تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819349615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گرزين:وانت بارها در گرگان ساماندهي مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گرزين:وانت بارها در گرگان ساماندهي مي شوند
وانت بارها در گرگان ساماندهي مي شوند
گرگان - خبرگزاري مهر: رئيس كميسيون توسعه، عمران و حمل و نقل شهري شوراي شهر گرگان بر ضرورت ساماندهي وانت بارهاي فعال در سطح شهر تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر گرزين صبح شنبه در جلسه كميسيون توسعه شورا گفت: يكي از دغدغه هاي شهروندان گرگاني وجود پراكنده وانت بارها در سطح شهر و ايجاد ترافيك و سد معبر توسط آنها بود كه اين موضوع با همكاري شهرداري، تاكسيراني و معاونت راهنمايي و رانندگي ناجا پيگيري شد.

وي با اشاره به اينكه افزايش فعاليت وانت بارهاي سيار عرضه ميوه و تره بار در سطح شهر مشكلات ترافيكي زيادي ايجاد كرده بود افزود: واحد خدمات شهري شهرداري گرگان در اجراي طرح ساماندهي و رفع سد معبر با حمايت دادستاني، فرمانداري، نيروي انتظامي و راهور از فعاليت حدود 200 وانت بار عرضه كننده ميوه و تره بار در معابر اصلي و فرعي سطح شهر جلوگيري به عمل آورده است كه اين طرح همچنان ادامه دارد.

گرزين همچنين با بيان اين مطلب كه در راستاي حل مشكلات شهروندان و مالكان وانت بارهايي كه از اين طريق ارتزاق مي كردند جلسه اي با حضور نمايندگان فرمانداري و نيروي انتظامي، شهرداري و اعضاي شوراي شهر در كميسيون توسعه، عمران و حمل و نقل شهري برگزار شد، تصريح كرد: در اين جلسه ضمن طرح و بررسي مشكلات شهروندان و حمايت از وانت بارهايي كه تنها منبع درآمدشان از اين طريق است مقرر شد براي جانمايي و تعيين مكان هاي ويژه وانت بارهاي عرضه كننده ميوه و تره بار تدبير و چاره انديشي شود.

رئيس كميسيون توسعه، عمران و حمل و نقل شهري شوراي شهر گرگان در پايان با تاكيد بر اينكه شهرداري بايد براي اسكان و ساماندهي وانت بارها مديريت كند، عنوان كرد: در بسياري از شهرها با تعيين مكان مشخص براي وانت بارهاي سيار ميوه و تره بار توسط شهرداري تا حدودي اين مشكلات ساماندهي شده است.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن