تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819230732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران در مشهد: تمام كالاهاي وارداتي تحت پوشش‌استاندارد قرار مي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران در مشهد: تمام كالاهاي وارداتي تحت پوشش‌استاندارد قرار مي گيرند
اين اقدام با هدف ورود كالاهاي با كيفيت و جلوگيري از واردات بي‌رويه محصولات بي‌كيفيت به كشور انجام مي‌شود.


مشهد- خبرگزاري ايلنا: رئيس سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران گفت: بر اساس قانون جديد تا پايان سال تمام كالاهاي وارداتي تحت پوشش سازمان ملي استاندارد قرار مي‌گيرند.

به گزارش خبرنگار ايلنا، نظام الدين برزگري در نشست خبري با بيان اين مطلب افزود: اين اقدام با هدف ورود كالاهاي با كيفيت و جلوگيري از واردات بي‌رويه محصولات بي‌كيفيت به كشور انجام مي‌شود.

وي با اشاره به قوانين جديد استاندارد در كشور اظهارداشت: اين قوانين نيز راهي براي پيش رفتن مناسب در اين مسير است.

معاون رييس جمهور با بيان اينكه در اين مسير بايد ارگان‌هايي چون سازمان توسعه تجارت، گمرك ايران و ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيز همكاري‌هاي لازم را انجام دهند، تصريح كرد: كاهش در زمان ترخيص كالا پشت درهاي گمرك و همچنين صرف هزينه‌هاي كمتر در اين زمينه از ديگر مزاياي اين طرح بزرگ است.

برزگري ادامه داد: در همين راستا اين طرح در اسفندماه سال‌جاري اجرايي شده و در حال حاضر بر روي روند عملياتي شدن آن بحث‌هايي مدنظر است.

اين مقام مسئول ورود به عرصه ارتقاي استاندارد‌ها در حوزه خدمات را از جمله مهم‌‌ترين و اساسي‌‌ترين اقدامات در اين زمينه توسط سازمان ملي استاندارد بيان كرد و افزود: در همين راستا خدماتي چون خدمات هتلداري يكي از زير مجموعه‌هاي اين طرح است.

وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر بيش از دو هزار سردخانه بالاي يك هزار تني كه خدمات نگهداري كالا در كشور را انجام مي‌دهند تحت نظارت داريم.

برزگري خدمات مهد كودك‌ها هم توسط سازمان ملي استاندارد تحت نظارت است اضافه كرد: در اين زمينه بيش از يكصد و ۲۰ پروانه استاندارد مهد كودك صادر شده است.

رئيس سازمان ملي استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران تاكيد كرد: همچنين شركت‌هايي كه بحث حمل نقل، بيمه و بانكداري را انجام مي‌دهند سازمان ملي استاندارد تحت پوشش دارد.

معاون رييس جمهور با تاكيد بر اينكه علامت استاندارد علامت اطمينان به كيفيت كالاهاي مختلف است گفت: در همين راستا سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران توجه بسيار زيادي را معطوف به اين امر مهم در كشور كرده است.

برزگري يادآور شد: به همين منظور روند استاندارد سازي كالاهاي مختلف در ايران در طول چندين سال اخير رشد فوق‌ العاده مناسب و خوبي را شاهد بوده است.

پايان پيام

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن