تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819577966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پورتال سازمان تأمين اجتماعي سوابق به روز ثبت مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: در پورتال سازمان تأمين اجتماعي سوابق به روز ثبت مي‌شود
وزير رفاه و تأمين اجتماعي گفت: با راه اندازي سيستم خدمات الكترونيكي نوين سوابق بيمه شدگان به روز ثبت مي‌شود و در اين صورت حقوق بيمه‌شدگان تضييع نخواهد شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ دكتر عبدالرضا مصري در نشست خبري صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود:‌ سوابق بيمه شدگان سازمان تأمين اجتماعي در پورتال سازمان به روز ثبت مي‌شود و در اين صورت فرد با مراجعه به پورتال سازمان و وارد كردن شماره بيمه و كد ملي خود مي‌تواند سوابق بيمه‌اي را دقيقاً مشاهده كند و در صورتي كه در درج سوابق وي اشتباهي به وجود آمد با اطلاع از اين موضوع مي‌‌تواند نسبت به تصحيح آن اقدام كند.

وزير رفاه و تأمين اجتماعي ارائه خدمات از طريق سيستم خدمات الكترونيك را مؤثر دانست و خاطرنشان كرد: در گذشته نظام اداري در اختيار بيمه بود ولي هم اكنون بيمه در اختيار نظام اداري است.

مصري وضعيت شعبه‌هاي تأمين اجتماعي را در گذشته همانند جزاير دور افتاد‌ه‌اي دانست كه با يكديگر ارتباط نداشتند ولي هم اكنون اين شعبات به يكديگر متصل هستند وهر شخصي تنها با مراجعه به نزديك‌ترين شعبه تأمين اجتماعي مي‌تواند دفتر‌چه درماني خود را تمديد اعتبار كند.

وي اين سيستم را سريع و كار آمد دانست و ادامه داد: در گذشته اگر لوح فشرده ياديسكت حاوي اطلاعات بيمه‌ شده از يك شهر به شهر ديگر ارسال مي‌شد چندين ماه زمان لازم داشت واين اطلاعات زماني به دست ما مي‌رسيد كه به هيچ عنوان كارايي نداشت، اما با راه اندازي اين سيستم اطلاعات در كوتاه ترين زمان ممكن بدون فوت وقت به مقصد مي‌رسد.

مصري سيستم خدمات الكترونيك نوين را پايه‌اي براي اجراي كارت هوشمند سلامت دانست و خاطرنشان كرد:‌در صورتي كه كارت‌هاي هوشمند سلامت ميان بيمه‌شدگان توزيع شود تمامي سوابق بيمه‌شدگان سازمان تأمين اجتماعي در يك كارت كوچك ذخيره و توسط بيمه شده قابل حمل است./ط

يکشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2982]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن