تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي اطلاع مسئولان


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: براي اطلاع مسئولان
پاتوق موتورسيكلت سواران مزاحم
متن پيامك: شهرك نان رضوي، انتهاي ابوطالب به پاتوق و پيست موتورسيكلت سواران مزاحم با سنين مختلف تبديل شده است. چه كسي بايد رسيدگي كند؟

طرح برخورد اجرا شد
پاسخ مسئولان:فرمانده پليس مشهد در اين خصوص گفت: در پي تماس شهروندان، طرح برخورد با موتورسواران متخلف در اين منطقه تشديد شده است.سرهنگ محمد كاظم تقوي با اشاره به اين كه در حال حاضر راه هاي فرار براي موتورسواران متخلف به صدمتري وجود دارد افزود: با تشديد طرح برخورد با موتورسواران متخلف، راه هاي فرار نيز مسدود خواهد شد.وي بخشي از تحكيم امنيت اين منطقه را به خانواده ها مرتبط دانست و تصريح كرد: خانواده نقشي اساسي در تحكيم امنيت دارد و بايد به فرزندان خود هشدار دهد چون علاوه بر مزاحمت هاي مردمي، خطرات جانبي نيز دارد.سرهنگ تقوي از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف توسط موتورسواران با ۱۱۰ تماس بگيرند.

طرح برخورد اجرا شد
پاسخ مسئولان:فرمانده پليس مشهد در اين خصوص گفت: در پي تماس شهروندان، طرح برخورد با موتورسواران متخلف در اين منطقه تشديد شده است.سرهنگ محمد كاظم تقوي با اشاره به اين كه در حال حاضر راه هاي فرار براي موتورسواران متخلف به صدمتري وجود دارد افزود: با تشديد طرح برخورد با موتورسواران متخلف، راه هاي فرار نيز مسدود خواهد شد.وي بخشي از تحكيم امنيت اين منطقه را به خانواده ها مرتبط دانست و تصريح كرد: خانواده نقشي اساسي در تحكيم امنيت دارد و بايد به فرزندان خود هشدار دهد چون علاوه بر مزاحمت هاي مردمي، خطرات جانبي نيز دارد.سرهنگ تقوي از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف توسط موتورسواران با ۱۱۰ تماس بگيرند. من از كسبه بازار رضا هستم لطفا گزارشي از اتحاديه نبات فروشي تهيه كنيد. اتحاديه اگر كسي نبات را ارزان تر از نرخ ۱۳۰۰ تومان اتحاديه بفروشد جريمه مي كند. من از اصفهان نبات آوردم، مي گويند نبايد بفروشي. در صورتي كه كيفيتش مناسب تر و قيمتش هم ارزان تر است.

شركت احياي صنايع خراسان پول ما را گرفته و هيچ سودي هم به ما پرداخت نمي كند. ما سهام داران راضي نيستيم.

تنها نانوايي شهرك نان رضوي به علت اختلاف تعطيل شده است. اين مشكل را حل كنيد؟

چند سالي است كه معلم آموزش و پرورش هستم و محل كارم ۲۰ كيلومتر بعد از چناران است. تمام ادارات و كارخانجات سرويس رايگان براي پرسنل خود دارند ولي ما بايد ماهي ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان پول سرويس بدهيم، آيا اين عدالت است؟

سلام، مسئولان سري به نانوايي ماشيني شهرك عسگريه فرودگاه بزنند. هر وقت اعتراض مي كنيم براي بدي پخت نان مي گويند: همين كه هست!

دام پزشك بخش زوزن شهر خواف هستم. مردم در اين منطقه از نبود واكسن تب برفكي خسارات زيادي را متحمل مي شوند اما هيچ كس جوابگو نيست.

لطفا به شهرداري منطقه ۹ بفرماييد فضاي سبز نبش صياد ۲۱ را درست كند.

از اهالي شهرك طرق هستم. چند شب پيش، برق ما قطع شد و با ۱۲۱ تماس گرفتيم. ۳۰ دقيقه بعد آمدند و ما از سرعت عمل و احساس مسئوليت آن ها متشكريم.

كجاست دستي كه جلوي اسراف را بگيرد. كفپوش فرودگاه از سنگ است، مي خواهند سراميك كنند.
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن