تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819363522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جريان خاص را دريابيد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: جريان خاص را دريابيد
45 روز به انتخابات بهارستان مانده است; هر چه زمان مي گذرد تحولا ت سياسي در ايران شدت مي گيرد. مساله زماني حاد مي شود كه پس از اين انتخابات، انتخابات رياست جمهوري پيش رو خواهد بود. رئيس جمهور آينده ايران اسلا مي همانند اغلب كشورهاي دنيا هم طيف با مجلسي خواهد بود كه نمايندگانش را مردم برمي گزينند. درگير ودار كانديداهاي مجلس در شهرهاي كوچك و بزرگ، جريان انحرافي و منصوبان آقاي خاص به عنوان كليد واژه انتخابات مجلس شوراي اسلا مي بدل به نقل مباحث سياسي شده اند. مي گويند آنها در طول كمتر از 5 سال با سرعتي غيرقابل مهار به منابع ثروت و قدرت دست يافتند و اكنون زمان آبياري نهالي است كه آنها كاشته اند تا در آينده نه چندان دور از ميوه آن برداشت كنند.درحالي كه پرونده بزرگ اختلا س 3000 ميليارد توماني توسط قوه قضائيه در حال پيگيري است، شايعاتي وجود دارد دال بر وجود پرونده هاي ديگر كه سازمان بازرسي در حال كالبد شكافي آنها است، اما گويي براي گروه موسوم به جريان انحرافي هر گلي بويي دارد; پس از مناطق آزاد و گروه آريا، در ادامه برنامه مهندسي شده ثروت اندوزي، شاخه مافيايي فولا د جريان انحرافي با توجه به گردش مالي 25 ميليارد دلا ري دوباره به ميدان آمده اند تا قراردادهاي آنها از 5000 ميليارد تومان فراتر رود.
واگذاري كامل دو معدن بزرگ سنگ آهن و تصاحب يكي از كارخانه هاي بزرگ فولا د به شكل كاملا مشكوك سندي بر اين مدعاست. شناسايي و توقيف اموال مشكوك برخي جريان هاي سياسي در آستانه انتخابات وظيفه اي است كه نبايد در انجام آن تاخير كرد. زيرا تصاحب ثروت خارج عرف علا وه بر آن كه سلا مت جمهوري اسلا مي ايران را تهديد مي كند ممكن است در نهايت موجب صرف هزينه هاي گزاف در جريان انتخابات با تبليغات گران و متاسفانه خريد راي توسط افرادي خاص و معاند با نظام شود. تجربه حزب روسيه واحد را كه سرمايه دوران پس از شوروي اين كشور را از آن خود كرد مي توان به عنوان يك نمونه در نظر گرفت. آنها آنقدر مهندسي شده و منطقي عمل مي كنند كه براي هر تحرك عليه خود آماده شده اند و سمفوني دل نشيني براي اسفند ماه سال 1390 آماده كرده اند. در اين ميان رسانه هاي رنگا رنگ آنها نقش محوري ايفا خواهد كرد. البته نبايد بحث تضارب آرا و انديشه را زير سوال برد يا با شكل خشونت آميز مقابله به مثل كرد. تفكر را بايد با تفكر پاسخ گفت و بحث تصاحب نامشروع بيت المال و حركت هاي پوپوليستي وغيراخلا قي كه جمهوريت نظام را نشانه رفته است، هوش و ذكاوت دستگاه هاي نظارتي را مي طلبد. واضح سخن اين كه غائله پيش رو را دريابيم. آنها قصد دارند نظام را به سمت فردگرايي سوق دهند; موضوعي كه خلا ف نظر صريح مقام معظم رهبري مي باشد; در منظر معظم له و امام خميني(ره) نظام جمهوري اسلا مي ايران هرگز قائل به فرد يا گروه خاص نمي باشد و ملا ك حال فعلي افراد است. حال آن كه برخي افراد آينده درخشاني هم ندارند.علي رغم تمام انتقاداتي كه هر روزه در جرايد و مطبوعات مطرح مي شود حمايت فردي خاص از آقاي خاص هر تحركي را بي اثر مي كند. اما اين سوال در برخي تيريبون ها مطرح شده كه آيا جريان خاص را از هم اكنون بايد برندگان انتخابات تلقي كرد يا آنها در صورت شكست و مقابله با شوراي نگهبان غائله اي بزرگ به پا مي كنند؟

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن