تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819397014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عبدالله ناصري در گفت‌وگو با ايسنا: حمايت از فردي داراي اقبال ييشتر، مورد توافق هر سه كانديداي اصلاح‌طلب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عبدالله ناصري در گفت‌وگو با ايسنا: حمايت از فردي داراي اقبال ييشتر، مورد توافق هر سه كانديداي اصلاح‌طلب است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

يك عضو شوراي عالي بنياد باران گفت: آقاي خاتمي در ميثاقي كه با مردم بسته طبق نظر آنان عمل خواهد كرد و در عرصه انتخابات رياست جمهوري دهم حضور جدي دارد.

عبدالله ناصري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) اظهار كرد: آقاي خاتمي از ابتدا هم اعلام كردند كه جبهه اصلاحات در انتخابات بيست و دوم خرداد با رويكرد ائتلافي نامزد واحد وارد عرصه انتخابات خواهد شد و طبيعتا از حالا به بعد كه حضور درصحنه انتخابات توسط هر سه نامزد اصلاح‌طلب ( خاتمي، كروبي و موسوي) شدت بيشتري هم گرفته، طبيعتا ممكن است كه اين موضوع در ذهن جامعه اصلاح‌طلب نقش ببندد؛ بنابراين توجه و اهتمام به ائتلاف نقش موثري را بازي مي‌كند.

وي افزود: من هم معتقدم جبهه اصلاحات حتما با نامزد واحد وارد روز راي‌گيري خواهد شد و هر سه بزرگوار هم پذيرفته‌اند كه هر يك كه از اقبال عمومي بيشتري برخوردار بود، مورد حمايت دو نفر ديگر باشد.

وي درباره تحليل‌هايي مبني بر احتمال كناره‌گيري محمدخاتمي در روزهاي نزديك به انتخابات به نفع يكي از كانديداهاي اصلاح‌طلب گفت: طبق نظرسنجي‌هاي رسمي و غيررسمي ويژگي‌ ايشان نسبت به دو نامزد ديگر، راي‌آوري و اقبال بالاست؛و دليل فضاسازي‌ها اين است كه بخش قابل توجهي از جامعه كه تمايل به حضور ايشان درعرصه دارند را مايوس و دلسرد كنند.

اين عضو شوراي عالي بنياد باران خاطرنشان كرد: معتقدم آقاي خاتمي همان‌گونه كه در جمع اعضاي مجمع روحانيون مبارز اعلام كردند كه به عنوان نامزد جدي وارد صحنه انتخابات شده‌اند، مسير را ادامه خواهند داد تا با راهكارهايي كه مورد نظر بزرگان جبهه اصلاحات است، مسير را تعيين كنند. اما به جهت فاصله راي‌آوري معنادار ايشان با ساير نامزدهاي مطرح در دو جبهه اصلاح‌طلبان و اصولگرايان، اين فضاسازي از سوي جناح رقيب ادامه خواهد يافت.

وي معتقد است: دليل نگراني جناح رقيب اين است كه پيش‌بيني مي‌كردند آقاي خاتمي وارد صحنه نخواهند شد، اما ورود ايشان بسياري از برنامه‌ريزي آن‌ها را برهم زد. امروز اين حضور تصميم‌گيري آن‌ها را سخت‌تر كرده و تصميم گرفته‌اند، طرفداران آقاي خاتمي را نسبت به آينده حضور ايشان در انتخابات مايوس كنند ولي اين غيرممكن خواهد بود؛ چراكه ايشان طبق ميثاقي كه با مردم بسته‌اند، طبق نظر آن‌ها تصميم خواهند گرفت.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن