تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802247757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رهاورد نور در سرزمين سبز علويان ـ 11205 هزار نيازمند مازندراني زير پوشش كميته امداد مازندران قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رهاورد نور در سرزمين سبز علويان ـ 11205 هزار نيازمند مازندراني زير پوشش كميته امداد مازندران قرار دارند
خبرگزاري فارس: مديركل كميته امداد امام خميني(ره) استان مازندران گفت: اين كميته به‌ عنوان دومين نهاد انقلاب اسلامي در سال 57 تشكيل شد و هم اكنون 205 هزار و 105 مازندراني زير پوشش اين نهاد قرار دارند.


ابراهيم باغباني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري با اشاره به اينكه كميته امداد امام خميني(ره) مازندران در حال حاضر با حضور در تمامي شهرها، بخش‌ها و 3 هزار و 691 روستا در سطح استان به ارائه خدمات مي‌پردازد، اظهار داشت: 20 شعبه اصلي كميته امداد امام خميني(ره) مازندران و 13 شعبه فرعي و توزيعي فعاليت مي‌كنند.
باغباني با اعلام بر اينكه بيش از سه درصد مددجويان زير پوشش كشور در مازندران مورد حمايت قرار مي‌گيرند، يادآور شد: در 30 سال گذشته هزار و 750 ميليارد ريال پرداخت مستمري نقدي و غيرنقدي به خانواده‌هاي نيازمند و سالمندان طرح شهيد رجايي به ‌صورت مستمر و موقت صورت گرفته است.
وي با اعلام پرداخت 96 ميليارد ريال بن غيرنقدي خريد كالاي سبد غذايي در 30 سال گذشته در مازندران تصريح كرد: اين ميزان به 194 هزار مددجوي تحت حمايت و خانواده‌هاي نيازمند تعلق گرفته است.
باغباني با تاكيد بر اينكه اعطاي سهام عدالت به 102 هزار نفر از مددجويان تحت حمايت به ازاي هر نفر 10 ميليون ريال انجام گرفته است، اظهار داشت: ميزان ارزش سهام‌هاي تعلق گرفته‌ هزار و 20 ميليارد ريال بوده و اين افراد از سود دو مرحله‌اي به ميزان 145 ميليارد ريال برخوردار شده‌اند.
وي از پاسخگويي به 29 هزار فقره‌نامه تقاضاي مردمي در دور نخست سفر رياست محترم جمهوري به استان خبر داد و گفت: 41 ميليارد ريال اعتبار كمك به متقاضيان در بخش‌هاي احداث، تعمير و وديعه مسكن، تسهيلات اشتغالزا، آموزش و تحصيل، درمان و كمك هزينه ازدواج به متقاضيان و افراد زير پوشش پرداخت شده است.
به گفته وي 21 ميليارد و 700 ميليون ريال از محل اعتبارات امداد و كمك‌هاي مردمي به ‌صورت پرداخت كمك‌هاي نقدي و غير‌نقدي به خسارت‌ديدگان حوادث طبيعي و غير‌مترقبه در استان مازندران صورت گرفته است.
باغباني با اعلام اينكه تاكنون 6 ‌هزار و 520 نفر از خدمات مشاوره و حقوقي اين نهاد در سطح استان بهره‌مند شده‌اند، يادآور شد: به 91 هزار و 595 نفر از مددجويان مورد حمايت و خانواده‌هاي نيازمند با اعتباري بالغ بر 129 ميليارد و 500 ميليون ريال از محل اعتبارات امداد وام قرض الحسنه و كارگشايي بدون بهره در طي 30 سال گذشته پرداخت شده است.
وي با اشاره به فراهم آوردن تسهيلات ازدواج براي 26 هزار و 867 نفر از ‌زوج‌هاي جوان مورد حمايت و خانواده‌هاي نيازمند در مازندران گفت: 42 ميليارد و 250 ميليون ريال اهداي هديه و جهيزيه ازدواج از محل اعتبارات امداد، دولت و كمك‌هاي مردمي به اين افراد صورت گرفته است.
به گفته باغباني مساعدت و كمك به آزادي 569 نفر از زندانيان معسر با پرداخت 17 ميليارد و 288ميليون ريال وام قرض‌الحسنه و اخذ مبلغ 19 ميليارد و 465 ميليون ريال تخفيف از شاكيان از مهم‌ترين كمك‌هاي صورت گرفته به افراد نيازمند و خانواده‌هاي آنان پس از پيروزي انقلاب اسلامي بوده است.
مدير كل كميته امداد امام خميني(ره) استان مازندران با اعلام پرداخت 221 ‌ميليارد و 640 ميليون ريال هزينه دارو و درمان مددجويان در 30 سال گذشته يادآور شد: از سال 85 برحسب قانون، مددجويان روستايي مورد حمايت اين نهاد مشمول بيمه خدمات درماني روستايي شده و در حال حاضر 41 هزار و 485 نفر از مددجويان شهري نيز مشمول دريافت بيمه خدمات درماني امداد هستند.
وي با اشاره به بهره‌مندي مددجويان زير پوشش اين نهاد از خدمات فرهنگي و آموزشي اظهار داشت: در 30 سال گذشته مبلغ 91 ميليارد و 500 ميليون ريال هزينه تحصيلي به دانش‌آموزان دختر و پسر و دانشجويان و طلاب تحت حمايت پرداخت شده است.
باغباني با بيان اينكه تاكنون‌ 3 ‌هزار و 308 نفر از دانشجويان و طلاب فارغ‌التحصيل زير پوشش جذب بازار كار شده‌اند، افزود: در حال حاضر‌ 12 هزار و 789 نفر دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصيلي و‌ ‌‌هزار و 586 نفر از دانشجويان و طلاب از خدمات فرهنگي و تحصيلي اين نهاد بهره‌مند هستند.
وي از اجراي 14 هزار و 833 طرح‌ خوداشتغالي با اعتبار 319 ميليارد و 950 ميليون ريال از محل اعتبارات امداد و اعتبارات تبصره بانك‌هاي عامل در 30 سال گذشته در مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد: احداث و توسعه فضاي خودكفايي 2 هزار و 372 طرح با اعتباري بالغ بر 3 ميليارد و 800 ميليون ريال از محل اعتبارات امداد نيز در اين مدت به انجام رسيده است.
وي با اعلام معرفي 5 هزار و 516 طرح اشتغالزايي از محل اعتبارات بنگاه‌هاي كوچك اقتصادي زودبازده به بانك‌هاي عامل براي جذب اعتبار بالغ بر 211 ميليارد ريال در 30 سال گذشته در مازندران گفت: تاكنون تعداد 2 هزار و 500 نفر از مجريان طرح‌هاي اشتغالزايي خودكفا و از زير پوشش امداد خارج شده‌اند.
باغباني با بيان اينكه 4 هزار و 472 نفر از زنان سرپرست خانوار مورد‌حمايت به صندوق بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير معرفي شده‌اند، ادامه داد: 3 ‌هزار نفر از مددجويان مورد ‌حمايت براي دريافت تسهيلات طرح بهسازي و مقاوم‌سازي مسكن روستايي براي مددجويان با همكاري بنياد مسكن انقلاب اسلامي به بانك‌ها معرفي شدند.
وي گفت: كل وجوهات جمع‌آوري شده از محل كمك‌هاي مردمي در مناسبت‌هاي مختلف زكات فطره، زكات گندم و جشن عاطفه‌ها، جشن نيكوكاري، ماه مبارك رمضان، طرح اكرام ايتام، وجوهات اماني و وجوهات صدقات و خيرات 322 ميليارد ريال در 30 سال گذشته بوده است.
باغباني با بيان اينكه 67 هزار و 767 نفر از مددجويان عادي زير ‌پوشش قرار دارند، افزود: سالمندان طرح شهيد رجايي جمعيتي بالغ بر 137 هزار و 807 نفر را در مازندران تشكيل مي‌دهند كه 41 هزار و 485 نفر مددجوي شهري و ‌بقيه در روستا سكونت دارند.
انتهاي پيام/ص10
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن