تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815706283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون انتظامي گيلان خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون انتظامي گيلان خبر داد
خبرگزاري فارس: معاون اجتماعي انتظامي گيلان از بسترسازي اجراي طرح‌هاي حوزه‌هاي پيشگيري و آسيب‌هاي اجتماعي در مقياس محله‌هاي شهري در اين استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، مجيد مرآت عصر امروز در جشنواره شهروند برگزيده افراد و گروه‌هاي اجتماعي به لحاظ ويژگي‌هاي روانشناختي با همديگر را متفاوت خواند و اظهار داشت: ميزان حساسيت افراد نسبت به موضوع‌ها و مسائل اجتماعي يكسان نيست.
وي با بيان اينكه در هر جامعه‌اي همواره افرادي وجود دارند كه بيش از ديگران نسبت به مسائل پيرامون خود حساسيت نشان مي‌دهند، افزود: اين افراد را مي‌توان به عنوان نيروهاي مثبت جامعه ارزيابي كرد.
به گفته مرآت، افراد مذكور نقش تعديل كننده‌اي در جامعه ايفا مي‌كنند و عامل اصلي و تعيين كننده در سامانه‌هاي طبيعي كنترل اجتماعي هستند.
دبير جشنواره شهروند برگزيده گيلان با تاكيد براينكه نقش افراد در فعاليت‌هاي اجتماعي نبايد در تسهيل و اجراي ماموريت‌هاي نهادهاي متولي حفظ امنيت عمومي ناديده گرفته شود، تصريح كرد: شناسايي و تقدير از افراد موثر در كنترل اجتماعي مي‌تواند فرهنگ ايثارگري را تقويت كرده و موجب افزايش حساسيت به منظور مشاركت جامعه در برطرف كردن معضلات اجتماعي شود.
وي، برطرف كردن معضلات اجتماعي را سبب فرهنگ‌سازي و افزايش احساس تعلق، همدلي و يكرنگي بين نهادها و سازمان‌هاي اجتماعي، امنيتي و فرهنگي و همچنين آحاد مردم دانست.
مرآت با اشاره به اهداف جشنواره شهروند برگزيده گيلان، ابراز داشت: تقويت احساس مسئوليت و توسعه فرهنگ مشاركت عمومي به منظور افزايش خود كنترلي اجتماعي و شناسايي و تقدير از افرادي كه در راستاي كنترل اجتماعي از خودگذشتگي و ايثار كردند از اهداف اين جشنواره است.
معاون انتظامي گيلان ايجاد انگيزه و تقويت روحيه مسئوليت‌پذيري، همبستگي و همدلي با سازمان‌هاي متولي نظم و امنيت عمومي، برطرف كردن موانع مشاركت و تقويت حاشيه امنيت براي افرادي كه در مسير اعتلاي امنيت جامعه ايثار و از خودگذشتگي نشان مي‌دهند و بازتوليد و تقويت ارزش‌هاي اجتماعي ايثار، نوعدوستي، امداد به ديگران، از جان گذشتگي و فداكاري در مواقع بروز حوادث و نا بساماني‌هاي اجتماعي را از جمله اهداف برگزاري جشنواره شهروند برگزيده اعلام كرد.
وي ايجاد سامانه مناسب براي شناسايي و تقدير از افرادي كه به صورت مستقيم و غيرمستقيم در راستاي وظايف و ماموريت‌هاي پليس كمك مي‌كنند و بسترسازي براي اجراي طرح‌هاي اساسي‌تر در حوزه‌هاي پيشگيري و آسيب‌هاي اجتماعي در مقياس محله‌هاي شهري با مشاركت ساكنان داوطلب، معتمدان چهره‌هاي شاخص، ائمه جماعات و معتمدان كلانتري‌هاي محل را از ديگر اهداف جشنواره شهروند برگزيده گيلان بيان كرد.
مرآت به شاخصه‌هاي شهروندان برگزيده گيلان اشاره كرد و گفت: افرادي كه هنگام تصادفات رانندگي با اقدام به‌موقع از بروز حوادث بيشتر يا مرگ و مير افراد مجروح جلوگيري مي‌كنند و آن دسته از افرادي كه ضمن همكاري با كلانتري و پاسگاه محلي نقش موثري در كنترل نظم و امنيت محله، شناسايي مجرمان كشف جرايم و جلوگيري از حوادث يا كاهش جرم دارند، از شاخصه‌هاي شهروندان برگزيده است.
دبير جشنواره شهروند برگزيده گيلان كساني كه ضمن همكاري با پليس در تعقيب و دستگيري مجرمان ايفاي نقش كردند، آن دسته از افراد و اعضايي كه در كاهش جرم و آسيب‌هاي اجتماعي تلاش كرده و موثر بودند، كاركنان سازمان‌ها و ارگان‌هاي دولتي مانند اورژانس، جمعيت هلال‌احمر، آتش‌نشاني و ... كه براي ايجاد و برقراري امنيت فعاليتي بيش از وظايف محوله انجام دادند را از جمله شاخص‌هاي شهروند برگزيده برشمرد.
وي ادامه داد: همكاراني كه براي نجات جان شهروندان سلامت خود را از دست داده و با رشادت و شجاعت موجب جلوگيري از آسيب به شهروندان شدند، همسر و فرزند آن دسته از كاركناني كه در اجراي ماموريت‌هاي ويژه نجات گروگان و حفاظت از انفاس و اموال عمومي و مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر به شهادت رسيدند از ديگر شاخصه‌هاي شهروند برگزيده گيلان هستند.
مرآت با اشاره به شناسايي 50 شهروند برگزيده گيلان طبق شاخص‌هاي مذكور، اذعان داشت: كميته داوران 9 نفر را به عنوان شهروند برگزيده تعيين كردند و سه نفر از آنها در جشنواره شهروند برگزيده تهران در بهمن ماه سال جاري به عنوان شهروند برگزيده كشوري معرفي مي‌شوند.
انتهاي پيام/ص20

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن