تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با آغازحركت كاروان راهيان نور؛برنامه هاي ويژه نيروي هوايي ارتش در سرزمين نور اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با آغازحركت كاروان راهيان نور؛برنامه هاي ويژه نيروي هوايي ارتش در سرزمين نور اعلام شد
معاون فرهنگي و روابط عمومي اداره تحقيقات سياسي نيروي هوايي ارتش با اشاره به برپايي نمايشگاهي در پايگاه چهارم شكاري نيروي هوايي در دزفول تأكيد كرد: زائران مناطق عملياتي جنوب مي توانند از 20 اسفندماه 87 تا 20 فروردين 88 از اين پايگاه ديدن كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر، سيد موسي حسيني معاون فرهنگي و روابط عمومي اداره تحقيقات سياسي نيروي هوايي ارتش با اشاره به اعزام كاروانهاي راهيان نور گفت: همه ساله و با همت مسئولان و نهادها و سازمانهاي مختلف برنامه اعزام كاروانهاي راهيان نور جهت بازديد از سرزمين نور به فرمايش مقام معظم رهبري به مرحله اجرا در مي آيد.

وي تصريح كرد: ارتش جمهوري اسلامي ايران به عنوان يكي از ستونهاي اصلي دوران دفاع مقدس است كه با تقديم 48 هزار لاله سرخ وفاداري خويش را به اثبات رسانده است و وظيفه خويش مي داند از اين حركت پشتيباني جدي داشته باشد و در مناطق مختلف ميزبان زائران گرانقدر راهيان نور باشد و با انجام برنامه هاي مختلف فرهنگ و رسالت خويش را به نحو شايسته انجام دهد.

حسيني با اشاره به ميزباني نيروي هوايي ارتش در پايگاه هوايي چهارم دزفول جهت خدمت رساني به زائران سرزمين نور از برپايي نمايشگاهي در اين پايگاه خبر داد و تأكيد كرد: زائران مناطق عملياتي جنوب مي توانند از 20 اسفندماه 87 تا 20 فروردين 88 از اين پايگاه ديدن كنند.

ارائه دستاوردهاي خودكفايي نهاجا، نمايش زنده و مستقيم نحوه پرواز با هواپيماهاي شكاري براي آشنايي زائران، نمايش تجهيزات و تسليحات موشكي و پدافندي، ايجاد غرفه هاي فرهنگي جهت آشنايي جوانان با فرهنگ جبهه و جنگ و توزيع هداياي فرهنگي، آشنايي با شهداي شاخص نهاجا، ارتقاي سطح آگاهي زائران از مأموريتهاي نيروي هوايي در 8 سال جنگ تحميلي، ارائه خدمات بيمارستاني رايگان به بازديدكنندگان، برپايي غرفه اهداي خون و... از جمله برنامه هاي نيروي هوايي ارتش در نمايشگاه بزرگ پايگاه چهارم شكاري دزفول اعلام شده است.

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن