تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805807804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشجو بر صندلي جاسبي تكيه زد؟!جاسبي:هيات امنا به جمعبندي نهايي نرسيداما و اگرها در انتخاب رئيس دانشگاه آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: دانشجو بر صندلي جاسبي تكيه زد؟!جاسبي:هيات امنا به جمعبندي نهايي نرسيداما و اگرها در انتخاب رئيس دانشگاه آزاد
دقايقي پيش، دومين جلسه هيات امناي دانشگاه آزاد با انتخاب فرهاد دانشجو به رياست پيشنهادي هيات امناي اين دانشگاه به پايان رسيد و به اين ترتيب، جاسبي پس از سي سال از اين دانشگاه رفت. اين در حالي است كه جاسبي اين انتخاب را تكذيب مي كند.
آفتاب: دقايقي پيش، دومين جلسه هيات امناي دانشگاه آزاد با انتخاب فرهاد دانشجو به رياست پيشنهادي هيات امناي اين دانشگاه به پايان رسيد و به اين ترتيب، جاسبي پس از سي سال از اين دانشگاه رفت. اين در حالي است كه جاسبي اين انتخاب را تكذيب مي كند.

هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي در دومين جلسه خود، فرهاد دانشجو را به عنوان رييس پيشنهادي اين دانشگاه انتخاب كرد.

دقايقي پيش، دومين جلسه هيات امناي دانشگاه آزاد با انتخاب فرهاد دانشجو به رياست اين دانشگاه به پايان رسيد و به اين ترتيب، گزينه اي كه پيشتر عنوان مي شد از كانديداتوري اين پست انصراف داده، جايگزين فردي شد كه نزديك به سي سال در اين سمت حضور داشته است.

در پايان اين جلسه كه راس ساعت 16:10 امروز و در دفتر هيات امناي اين دانشگاه آغاز شد و سه ساعت به طول انجاميد، هر 10 عضو جديد هيئت امناي اين دانشگاه حضور داشتند و در حالي كه دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي هم نظارت مي كرد، انتخابات برگزار شد و فرهاد دانشجو با ۵ رأي موافق به عنوان رئيس پيشنهادي دانشگاه آزاد براي معرفي به شوراي عالي انقلاب فرهنگي، انتخاب شد.

اين در حالي است كه پيشتر گفته مي شد كه وي مدارك كانديداتوري براي احراز اين پست را به وزارت علوم ارسال نكرده و اين موضوع به معني انصراف وي تعبير مي شد. موضوعي كه قبل از حضور وي در اين جلسه، رد شد و برادر وزير علوم در پاسخ به خبرنگاران گفت: احساس تكليف كردم و كانديد رياست دانشگاه آزاد شدم.

البته اين انتخاب هنوز قطعي محسوب نمي شود و دانشجو به عنوان رئيس پيشنهادي هيئت امناي دانشگاه آزاد براي تصدي پست رياست دانشگاه آزاد به شوراي عالي انقلاب فرهنگي معرفي خواهد شد تا در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي مطرح شده و اگر راي آورد، رسما رئيس جديد دانشگاه آزاد شود.

حال آنكه عبدالله جاسبي در حاشيه اين جلسه و در گفتگو با خبرنگاران، سخنان رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، مبني بر انتخاب دانشجو را رد كرد و گفت: نظر براين بود كه ما از 10 نفري كه رزومه خود را براي رياست دانشگاه آزاد فرستادند و كانديدا هستند، مصاحبه كرده و بعد از اين در مورد رئيس پيشنهادي تصميم گيري كنيم، ادامه داد: عده اي ديگر از عزيزان در هيئت امنا نظرشان اين بود كه ما نبايد با اين افراد صحبت كرده و بايد از روي همين رزومه هاي ارسال شده امروز راي گيري كنيم كه اين اختلاف نظر منجر به يك ساعت بحث شد و بالاخره به يك جمع بندي نرسيد.

جاسبي با بيان اينكه در انتها پيشنهادهاي مختلفي ارائه شد، گفت: حتي پيشنهاد شد كه ما با كانديداهايي كه اينجا هستند مصاحبه كرده و با دو سه نفري هم كه حضور ندارند هفته آينده وارد مذاكره شده و در نهايت تصميم بگيريم كه باز هم اين پيشنهاد مورد موافقت گروهي كه وزراي كابينه هستند و تعدادشان 5 نفر بود، قرار نگرفت.

به گزارش مهر،رئيس سابق دانشگاه آزاد اسلامي اضافه كرد: به همين دليل از طرف رئيس هيئت امنا اعلام شد كه جلسه دوباره از سر گرفته شود اما آنها خودشان بدون آنكه از طرف هيئت امنا اعلام راي شود، راي دادند و گفتند راي ما "فرهاد دانشجو" است اما اين موضوع مورد موافقت گروه دوم قرار نگرفت و چون توسط رئيس هيئت امنا اعلام نشد، عملا مسئله بدون رسيدن به يك جمع بندي قانوني پايان گرفت.

اين خبر تكميل خواهد شد ...

كد مطلب : 142832

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن