تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير امور اجتماعي استانداري سمنان:بيمارستان بيماري‌هاي خاص در سمنان گشايش مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير امور اجتماعي استانداري سمنان:بيمارستان بيماري‌هاي خاص در سمنان گشايش مي‌يابد
خبرگزاري فارس: مدير كل امور اجتماعي استانداري سمنان از گشايش بيمارستان بيماري‌هاي خاص در استان سمنان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، حسن سعدالدين پيش از ظهر امروز در كارگروه بيماري‌هاي خاص كه در سالن كوثر استانداري سمنان برگزار شد، افزود: ساخت اين بيمارستان در شاهرود با 500 مترمربع زيربنا براي بيماران خاص و امكانات ويژه در سال آينده آغاز خواهد شد.
سعدالدين بر توجه به بيمه‌هاي تكميلي براي بيماران خاص و ناتوان در پرداخت هزينه‌هاي درمان تاكيد كرد و گفت: اين بيمه با ايجاد امكانات ويژه، تمام هزينه‌ها را پرداخت مي‌كند و بيماران مبلغ ديگري را پرداخت نمي‌كنند.
مدير درمان تامين اجتماعي استان سمنان گفت: در حال حاضر، 114 بيمار دياليزي در سمنان وجود دارد كه تمام هزينه‌هاي اين بيماران توسط بيمه تامين مي‌شود.
سيدمجتبي اكرم اضافه كرد: همچنين 18 بيمار تالاسمي، 39 بيمار هموفيلي و 82 بيمار ام.اس نيز زيرپوشش اين بيمه هستند.
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار سمنان نيز در اين جلسه با اشاره به ارائه فعاليت‌هاي مختلف براي بيماران خاص در استان سمنان تاكيد كرد: دستگاه‌هاي اجرايي بايد آمار فعاليت‌ها و تلاش‌هاي خود را اعلام كنند تا مردم نيز در جريان اقدامات انجام شده قرار بگيرند.
احمد عجم با بيان اينكه بيماران خاص با مشكلات عديده‌اي روبه‌رو هستند، تصريح كرد: به دنبال اين هستيم تا با مشاركت خيران و افزايش كمك‌هاي مالي و تجهيز امكانات پزشكي گامي در راستاي كاهش دردهاي اين بيماران برداشته شود.
وي ادامه داد: براي اين منظور پيشنهاداتي براي تامين تجهيزات براي دور دوم سفر هيئت دولت در حال آماده‌سازي است.
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار سمنان خاطرنشان كرد: مقرر شد بانك اطلاعاتي براي بيماران سرطاني استان سمنان ايجاد شود تا در آن سهم كمك‌هاي دستگاه‌هاي حمايتي و درماني كه مي‌توانند در اين زمينه نقش داشته باشند، مشخص شود.
مديريت اقتصادي سرطان براي كم شدن مشكلات مالي بيماران، بيمه‌هاي تكميلي، ايجاد بانك اطلاعاتي براي شناسايي بيماران و دسترسي آسان به آنها از ديگر موضوعات پيشنهادي اين جلسه بود.
انتهاي پيام/ش20

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن