تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819328974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرويز مظلومي مطرح كرد:فوتبال را تعطيل كنيم باندهاي مافيايي را چه كنيم/ فوتبال ما پاك پاك است!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پرويز مظلومي مطرح كرد:فوتبال را تعطيل كنيم باندهاي مافيايي را چه كنيم/ فوتبال ما پاك پاك است!
فوتبال را تعطيل كنيم باندهاي مافيايي را چه كنيم/ فوتبال ما پاك پاك است!
سرمربي تيم فوتبال استقلال با طرح اين پرسش كه "فوتبال را تعطيل كنيم باندهاي مافيايي را چه كنيم؟"، گفت: متاسفانه رسيدن به نتيجه دست مديران و مربيان را بسته است و همه بدنبال نتيجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرويز مظلومي در پايان تمرين عصر يكشنبه تيم فوتبال استقلال با بيان اين مطلب افزود: خدا را شكر براي ديدار مقابل داماش شرايط‌مان خيلي بهتر از ديدار هفته گذشته برابر سپاهان است. با بازگشت بازيكنان محروم و مصدوم دست‌مان بازتر است. خوشبختانه محروميت كيانوش رحمتي هم برطرف شده و مي‌توانيم از وجود اين بازيكن در ديدار با داماش استفاده كنيم اما برهاني را به علت مصدوميت در اختيار نخواهيم داشت.

بايد بسوزيم و بسازيم
وي با انتقاد از برگزاري فشرده مسابقات ليگ برتر گفت: انجام مسابقات با اين برنامه فشرده سخت و دشوار است اما چاره‌اي نداريم و بايد بسوزيم و بسازيم تا جا براي برگزاري اردوي تيم ملي جهت انجام يك بازي تشريفاتي باز شود. ما بايد تاوان اردوي 12 روزه تيم ملي در اسفندماه را بدهيم و هر 10 روز يكبار سه بازي سنگين انجام دهيم. تازه اين روزهاي خوب ماست، بهمن ماه كه كارمان از اين هم سخت‌تر مي‌شود.

همه چيز را در اختيار كارلوس كي‌روش گذاشته‌ايم
مظلومي با طرح اين پرسش كه "چرا براي يك بازي تشريفاتي تيم ملي 12 روز اردو برپا مي‌كنند؟"، گفت: متاسفانه دست سازمان ليگ هم بسته است و ما خيلي داريم همه چيز را در اختيار كارلوس كي‌روش مي‌گذاريم. براي بازي كه تاثيري در سرنوشت صعود تيم ملي ندارد، چرا بايد اين قدر حساسيت داشته باشيم و بازي‌هاي ليگ را به صورت فشرده برگزار كنيم كه هم بازيكنان دچار مشكل شوند هم باشگاه‌ها. بدون شك اگر شرايط به همين صورت ادامه يابد درصد آسيب ديدگي‌هاي بالاتر مي‌رود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال ضمن يادآوري اينكه خسرو حيدري و ميلاد ميداوودي با رهايي از بند مصدوميت در تمرينات گروهي آبي پوشان شركت مي كنند ابراز اميدواري كرد اين بازيكنان تا ديدار مقابل داماش شرايط حضور در ميدان را پيدا كنند.

وي در خصوص محل برگزاري ديدار داماش - استقلال گفت: ما از سازمان ليگ نخواستيم بازي در كدام ورزشگاه برگزار شود اما ظاهرا و براساس برنامه‌اي كه از قبل اعلام شده اين مسابقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

بهتر بود ديدار استقلال - ذوب آهن 22 بهمن ماه برگزار شود
مظلومي در ادامه افزود: با توجه به اينكه ديدار استقلال - ذوب آهن در مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا يك روز زودتر از زمان اعلام شده قبلي برگزار مي‌شود قطعا تاريخ ديدارهاي ما در ليگ تغيير خواهد كرد كه ما منتظر اعلام زمان برگزاري اين ديدارها هستيم. براي ما بهتر آن بود كه ديدار استقلال - ذوب آهن در تاريخ 22 بهمن ماه برگزار شود، چرا كه با استراحت كافي پس از دربي در آن مسابقه حضور مي‌يافتيم.

عزيزمحمدي هميشه با ما تعامل داشته است
سرمربي تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين پرسش كه "آيا از سازمان ليگ درخواست نمي‌كنيد تغييراتي در برگزاري مسابقات شما به وجود آورد؟"، كه وي گفت: قطعا با سازمان ليگ صحبت مي‌كنيم اما اين را هم مي‌دانيم كه دست آقاي عزيزمحمدي و سازمان ليگ هم بسته است. خوشبختانه آقاي محمدي هميشه با ما تعامل داشته و شرايط باشگاه‌ها را درك كرده است، اميدوارم اين بار هم شرايط ما را درك كند.

تقدير از الونگ
وي ضمن تمجيد از عملكرد الونگ الونگ در ديدار استقلال - سپاهان، گفت: بايد از الونگ تشكر كنم شايد هر بازيكني جاي او بود با توجه به شرايطي كه داشت در زمين حاضر نمي‌شد اما اين بازيكن به دليل نيازي كه تيم داشت فداكاري كرد و به زمين رفت. الونگ تا جايي كه توان داشت در زمين دويد و از دقيقه 60 به بعد ديگر توانايي ادامه مسابقه را نداشت و از من مي‌خواست كه تعويضش كنم متاسفانه آنقدر روي نيمكت دستم خالي بود كه نمي‌توانستم بازيكن ديگري را جاي او به زمين بفرستم. هواداران بايد بدانند الونگ در چه شرايطي بازي كرد و قدردان زحمات او باشند.

"ساموئل" قابليت بازي در سه پست را دارد
مظلومي در خصوص شرايط "جي لويد ساموئل"، بازيكن جديدي كه به عضويت تيم استقلال درآمده است، گفت: اين بازيكن قابليت بازي در سه پست مدافع مياني، مدافع چپ و هافبك چپ را دارد. ما او را آورده‌ايم كه اگر تيم با كمبود بازيكن مواجه شد مشكلي نداشته باشيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به اينكه اين تيم در حال حاضر چهار دروازه بان در اختيار دارد گفت: ما در حال حاضر درون دروازه چهار دروازه بان خوب داريم كه فكر نمي‌كنم تعدادشان زياد باشد. ما جا داشتيم و دروازه بان جذب كرديم كه ديگر نگوييد استقلال دروازه بان ندارد!

وي ضمن يادآوري جدايي جاسم كرار و فرهاد مجيدي در تيم استقلال گفت: با وجود جدايي اين دو بازيكن تاثيرگذار مشكلي خاصي نداريم گرچه كارمان دشوار است اما اميدواريم بازيكنان خارجي در تركيب تيم جا بيفتند و بتوانند در نيم فصل دوم تيم را همراهي كنند.

بايد تغييرات اساسي در فوتبال ما اعمال شود
مظلومي در پاسخ به خبرنگار مهر كه نظرش را در خصوص شرايط امروز فوتبال ايران جويا شد، گفت: فوتبال ايران دقيقا به همان شكلي است كه يكي، دو سال قبل بوده اما برنامه برگزاري مسابقات فشرده‌تر و منظم‌تر شده بايد تغييرات اساسي در فوتبال ما اعمال شده و به مسائل پايه‌اي بيشتر پرداخته شود. متاسفانه رسيدن به نتيجه دست مديران و مربيان را بسته است و همه بدنبال نتيجه هستند.

وي افزود: استقلال هم از اين قاعده مستثني نيست اگر نتيجه بگيريم همه مي‌گويند شرايط خوب است اما اگر نتيجه نگيريم هيچكس نمي‌آيد بررسي كند ببيند تيم چه كرده، چند بازيكن جوان به فوتبال ايران معرفي كرده‌ايم و ... .

سرمربي تيم فوتبال استقلال و در پاسخ به خبرنگاري كه گفت: "با اين شرايط فوتبال را تعطيل كنيم"، خاطرنشان كرد: فوتبال را تعطيل كنيم باندهاي مافيايي را چه كنيم؟

مظلومي در خاتمه با كنايه اظهار داشت: فوتبال ما پاك پاك است!

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن