تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819430107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير تيم‌هاي ملي كاراته: انتخاب مربيان تيم ملي جزو وظايف كميته فني نيست اردوها را تحريم كنند، حكم با كميته انضباطي است تيم‌هاي جوانان و اميد يك سرمربي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير تيم‌هاي ملي كاراته: انتخاب مربيان تيم ملي جزو وظايف كميته فني نيست اردوها را تحريم كنند، حكم با كميته انضباطي است تيم‌هاي جوانان و اميد يك سرمربي دارد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

مدير تيم‌هاي ملي كاراته گفت: براساس داشتن اختيارات كامل، مسووليت تيم‌هاي ملي را پذيرفتم و قاعده بر اين است كه ابتدا مدير تيم‌هاي ملي انتخاب و سپس اين مدير، سرمربي و ساير اعضاي كادر فني را انتخاب كند.

محمود آرين‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: دستورالعمل و شرح وظايف كميته فني انتخاب مربيان تيم‌هاي ملي نيست. اين درست كه تمامي اعضاي كميته فني از دوستان و عزيزان من هستند ولي هر كاري، روش و اصول خود رامي‌پذيرد و من نيز با اختيار تام مديريت تيم‌هاي ملي را پذيرفتم.

وي درباره دلايل بركناري مسعود رهنما از سرمربيگري تيم ملي تصريح كرد: اين تغيير، دليل بر عدم توانايي رهنما نيست ولي نبايد فراموش كرد در هنگام انتخاب وي، تمامي رسانه‌ها نسبت به اين انتخاب انتقاد داشتند و اعضاي تيم ملي نيز انتخابي را تحريم كردند. من با بازيكن سالاري و تحميل نظرات بازيكنان مخالفم ولي بايد توجه داشت اعضاي تيم ملي سرمايه‌هاي كاراته ايران هستند و بايد از اين سرمايه‌ها استفاده كرد.

مدير تيم‌هاي ملي كاراته خاطرنشان كرد: در سال 1999 كه مسووليت مديريت تيم‌هاي ملي را برعهده داشتم، سوابق كاري‌ام كاملا بيانگر نوع عملكردم است. در كاراته ايران مربي خوب كم نداريم ولي در نهايت هفت - هشت گزينه را مي‌توان به عنوان اعضاي كادر مربيان تيم‌هاي ملي انتخاب كرد.

آرين‌خو درباره انتقاداتي كه اعضاي تيم ملي كاراته بزرگسالان در زمان سرمربيگري سليماني به وي وارد مي‌كردند نيز گفت: مشكل آن‌ مقطع زماني آن بود كه اين انتقادات از روي خط و خطوط انجام مي‌شد و در آن زمان تمامي مسايل تيم ملي را جزء به جزء پيگيري مي‌كردم. از طرفي فدراسيون نيز سليماني را نتوانست حمايت كند و اقتدار خود را به اثبات برساند.

وي تصريح كرد: در سال 99، يكي از بهترين كاراته‌كاهاي ملي‌پوش و از اميدهاي مسلم كسب مدال را از اردو اخراج كردم كه با اعتراض ناظريان، رييس وقت كاراته و سليمي، رييس كميته فني مواجه شد. در آن زمان اعلام كردم مدال را از آب پاك و مطهر خواهم گرفت و اخلاقيات در اولويت اول قرار دارد.

آرين‌خو درباره تعطيلي اردوهاي تيم ملي به نشانه اعتراض نسبت به بركناري رهنما، اظهار كرد: اين موضوع نوعي شايعه است زيرا اساسا اردوها پنج‌شنبه و جمعه تعطيل است. از طرفي براي اعزام به تايلند، تنها چهار كاراته‌كا نياز داريم و مطمئنا كاراته ايران آن قدر غني هست كه بتوان اين چهار گزينه را انتخاب كرد. در هر حال اردوها از اواسط اين هفته آغاز مي‌شود و در اين راستا تمامي ملي‌پوشان از جمله نفرات اعزامي به مسابقات جهاني ژاپن را به اردو دعوت كرده‌ام. اگر هم به نيت تحريم اردوها را ترك كرده باشد، حكم با كميته انضباطي است.

مدير تيم‌هاي ملي كاراته در پايان با بيان اينكه سرمربيگري تيم‌هاي ملي اميد و جوانان در يك گزينه خلاصه خواهد شد، از اعلام اسامي اعضاي كادرفني تيم ملي كاراته بزرگسالان و سرمربي و مربيان تيم ملي جوانان و اميد در روز يكشنبه خبر داد.

انتهاي پيام

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن