تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پوشش زنان ورزشكار ايراني بايد به دنيا معرفي شودخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: پوشش زنان ورزشكار ايراني بايد به دنيا معرفي شودخبرگزاري موج -


۲۱ دي ۱۳۹۰ (۱۱:۸ق.ظ)

پوشش زنان ورزشكار ايراني بايد به دنيا معرفي شود
خبرگزاري موج - معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان گفت:حضور زنان ورزشكار مسلمان با پوشش اسلامي بايد در مجامع بين المللي تثبيت شده و جهانيان آنان را با اين پوشش بشناسند.

به گزارش خبرگزاري موج، مرضيه اكبرآبادي اظهار داشت: در نظام جمهوري اسلامي، سلامتي،شادابي ، افتخار آفريني ملي به عنوان يك اصل مطرح شده و در اين بين تفكيك جنسيتي تا زماني كه ارزشهاي اخلاقي، ديني، فرهنگي و مذهبي را خدشه دار نساخته معنا ندارد.
وي افزود:پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، زنان ايراني در بخش هاي دانشگاهي ، علمي ، ورزشي و سياسي با حفظ تمامي ارزشها رشد چند صد برابري داشته به گونه اي كه امروز زن مسلمان ايراني در مسيري پاي نمي گذارد مگر اينكه افتخار و سر بلندي براي ايران را در پي داشته باشد.
معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان در ادامه به حضور زنان ورزشكار ايراني در ميادين مهم بين المللي با پوشش كاملا اسلامي گفت: براي حضور زنان مسلمان با اين پوشش در ميادين بين المللي و مجاب كردن مجامع جهاني براي پذيرفتن انواع لباسهاي ورزشي ويژه زنان مسلمان دهها نفر صدها ساعت كار شبانه روزي انجام داده اند.
وي افزود: بايد از فرصت ايجاد شده استفاده كرده و دستاوردهايي كه در زمينه پوشش ورزشكاران مسلمان به دست آمده را در نمايشگاهها و مجامع بين المللي به نمايش گذاشت.
اكبرآبادي در خصوص نخستين جشنواره بين المللي نشريات زنان مسلمان اظهارداشت:اين جشنواره از سوي اداره كل امور زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي از 17 تا 22 دي ماه با حضور 30 كشور در تهران در حال برگزاري است .
وي ادامه داد: معاونت ورزش بانوان با توجه به استقبال كشورها از اين جشنواره غرفه اي را به معرفي پوشش زنان ورزشكار ايراني در رشته هاي مختلف ارائه كرد كه بسيار مورد استقبال قرار گرفته است.
معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان توضيح داد: اين معاونت با توجه به سياستهاي كلان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در بخش ورزش و در راستاي برنامه هاي توسعه اي وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش همگاني با محوريت خانواده و توسعه ورزش بانوان، دراين جشنواره شركت كرد تا اين لباسهاي را به كشورها مسلمان و زناني كه علاقه مند به استفاده از اين نوع پوشش هستند معرفي كند .
وي گفت: بسياري از كشورها از وجود اين نوع پوشش در ورزش حرفه اي بي اطلاع هستند و ما وظيفه داريم اين پوشش را در جهت ارتقا ارزشهاي انساني و اخلاقي در ميادين ورزشي كه مي تواند محل تبادل فرهنگ ها باشد ارائه كنيم .

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن