تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 31 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807294776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مردم درنهم دي ماه 88 حماسه اي ماندگار خلق كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مردم درنهم دي ماه 88 حماسه اي ماندگار خلق كردند
بندرعباس - جمعي از مسوولان استان هرمزگان با اشاره به خلق حماسه ماندگار روز نهم دي ماه 88توسط اقشار مختلف مردم گفتند: اين حماسه به جهانيان نشان داد كه مردم ايران با هوشياري تمام، در همه عرصه ها حاضر هستند.


آنان روز جمعه بمناسبت بزرگداشت اين حماسه مردمي در گفت و گو با ايرنا افزودند: مردم با حضور حماسي و بابصيرت خود يكبار ديگر با بيعت دوباره و مخلصانه با رهبر فرزانه انقلاب با كور كردن چشم فتنه توطئه هاي دشمنان خارجي و داخلي را خنثي كردند.

آنان اضافه كردند: بنابراين بايد تلاش كنيم با تداوم و گرامي داشت اين روز تاريخي ، صيانت از ارزشهاي انقلاب در مقابل دشمنان براي هميشه حفظ كرده و اين روش منطقي را به نسلهاي بعدي منتقل نماييم .

مسوولان تاكيد كردند، اين حماسه عظيم مردمي در نهم دي ماه 88در حقيقت حركت ماندگار و جاودانه ملت هميشه بيدار ايران اسلامي در پيوند ناگسستني با نظام اسلامي و ولايت فقيه را به نمايش گذاشت.

رييس دانشگاه هرمزگان گفت: حماسه 9 دي در واقع آزموني بود كه طي آن نسل سوم انقلاب را از نسل اول و دوم انقلاب تحويل گرفت.

دكتر احمد نوحه گر افزود: در اين حماسه نسل سوم ثابت كرد به تاسي از نسل اول و دوم انقلاب آماده تر و با تدين و آمادگي در برابر جنگ نرم ايستاده است.

وي افزود:مردم كشور نه هتك حرمت امام حسين (ع) را تحمل مي كند و نه رهبري را تنها مي گذارد.

رييس دانشگاه هرمزگان بيان كرد: ملت عاشورايي ايران ولي فقيه را شناخته و در برابر دسيسه هاي دشمنان ايستاده است.

مديركل تعاون، كار و امور اجتماعي هرمزگان گفت:9 دي روزي است كه مردم با آرمانهاي امام راحل و انقلاب اسلامي تجديد پيمان و با ولايت فقيه تجديد ميثاق كردند.

احمد راستي افزود: اين روزي سرنوشت ساز در تاريخ كشور بود و اميدواريم به بركت حماسه مردم بتوانيم زحمات آنها را پاس داشته و به قدرت به سمت محقق كردن آرمان هاي انقلاب پيش رويم.

امام جمعه جاسك هرمزگان گفت: بصيرت پيام آشكار 9 دي بود زيرا فاصله بين حركت هاي مذبوحانه و جسارت بي خردانه نادانان در روز عاشورا تا روز 9 دي دو روز بيشتر نبود.

حجت الاسلام جواد غلامي افزود: پيام حادثه 9 دي ماه به همه جهانيان اين بود كه مفاهيم انقلاب، شعارهاي انقلاب و در راس همه شعارها حاكميت الله كه توسط نايب امام زمان و ولي فقيه اجرا مي شود، هنوز زنده است.

وي خاطر نشان كرد: در 9 دي خط بطلاني بر تمام فعاليت هاي فرهنگي ضد نظام كه توسط استكبار جهاني و مزدورانشان كه در داخل انقلاب پياده مي شد به وسيله ملت ايران كشيده شد.

غلامي گفت: مي توان گفت 9 دي با پيوند بصيرت امت،امام و پيوند بصيرت ملت و ولايت حضور به موقع و شگفت انگيز همه اقشار جامعه براي دفاع از ولايت ،امامت ، نظام اسلامي وپافشاري برتمام شعارها و مفاهيم امام راحل بود و ما هيچ گاه اين يوم الله را فراموش نخواهيم كرد.

سرپرست دانشگاه پيام نور هرمزگان گفت: فريادي را كه ملت بزرگ ايران در يوم الله 9 دي سر دادند، چنان لرزه اي را به پيكره فتنه جويان و معاندان نظام و بيگانگان انداخت كه مايوسانه چاره اي جز فرار نداشتند.

منصور فرخي افزود: ملت فهيم و هوشيار ايران اسلامي در اين روز، يك بار ديگر از امتحان سخت، سرفراز بيرون آمدند و همچنان زنده دل و بيدار و پربصيرت، پشت سر ولي امر خود در صحنه حضور يافتند و نشان دادند كه دست از آرمانهاي نظام بر نمي دارند.

سرپرست دانشگاه پيام نور هرمزگان خاطرنشان كرد: اين روز سند پرافتخار ملت ايران در دفاع از ولايت و آرمان هاي انقلاب شكوهمند اسلامي ثبت شد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان، گفت: نهم دي ماه كه نماد پيروزي نور بر ظلمت است به يكي از برگ هاي زرين تاريخ ايران اسلامي تبديل شد.

حجت الاسلام علي مريدي زاده، اتحاد و يكدلي را بالاترين قدرت دانست و گفت: مردم ولايي و هميشه در صحنه ايران اسلامي در نهم دي ماه حماسه اي را آفريدند كه براي هميشه بر هر گونه انحراف و كجروي خط بطلان كشيد .

وي افزود: خوشبختانه مردم شريف و شهيد پرور ايران با رهبري مقتدرانه و پيامبرگونه رهبري توانسته اند در شرايط حساس و سرنوشت ساز با حضور خود تمام نقشه هاي شوم دشمنان را نقش بر آب كنند و راه را بر تهاجم و گستاخي معاندان ببندند.

مريدي زاده گفت: خوشبختانه با درايت و هدايت رهبري و حضور ميليوني مردم كه تا آن تاريخ سابقه نداشت، نقشه هاي پوشالي دشمنان در هم شكست و بار ديگر حقانيت نظام جمهوري اسلامي ايران بر همه جهانيان اثبات شد.

معاون فرهنگي آموزشي و پژوهشي اداره كل تبليغات اسلامي هرمزگان گفت: نهم دي ماه، روز ميثاق با ولايت است.

حجت الاسلام علي اكبر انصاري راد با اشاره به بيانات رهبري پيرامون نهم دي ماه، گفت: معظم له در اين باره فرمودند نهم دي تجلي بارزي از هويت و ماهيت انقلاب يعني روح ديانت حاكم بر دل هاي مردم بود، همانگونه كه در ابتداي انقلاب محرم به كمك اين مردم آمد در قضاياي نهم دي هم عاشورا به كمك ملت آمد.

حضور هوشمندانه ملت مومن، ولايت مدار، با بصيرت و با غيرت ايران در حماسه نهم دي، تجلي ايمان و اقتدار ملت در تاريخ شكوهمند انقلاب اسلامي بود.

معاون فرهنگي، آموزشي و پژوهشي اداره كل تبليغات اسلامي استان با بيان اينكه، روز نهم دي ماه در تاريخ انقلاب اسلامي با عنوان روز " بصيرت " نامگذاري شده است، افزود: مهمترين پيام نهم دي ماه، لبيك به سخنان مقام عظماي ولايت و حمايت از منويات ايشان است.

وي، نهم دي را روز غلبه جنود الهي بر جنود شيطان دانست و گفت: همه اقشار جامعه به ويژه عالمان و مبلغين ديني، با حضور جدي و به موقع خود در صحنه، مدافع انقلاب اسلامي و ارزشهاي والاي آن بودند و با شعارهاي كوبنده خود، خواستار حفظ وحدت و انسجام و يكپارچگي در جامعه ايران اسلامي شدند.

استاندارهرمزگان گفت:حماسه نهم دي 88، آيينه تمام نماي بصيرت ، شجاعت ، رشادت و ولايتمداري مردم عاشورايي ايران است كه در صحنه هاي انقلاب ، شعور خويش را به جهانيان ثابت مي كنند.

ابراهيم عزيزي، دومين سالروز حماسه نهم دي‌ ماه را فرصت تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل و نظام جمهوري اسلامي و تجديد عهد و پيمان با رهبرمعظم انقلاب اسلامي حضرت‌آيت الله خامنه اي دانست.

وي گفت :نهم دي ماه زماني از يك روز عادي تقويم برخاست و حماسه اي ملي با سايه اي فراگير بر تاريخ ما شد كه حماسه آفرينانش تاب صداي طبل فتنه گران را نياوردند و با خروشي خود جوش و صداي رسا اعلام كردند كه مخالفان ولايت مخالفان مكتب حسيني هستند.

نماينده عالي دولت در هرمزگان گفت : حرف اصلي مردم در حماسه 9 دي حركت مسير انقلاب در سايه دين و ارزش‌هاي اسلامي و همچنين انجام تحولات كشور در تمام بخش‌ها در راستاي اعتقادات مذهبي بود .

وي ادامه داد: مردم دراين حماسه به ياد ماندني روي اصول انقلاب وآرمان هاي كه براي آن انقلاب كردند پافشاري نموده و حرف مردم سال 57 را كه همان حركت براساس ارزش هاي ديني است را زدند .

669/667/587

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30739613

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن