تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار فضلي: به بركت خون شهدا،ايران جزيره آرامش و در نهايت امنيت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سردار فضلي: به بركت خون شهدا،ايران جزيره آرامش و در نهايت امنيت است
اراك - چهره ماندگار دفاع مقدس و فرمانده سپاه سيد الشهدا تهران گفت: به بركت خون مطهر شهدا و رشادت و شهادت طلبي رزمندگان اسلام ، ايران جزيره آرامش و در نهايت امنيت است.


سردار " حاج علي فضلي " عصر سه شنبه در سالروز عمليات خيبر در همايش " خيبر شكنان " استان مركزي در مسجد آقا ضياالدين اراك افزود: غيرت ديني رزمندگان اسلام و اطاعت پذيري كامل از امام راحل موجب شد تا امروز ايران و ملت رشيد ايران اسلامي در امنيت كامل براي اقتدار و سربلندي نظام مقدس اسلامي بيشتر تلاش كنند.
وي گفت: رشادت ها و دلاورمرديهاي رزمندگان اسلام موجب شد تا دشمنان اسلام با قدرت دفاعي ايران اسلامي آشنا شده و فكر تجاوز به اين سرزمين اسلامي را از سر بيرون كنند.
وي افزود: ايران اسلامي با تفكر و انديشه الهي امام راحل در هشت سال دفاع مقدس به الگويي پيروزمندانه براي ساير كشورها و ملتها مطرح شده به صورتي كه اثر گذاري آن در جنگ 33 روزه حزب الله لبنان و مقاومت جانانه مردم بي دفاع غزه به همه ثابت شد.
سردار فضلي با اشاره به تحول و تغييرات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درباره تشكيل سپاه استاني گفت: اين تحول نويد خرسندي زمينه و شرايطي مانند دوران دفاع مقدس را فراهم مي كند تا نيروي مقاومت بسيج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بيش از پيش تقويت شوند.
وي ، مقابله با تهديدات سخت، نيمه سخت ، نرم فرهنگي ، كمك به تثبيت آرامش در داخل
كشور و سازماندهي ارتش بيست ميليوني را از ماموريتهاي مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برشمرد.
وي افزود: به نظر مي رسد كه مواجهه فرهنگي در بخش تهديدهاي نرم و فرهنگي دشمن مهترين حوادث پيش رو در دهه چهارم انقلاب اسلامي است.
وي ادامه داد: براي خنثي سازي سازي تهديدهاي نرم و فرهنگي دشمن عليه ايران اسلامي ، 26 موضوع فرهنگي در دستور كار فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و بسيج قرار گرفته است.
وي ،راهكار خنثي سازي تهديدهاي نرم و فرهنگي دشمن را آشنايي عميق با قران و عترت و حركت در مسير آرمانهاي بلند امام راحل و شهدا دانست.
و ي گفت: برگزاري يادواره هاي شهدا ، محافل انس با قرآن ، گسترش آموزش قرآن در جامعه ، بازديد از خانواده معظم شاهد ، ترويج فرهنگ جوانمردي و ايثار در كشور و فراهم سازي بيشتر حضور و بازديد مردم به ويژه نسل جوان از مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس در قالب كاروانهاي راهيان نور براي ناكامي دشمن در جبهه فرهنگي اثر گذار است.
وي، از فراهم سازي و اسكان 400 هزار نفر از زائران بازديد كننده از مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: همه مسوولان نيز بايد براي حضور بيشترجوانان در اين عرصه تلاش كنند.
وي به مردم و جوانان و بسيجيان توصيه كرد، مسجد محوري ، مسلمان محوري، تكليف مداري و اطاعت پذيري از ولايت را به صورت جدي رعايت و عمل كنند تا شرمنده شهدا و امام شهدا نشويم .
سردار " نورخدا قاسمي " جانشين فرمانده سپاه روح الله استان مركزي نيز در اين همايش طي سخناني بر برگزاري اين گونه برنامه هاي ارزشي در جامعه تاكيد كرد و گفت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و تكريم از خانواده معظم شاهد و ايثارگران وظيفه همگاني است.
پخش صحنه هايي از دوران دفاع مقدس و بازديد قشرهاي مختلف مردم از مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس و سوگواري و سينه زني از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود كه به بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مركزي و شهرستان اراك و گروه تفحص سيره شهدا اراك برگزار شد.ك/2
517/557

چهارشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن