تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819448033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز مجدد ليگ برتر پس از دو هفته استراحت پرسپوليس دنيزلي رونمائي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: آغاز مجدد ليگ برتر پس از دو هفته استراحت پرسپوليس دنيزلي رونمائي مي شود
نيم فصل دوم ليگ برتر فوتبال از امروز با انجام سه ديدار آغاز مي شود تا دوباره تنور فوتبال ايراني داغ شود. به گزارش ايسنا، تيم هاي ليگ برتري پس از دو هفته استراحت و مهيا كردن خود براي نيمه دوم ليگ حالا بايد فصل ديگري از رقابت را با حريفانشان آغاز كنند. شايد مهم ترين اتفاق هفته هجدهم بازگشت مصطفي دنيزلي به فوتبال ايران باشد كه هواداران پرسپوليس براي نيم فصل دوم اميدهاي زيادي به او بسته اند.
پنجشنبه 15 دي
ملوان- پرسپوليس ساعت 15، ورزشگاه تختي انزلي
سرخپوشان تهران كه به قول علي كريمي يك نيم فصل كابوس وار را سپري كرده اند، در عرض دو، سه هفته تغييرات زيادي را در خود مي بينند. مصطفي دنيزلي كه دو سال بود مربيگري نكرده بود با اصرار پرسپوليسي ها بالاخره درخواست آن ها را اجابت كرد تا بار ديگر روي نيمكت يك تيم بنشيند. بعد از آمدن دنيزلي مهم ترين اتفاق پرسپوليس بازگشت مهدي مهدوي كيا پس از 13 سال به اين تيم بود. اما ملوان كه نسبت به فصل هاي گذشته عملكرد بسيار ضعيفي در ليگ داشته با حضور در رتبه هفدهم به دنبال حفظ خود در ليگ برتر است. بايد ديد شاگردان فرهاد پورغلامي كه در خانه براي هر حريفي خطرناك هستند، مقابل پرسپوليس زير و رو شده چه خواهند كرد.
شهرداري تبريز- مس كرمان، ساعت 15 ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز
تبريزي ها كه به تازگي با علي اصغر مدير روستا براي هدايت تيم شان به توافق رسيده اند در نخستين گام نيم فصل دوم مس كرمان را در پيش دارند. در آن سوي ميدان شاگردان بلاژويچ كه از ابتداي فصل هر روز بحران جديدي را تجربه كرده اند، قرار دارند.
ذوبآهن - راه آهن، ساعت 15 ورزشگاه فولاد شهر
شاگردان منصور ابراهيم زاده بر خلاف فصل هاي گذشته نيم فصل را با حضور در رتبه ششم به پايان بردند و حالا بايد در آغاز نيمه دوم ليگ پذيراي راه آهن باشند.دايي فصل گذشته با پرسپوليس در فولاد شهر با سه گل از سد ابراهيم زاده و تيمش گذشت و بايد ديد امسال چه نتيجه اي كسب مي كند.
جمعه 16 دي
نفت تهران- فجرسپاسي، ساعت 15، ورزشگاه دستگردي تهران
بدون شك نفت تهران در نيم فصل نخست پديده ليگ برتر بود. تيمي كه پيش از آغاز فصل هنوز مشخص نبود كه در چه شهري بايد به ميدان برود، با بازيكنان جوان خود توانست همپاي تيم هايي چون استقلال، سپاهان و تراكتورسازي در صدر جدول رقابت كند. شاگردان حسين فركي بايد در هفته هجدهم به مصاف تيم قعر جدولي فجرسپاسي بروند كه با آمدن محمود ياوري تغييرات دوباره اي را در خود ديد هر چند كه هنوز از انتهاي جدول جدا نشده است.
مس سرچشمه- سايپاي البرز، ساعت 15، ورزشگاه شهيد باهنر كرمان
سرچشمه اي ها كه زمان زيادي از نيم فصل نخست را در انتهاي جدول به سر بردند با تصميم اصغر شرفي در تعطيلي هاي ليگ انقلابي در تركيب خود به وجود آوردند. كنار گذاشتن 9 بازيكن و در آن سو جذب چند بازيكن خارجي به جاي آن ها مهم ترين اتفاقاتي بود كه مس سرچشمه در دو هفته گذشته تجربه كرد. در مقابل سايپايي حضور دارد كه در هفته هاي پاياني نيم فصل اول به يكباره خود را از جمع تيم هاي پايين جدول جدا كرد و حال با انگيزه بيشتري به رقابتش در ليگ ادامه دهد.
شاهين بوشهر- فولاد خوزستان، ساعت 15، ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر
داربي جنوبي ها در حالي روز جمعه برگزار مي شود كه شاگردان فيروز كريمي با صعود به فينال جام حذفي در وضعيت روحي رواني بهتري نسبت به ابتداي ليگ قرار دارند.
نفت آبادان- داماش گيلان ، ساعت 15 ، ورزشگاه تختي آبادان
هوداران پرشور آباداني كه به قول غلامحسين پيرواني خيلي كم تحمل هستند، چند ديداري است كه آلبرتو كاستاي پرتغالي را بالاي سر تيمشان مي بينند. مهدي تارتار آخرين مربي است كه هدايت داماش را در دست گرفته تا اين تيم را به اهدافش در نيم فصل دوم برساند.
صباي قم- تراكتورسازي، ساعت 15، ورزشگاه يادگار امام(ره) قم
جدالي حساس ميان تيم هايي كه در 17 هفته گذشته رتبه هاي سوم و چهارم جدول را بارها به يكديگر تعارف كردند; تراكتورسازان وضعيتي تقريبا مشابه فصل قبل و زماني كه فراز كمالوند سرمربي تيمشان بود، دارند. در عين حال قلعه نويي معتقد است، تيمش خيلي جلوتر از برنامه هاي ابتداي فصل است.
استقلال- سپاهان، ساعت 15:16، ورزشگاه آزادي تهران
تيم هاي اول و دوم جدول حساس ترين بازي هفته هجدهم را مقابل يكديگر برگزار مي كنند. آبي ها كه همچنان بحث درباره رفتن مجيدي را پيرامون خود مي بينند بايد در نخستين ديدار خود در نيم فصل به مصاف جدي ترين رقيب خود براي قهرماني تا به اينجاي ليگ بروند. زردپوشان اصفهان اما با كرانچار روند خوبي داشته اند و در فاصله شش امتيازي تيم صدرنشين آبي پوش اميد دارند با گرفتن امتيازهاي ديدار مستقيم با مهم ترين رقيبشان در ادامه فصل نيز خود را به صدر نزديك تر كنند.

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن