تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802978370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايبندي به اصول اخلاقي مهمترين اصل انتخاب مأمورين برتر حمل و نقل ريلي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پايبندي به اصول اخلاقي مهمترين اصل انتخاب مأمورين برتر حمل و نقل ريلي
مدير كل اعزام و خدمات راهبري راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران اعلام كرد بحث ارزش ها از جمله پايبندي به اصول اخلاقي، وجدان كاري و انضباط اجتماعي، مهارت ها و تخصص‌ها، خلاقيت‌ و نوآوري و حسن شهرت از معيارهاي اساسي انتخاب مأمورين برتر راهبري قطار‌هاي مسافري است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، محمود حسن نيا امروز در مراسم تجليل از مأموران برتر راهبري قطار‌هاي مسافري اعلام كرد آئين تجليل از مأمورين برتر راهبري قطار‌هاي مسافري با هدف تقويت وجدان كاري و انضباط كاري و تشويق مأموران در ارائه خدمات بهتر است.

وي ادامه داد: از ديگر اهداف اين آئين اعتلاي فرهنگ كار، ارج نهادن به خدمات مأمورين متعهد و توجه دادن به پرسنل و خود ارزيابي پرسنل است. اين افراد از بين 3572 پرسنل اين شركت كه مشغول خدمات رساني در حوزه مسافري بوده‌اند، انتخاب شده‌اند.

حسن نيا در بحث ارزش ها، پايبندي به اصول اخلاقي، وجدان كاري و انضباط اجتماعي را سرلوحه انتخاب اين مأموران عنوان كرد و اظهار داشت: سه فاكتور ديگر در انتخاب مأمورين برتر مهارت ها و تخصص ها، تسلط در امور شغلي، خلاقيت و نوآوري و حسن شهرت است.

وي خاطر نشان كرد: به منظور تجليل بيشتر از مأمورين يك نفر به عنوان برترين مأمور در سال 87 انتخاب شد و فرايند انجام شده به گونه‌اي بود كه انتخاب شدگان حداقل نمره 85 را از 100 كسب كرده‌اند.

پرويز عاليوند رئيس هيئت مديره انجمن ريلي در مراسم تجليل از مأمورين برتر قطار‌هاي مسافري گفت: در بخش‌ حمل و نقل، حمل و نقل مسافري، ويترين حمل و نقل است. چون مردم راه آهن را با مسافر مي‌شناسند.

وي با بيان اينكه از نظر ايستگاهي و راهبري رشد خوبي داشته‌ايم كه اين امر رضايت مردم را جلب كرده است. مترو و حضور بخش خصوصي به اين هدف كمك كرده است. اميدواريم در صف انجمن صنفي و هماهنگي در شركت‌هاي راهبري كارنامه مثبتي ارائه دهيم و شاهد پيشرفت مؤثر نسبت به سال هاي گذشته در اين حوزه باشيم.

محمد دهقان معاون بهره برداري و سيرو حركت راه آهن افزود: طي چند سال اخير با توجه به ديدگاه‌هاي مسئولين رده‌بالا به اين بخش ‌در وضعيت خوبي قرار گرفته ايم و مسير خوبي را طي مي‌كنيم. ‌با توجه به اعتباراتي كه در مجلس و دولت در بخش‌ باري و مسافري پيش‌بيني شده است و آينده روشني پيش رو داريم.

وي افزود: 14 شبكه ريلي در كشور وجود دارد و كمك مهمانداران در ارتباط مستقيم با مسافرين هستند، پشتيباني بخش حمل و نقل شناخته مي‌شوند و مي‌تواند چهره واقعي بخش حمل و نقل ريلي را نشان دهند.

اسدالله كريمي مدير عامل شركت مسافربري رجاء گفت: كار بخش حمل و نقل كار با ارزشي است و عملكرد پرسنل به قضاوت مردم تأثير مستقيمي خواهد داشت.

وي با بيان اينكه پرسنل بايد ناظر كار خود باشند و كارهاي محول شده را به نحو احسن انجام دهند، تصريح كرد:‌ شادابي و روحيه كاركنان تأثير مستقيم بر نحوۀ برخورد مردم دارد و صميميت و همكاري هر چه بيشتر مأمورين با يكديگر باعث قدرت هر چه بيشتر ناوگان مسافري خواهد شد.

وي تاكيد كرد:‌ مهمانداران به عنوان نفر اول در ديد مستقيم مسافران هستند. در نتيجه به نوعي نماينده فرهنگي بخش حمل و نقل ريلي هستند و بايد كارشان را به نحو احسن انجام دهند./ش

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن