تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819328403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موسوي خواجه‌نصير را به تئاتر مي‌آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: موسوي خواجه‌نصير را به تئاتر مي‌آورد
سيد عظيم موسوي، نويسنده، پژوهشگر و كارگردان متن خواجه‌نصيرالدين طوسي را براي اجرا در سال 91 آماده مي‌كند.
به‌گزارش ، خواجه نصير‌الدين طوسي از نوشته‌هاي عبدالحي شماسي است و توسط سيد عظيم موسوي به‌مدت 150 دقيقه براي اجراي صحنه‌اي در سال جديد آماده مي‌شود.
اين نمايش داستان زندگي خواجه‌نصيرالدين طوسي، دانشمند بلند آوازه ايراني و تأثير‌گذاري او در ادوار اسماعيليان، مغول و حكومت عباسي در تاريخ است. اين نمايش از توليدات بخش فاخر جشنواره بين‌المللي صاحبدلان و جزو 5 اثر برگزيده اين بخش به شمار مي‌رود.
سيد عظيم موسوي پس از ثبت جهاني پرونده تعزيه ايران در يونسكو، دور تازه‌اي از فعاليت‌هاي خود را در حوزه‌هاي پژوهش و كارگرداني آغاز كرده است. پرونده تعزيه ايران پس از يك دهه كش و قوس براي ثبت جهاني،عاقبت دو سال پيش، ‌پس از ثبت ملي به ثبت جهاني رسيد.

حميد لولايي با فيلم كودك

حميد لولايي كه به چهره پركار سال‌هاي گذشته تلويزيون و شبكه نمايش خانگي بدل شده، اين روزها با يك فيلم در ژانر كودك بر پرده سينماها است.
به گزارش از چهارشنبه فيلم «مامان، بهروز منو زد» ساخته عباس مراديان روي پرده رفته است كه حميد لولايي يكي از نقش‌هاي اصلي آن را ايفا مي‌كند. اين فيلم برگزيده تماشاگران جشنواره فيلم كودك بوده است و پيشتر «راز موفقيت» نام داشت.
لولايي همچنين در فيلم «كنسرت روي آب» ساخته جهانگير جهانگيري هم بازي كرده كه هنوز به نمايش عمومي درنيامده است. تله‌فيلم «سيسيلي‌ها» به كارگرداني روح‌الله حسين‌زاده هم با بازي لولايي آماده نمايش شده است.

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن