تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819413366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار ورامين:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار ورامين:
خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان ‌ورامين گفت: مردم غيور ايران اسلامي با حضور پر‌رنگ در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بار ديگر مشت محكمي بر دهان دشمنان نظام مي‌زنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوري ساعاتي پيش در حاشيه نمايشگاه حماسه 9 دي در جمع مردم شهرستان ري با اشاره به الگوپذيري كشورهاي منطقه از جمهوري اسلامي ايران عنوان كرد: امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي به عنوان يك الگوي عملي براي مقابله با ظلم و ستم تبديل شده و تحولات اخير منطقه‌اي است.
فرماندار شهرستان ورامين با اشاره به تحولات منطقه گفت: بيداري اسلامي نمونه بارزي از تأثيرپذيري ملت آزاديخواه جهان از انقلاب اسلامي ايران است.
وي در ادامه مهم‌ترين مشكل استكبار با ايران را الگو بودن جمهوري اسلامي دانست و تاكيد كرد: مهم‌ترين مشكل استكبار جهاني به سركردگي آمريكا با ايران اسلامي، الگو بودن آن براي ساير كشورهاي آزاديخواه جهان است.
منصوري با اشاره به حماسه 9 دي گفت: 9 دي ارادت ملت ايران به قيام حسيني و تجديد ميثاق با امام و شهداي بزرگ است.
فرماندار شهرستان ورامين خاطرنشان كرد: يوم‌الله 9 دي روز پيروزي ملت بزرگ ايران در برابر فتنه‌گران داخلي و خارجي و مصداق بارز «ان تنصر و الله ينصركم» و تجلي وحدت يك پارچگي و آرمان‌گرايي ملت و پيوند عميق و ناگسستني بين مردم و رهبري است.
وي ادامه داد: نهم دي ماه اوج بصيرت و توان ملت ايران است و نبايد بسادگي از كنار حوادث رخ داده در جريان فتنه سال 88 به خصوص حماسه نهم دي ماه گذشت.
منصوري بيان داشت: بصيرت جايي لازم است كه امور با پيچيدگي همراه باشد كه اگر امور ساده و مشخص باشد، نيازي به بصيرت نيست و حوادث پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري با طراحي‌هاي 20 ساله دشمنان نظام جمهوري اسلامي همراه بود و از لايه هاي مختلفي برخوردار بود، حوادثي كه با هشت ماه دفاع مقدس همراه بود تا از مباني اصولي نظام مقدس جمهوري اسلامي حراست شود.
فرماندار شهرستان ورامين تاكيد كرد: دشمن در فتنه سال 88 با تمام توان، قدرت و بضاعت خود وارد صحنه شد و در اين مسير از لايه‌هاي مختلف اصلاح‌طلبان استفاده كرده بود و هر چند در جريان فتنه سال 88 ريزش‌هايي در كشور انجام شد اما خروجي اين فتنه ثابت كرد كه مردم كماكان پايبند انقلاب اسلامي و ولايت فقيه بوده و هر جا دشمن وارد صحنه شود، از هيچ تلاشي فروگذار نبوده و به تكيه بر ايمان و اراده ثابت مي كنند كه به راستي خامنه‌اي خميني ديگر است.
فرماندار ورامين افزود: مهم‌ترين اشتباه دشمن در مقابله نرم با نظام جمهوري اسلامي اين بود كه عقبه خود را با سران بسته بود اما جريان حزب الله با تكيه بر عقيده و توان مردم و پشتيباني ها و رهبري هاي مقام عظماي ولايت در برابر آنان ايستادگي كرد.
وي تأكيد كرد: 9 دي سيلي محكم ملت بيدار و بصير ايران اسلامي بر صورت استكبار جهاني و آمريكا بود.
منصوري گفت: بازخواني علل و عوامل حوادث ايام فتنه اهميتي دو چندان دارد و در اين ميان يكي از مهم‌ترين ابعاد اين فتنه بازخواني عملكرد خواص جامعه در ايام فتنه 88 و پس از آن تا امروز است، كليد واژه فتنه 88 را بايد در نامه سرگشاده و بدون سلام توام با هتاكي و تهديد به آشوب و اغتشاش برخي از خواص ‌يافت.
فرماندار شهرستان ورامين انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را مورد اشاره قرار داد و تصريح كرد: امروز دشمن براي تصاحب چند كرسي مجلس وارد صحنه نمي‌شود بلكه سعي مي كند به ايران كه به عنوان شاخص در منطقه محسوب شده تضعيف كرده و جريان خروشان مردم ايران كه ملت هاي اسلامي را بيدار كرده از حركت باز دارد.
معاون استاندار تهران در پايان تاكيد كرد: مردم غيور ايران اسلامي با حضور پر رنگ در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بار ديگر مشت محكمي بر دهان دشمنان نظام مي‌زنند.
‌انتهاي پيام/ش20

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن