و افزود: شبكه توزيع آب شهر اهر به دليل عمر بالا با بيش از نيم قرن، نياز به اصلاح كامل و بازسازي شبكه دارد كه اميدواريم اين خواسته شهروندان اهري در كمترين زمان ممكن تحقق يابد.

صديقي همچنين با اشاره به اينكه شهرستان اهر و بخش هوراند به دليل واقع شدن در منطقه كوهستاني همت مسئولان شركت گاز را مي‌طلبد كه گازرساني به روستاهاي فاقد گاز در برنامه كاري سال آتي شركت گاز استان آذربايجان‌شرقي قرار گيرد.

وي افزود: در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت خدمتگزار گام‌هاي بسيار مهمي در حوزه گازرساني به روستاهاي اين شهرستان برداشته شده و انتظار داريم با تداوم اين خدمات در مناطق روستايي و بهره‌مندي بيشتر روستابيان از نعمت گاز طبيعي شاهد رضايت‌مندي مردم و اميدواري به زندگي در روستاها باشيم.

فرماندار اهر همچنين از ديگر خواسته مردم شهر هوراند را آغاز عمليات اجرايي فاضلاب شهر هوراند اعلام كرد و خواستار اختصاص اعتباري در اين زمينه شد.

اين مقام مسئول در ادامه مسكن مهر را يكي از افتخارات دولت خدمتگزار در زمينه حل مشكل مسكن براي جوانان و اقشار كم درآمد عنوان كرد و ساخت بيش از 2هزار واحد مسكوني مسكن مهر را گامي عملي در زمينه تحقق سياست‌هاي دولت در بخش مسكن اين شهرستان عنوان كرد.

وي همچنين خواستار همكاري ادارات گاز، فاضلاب، برق، مخابرات و ساير ادارات خدماتي براي تسريع در اجراي اين پروژه‌ها شد.

انتهاي پيام/ح20

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن